Ik ga hem ook zeker kopen, maar later omdat ik op moment nog druk ben met No Man's Sky en World of Warcraft. En ik moet nog een deel van het verhaal van Witcher 3 afronden. Heb i.t.t. een paar jaar geleden geen zin meer in een groeiende backlog aan games. Beetje op de centen letten kan geen kwaad.
Ik probeer het ook om hem niet te kopen omdat ik nog zat te spelen heb. Het is moeilijk met zulke mooie reviews verstuurd via Tapatalk
Mijn game is ook verzonden. Wel weer zin in een stealth game! Had de remaster van Dishonored gehaald maar voor de 2e x valt het toch wat tegen. Speel nu Metro Redux en ben enorm onder de indruk. Hopelijk kan ik 'm nog finishen voordat ik met deus ex aan de slag ga! Mooie tijden
Nog altijd trots op deze achievement (niemand vermoorden), volgens mij door een bug de no alarm achievement niet gehaald
Als je morgen wil spelen kan je hem nog altijd bij Coolblue bestellen (voor 23:30 bestellen = morgen in huis). Betaal je wel de volle mep !!!
Denk bij nader inzien dat k hem ook nog even skip. Haal hem wel over een maandje (als ik die 20% coupon van Sony US heb ontvangen). Er staan 14 games in mijn Backlog mapje, daarnaast speel ik NMS en Overwatch ook nog.... dus heb nog genoeg te spelen. Spoiler
Nice achtergrond. Van Bound toch? Gratis? ------- Reactie van YGZ Ons Magazijn heeft geprobeerd zo veel mogelijk te verzenden, dit omdat de release later is dan vandaag. Omdat wij niet op deze drukte hadden gerekent zijn niet alle exemplaren gisteren verzonden. De uitdraai hebben wij gedaan op fifo, first in first out om ervoor te zorgen dat mensen die vroeg een pre order hadden geplaatste ook als eerste werden verzonden. Mensen die nu nog geen verzendbevestiging hebben ontvangen zullen deze maandag krijgen en de game op de officiële releasedag. De beoordelingsmail wordt automatisch verzonden na en x aantal dagen na het plaatsen van een bestelling wat bij een pre order niet goed gaat bij ons, maar hier komt binnenkort een verandering in. -------- Dan maar op release
@Lijpe Mocro Bound ja Gratis ? Voor zover ik weet niet... ik kreeg hem erbij toen ik het spel had gepreorderd in de US store. Deus ex is volgende week trouwens €47 bij de Mediamarkt (Voor de mensen die dichtbij een MM filiaal wonen). Heb zo'n gevoel dat dit spel na 2 maanden al erg cheap gaat worden. Soms heb je dat met bepaalde spellen (kijk bijv naar Uncharted 4, die kan je nu ook kopen voor €29). Human Revolution kon je destijds na 2,5 maand al voor €15 kopen. En dat voor een spel met een Metacritic score van 9.0 http://www.budgetgaming.nl/game-profile/deus ex: human revolution benelux edition_PS3.html