Het is eigenlijk de eerste keer dat ik geen goed gevoel heb bij Battlefield. Vooralsnog lijkt het een beetje op Battlefront meets Battlefield, zeker met de bepaalde heroes in het spel verwerkt. En de AT-AT is in Battlefield speelbaar als een trein. Mocht Luke Skywalker in de beta opduiken, dan overweeg ik toch nog een preorder
In andere BF games zit ook al een AC130 waar je in kan spawnen en die een vaste route heeft. Dus dat ik niks nieuws voor een Battlefield game.
Hoop zo op solide frames. Vind BF4 nog steeds geweldig maar duidelijk nog steeds een launch titel. Echt 60 fps is het niet. Hardline en vooral Battlefront waren een stuk beter. Battlefront speelt zo vloeiend. Resolutie maakt mij niet zoveel uit als het maar goed 60fps is.
Vond die pickups alleen echt Lame in battlefront. Dat kwam ook weer terug he? Met die vlammenwerper en machine Gun gasten?
Jep. Die flamethrower pickup lijkt me het enige wat enigszins iets overpowered zou kunnen zijn tot nu toe. Vooral omdat hij ook automatisch weer heald, net zoals alle andere spelers. Maar het ligt natuurlijk ook aan de cooldown time en op hoeveel plaatsen hij spawnt natuurlijk.
Toch vind ik het niet echt bij een "core"Battlefield passen, hoop dat een team ze max 2/3 per potje kan krijgen. Zelfde als met de trein/zeppelin. Volgens mij kreeg tijdens de livestream het verliezende team de trein al op de helft van het potje terwijl ze maar een paar punten achter stonden. Nu hoop ik dat dit alleen voor de stream zo was omdat ze de trein wilden laten zien en dat hij normaal wel wat later (of bij grotere achterstand komt).Sowieso snap ik de nut niet echt.Je staat al als team achter en dan gaan er ook nog eens een groot deel van je spelers in een zeppelin zitten terwijl je nu in CQL geen ticket bleed meer hebt en kills er dus niet meer toe doen. Ik denk dat je dan eeder slechter uit bent met een aantal man in een zeppelin die niet helpen met cappen. Maar goed we zien het hopelijk zelf in de beta
Klinkt alsof ik liever Rush, of hoe ze het ook gaan noemen, speel in dit deel.. Dit klinkt echt heel slecht edit: dit is toch ook wel behoorlijk schrijnend om naar te kijken. Lijkt echt op een soort mobiele tank... Vol geraakt worden en amper damage en vervolgens iemand van 10 meter afstand binnen een seconde verbranden
Conquest is verneukt omdat het meer punten geeft als je voor de objectieve gaat? Oke.. Voor de rest wel eens met die flamethrower optie, hopelijk wordt dat nog flink generfed. Tijd genoeg nog voor.
Klopt maar in die video worden ook wel punten aangedragen waarom het niet goed is. Iemand die bijvoorbeeld als eerste op een vlag afgaat en 2/3 tegenstanders neerhaalt maar dan net voor de cap dood gaat mist dan wel erg veel punten omdat hij de cap mist. Mensen zullen dus meer op de vlaggen gaan campen/ op safe spelen
Ik vind de conclusie van Levelcap een beetje overdreven. Er zijn genoeg mensen die de punten niets interesseert en die gewoon mensen willen knallen. Mocht het wel zo lopen als Levelcap denkt, dan haal je hier in ieder geval wel 1 grote ergernis mee neer en dat zijn snipers die de hele dag op een dak liggen niets te doen (want 10 kills vs 1 cap betekent dat je wel een heel dedicated recon moet zijn). Verder denk ik wel dat het continu rushen van de ene vlag naar de andere wordt, maar dat was in BF4 ook al zo. Vlaggen verdedigen is point-wise niet rendabel. Als de maps groot genoeg zijn kun je elkaar de hele game ontlopen door continu vlaggen van elkaar af te pakken... Ps. Operation Locker in BF4 is wel een goed voorbeeld. Van de 32 man blijft 80% staan om de punten van A/B en D/E te pakken i.p.v. eerst naar C te rushen. Of dat erg is? Ik betwijfel het.
Operation Locker is toch ook gewoon pure aids door een rietje? Of wil jij mij vertellen dat je na de 3de keer nog graag die map speelt? Wat een bullshit met 64 man. En het punt, wat sommigen blijkbaar gemist hadden, was dat het een andere speelstijl gaat opleveren. Puntenverdeling is best belangrijk. Een punt pakken is nu het enige dat qua punten telt. Ik voorzie nu al eindeloos rondjeslopen op de vlaggen..
Van mij mag op sommige maps in BF4 ook meer om de objectives gespeeld worden. Bijvoorbeeld Siege of Shanghai, iedereen gaat steeds voor C (de toren) en vervolgens blijven ze daar wat campen om verder geen objectives meer te pakken. Je kunt het van twee kanten bekijken maar het ligt er natuurlijk ook aan wat voor map het is. Operation Locker is natuurlijk het tegenovergestelde.