1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Titanfall 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 11 apr 2016.

  1. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    De hele morgen en deel van de middag dit gespeeld, maar die lag was echt verschrikkelijk!
    Maar afgezien daarvan... nee i'll pass!
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zo, een aantal potjes gedaan.
    Snap de kritiek .. maar ook weer niet.

    Het is een Alpha Tech-Test. Bedoeld om te testen hoe de servers reageren op het aantal spelers. Ook kan Respawn nog het nodige aanpassen aan het spel.

    Wat wel echt moet gebeuren?

    - Titan Timer moet echt terug. Niet zo.
    - Geluid van inkomende Titan. In deel 1 hoorde je veel vaker een Titan neerkomen. Nu niet zo?
    - BOTS! Sowieso bots terug laten komen in een goed aantal gamemodes. Mappen voelen nu leeg.
    - Snelle gameplay van TF1 terug.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik vond het heel generiek aanvoelen allemaal na 3 potjes was ik er klaar mee ofzo.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het mist dat echte Titanfall gevoel. Dat hectische gedoe is compleet weg. Nu is het inderdaad generiek en toegankelijker voor de massa. Het komt nu in de buurt van COD ... iets wat je niet eens moet willen.
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Na 4 potjes ofzo viel ik bijna in slaap. Besturing is ook echt verrot met sensitivity die je niet kunt aanpassen. Ja je kunt de deadzones wijzigen en het op high velocity zetten maar dat is alsnog niks. Als je van de zijkant of van achter geschoten wordt ben je gewoon dood. Je kunt niet snel reageren of wat dan ook.

    Fucking gare game
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2016
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft het over TF1. Dat was hectisch.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja klopt. Net wakker lol

    Ben nu wel benieuwd hoe Titanfall 1 speelt. De besturing van TF2 is gewoon super traag. Was dat in TF1 anders?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja voelde lichter aan met alles. TF2 voelt gewoon een stuk zwaarder.
    Heb je mijn controller gelijk ook op Classic dat hielp wel een beetje.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het "voelt" nog steeds als Titanfall ... maar de nadruk ligt nu meer op het piloot vs piloot gebeuren. Een Titan lijkt in dit deel wel gemaakt van karton. Erg zonde ... want ik vond het rondlopen met een Titan toch leuker.

    Hoe dan ook ... ik ga er wel van uit dat de "week" rust tussen de twee testen in het nodige zal aanpassen.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet. Sure het is nog steeds Titanfall. Maar de de movement is echt een stap terug en voelt gewoon minder aan. Het "plakt" minder als je aan het wallrunnen bent alles voelt gewoon zwaarder aan. Ze gaan echt niks veranderen deze week. Blijft een tech test en geen gameplay test. Misschien gaan ze dingen aanpassen voor de volledige game maar dan moeten ze heel veel aanpassen en het is niet zo dat ze deze keuzes met geen reden gemaakt hebben.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwa ... het zijn nou niet echt "dikke" veranderingen die ze door moeten voeren? Toch? Gameplay hoger ... wall-runnen wat soepeler ... Titan Timer terug ... Titan Shields terug ... Het is nu allemaal meer een COD game geworden. Dat momentum wat je hebt als je van muur naar muur springt is veel sneller weg.

    Het grootste gemis vind ik nog wel de AI-bots die ontbraken. Erg jammer want mede daardoor voelde deel 1 wat voller aan. Blijf het bijzonder vinden dat je een succes hebt met TF1 en dan zo af gaat wijken met TF2. Zullen genoeg dingen aangepast worden ... het blijft Titanfall. Dus een fundamentele verandering zou niet al te veel problemen moeten opleveren.

    Hoop alleen dat je je Titan ook nog kan customisen. Niet dat je 1 klasse Titan hebt met maar 1 wapen. En pliz Respawn ... nerf dat klote touw. Prima dat je mensen kan pakken maar het moet een "limiet" hebben. Ik mis alleen nog dat m'n Piloot; GET OVER HERE zegt :+
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie ze dat echt niet veranderen. Dat wordt zo vaak met beta's gezegd en het gebeurd nooit echt. Zoals ik zei zulke keuzes maken ze niet opeens en hebben ze zelf waarschijnlijk veel playtests gehad.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Snap niet echt zozeer dat je nu een Titan moet verdienen? Hebben ze zelf al eens naar de naam van hun game gekeken? Dat ze nu ineens de bots eruit halen omdat deze "vervelend" zijn ... man, dat klinkt alsof ze naar een stel van die butt-hurt pro spelers hebben geluisterd die kapot geschoten werden door 'n bot :+ Als ik soldaat vs soldaat wil hebben speel ik wel Battlefield of COD.

    De aanpassingen die ze door kunnen voeren lijken mij niet al te lastig? Titan-timer terug, zodat je een titan krijgt na een aantal minuten (of sneller d.m.v kills) ... wall-runnen versnellen (dus momentum), gameplay wat sneller maken, bots introduceren.

    En sure, je hebt volkomen gelijk en er zal uiteindelijk weinig veranderd worden ... maar wie weet? Ze hadden de Titan drops al aangepast in een gamemode. Ontwikkelaar (even z'n twitter kwijt) had al aangegeven dat ze wat met de negatieve feedback gaan doen.

    We zullen zien in oktober. De game stond op m'n lijstje (naast BF1 en Rise of Iron) maar na het spelen van de Tech-Test ben ik toch zeer gaan twijfelen.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Eigenlijk willen we gewoon Titanfall 1 maar dan met meer mogelijkheden, dus meer Titans (check) en meer variatie in wapens, perks, etc (check)

    Het feit dat iedereen in een titan kon rondlopen en je hem niet hoefde te verdienen zorgde ervoor dat iedereen kon genieten van het spel, zelf al was je geen pro dan kon je nog wel genoeg bots neerschieten.

    Daarnaast zorgden de bots er ook voor dat de game aanvoelde als een gigantisch gevecht, je voelde je vet aswm als je aan het wallrunnen was en 5 bots neerschoot en weer verder ging.

    Attrition moet sowieso terug komen.

    Ik hoop echt dat Respawn wat met de kritiek gaat doen, want in de huidige staat koop ik de game niet.

    Dan maar Titanfall 1 spelen, wat toch een jammerlijke conclusie is.
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Zou wat zijn als Titanfall 2 ervoor zorgt dat de servers van Titanfall 1 weer wat levendiger worden.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat was het enige wat ze moesten doen. De gameplay was perfect. Iets waar iedereen het over eens was.
    Als je zag van de lijstjes wat mensen wilde van TF2 een tijd geleden. Was dat ze gewoon meer Titans wilde hebben, meer wapens. Gewoon overall meer content is iets wat het meest terugkwam.
    Niemand die zei dat de gameplay aangepast moest worden met uitzondering van de bots discussie die er altijd geweest is. Gewoon bizar van Respawn.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Meer van alles. En dat leek Titanfall 2 te brengen. Goed, de game is misschien maar een kwart van wat er uiteindelijk in zit ... neemt niet weg dat de "core gameplay" anders is dan deel 1. Ik mis gewoon dat gevoel van constant knokken..
     
  18. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik snap alle kritiek eerlijk gezegd niet helemaal. Ik moet toegeven dat ik nog niet gigantisch veel heb gespeeld en alleen nog maar bounty hunter heb gespeeld, maar ik vond het best leuk. Ik zag ook geen problemen met de titans verkrijgen. Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het wel lekker wegspelen.
    Ik weet niet of je goed gekeken hebt, maar je kan toch echt je sensitivity wel aanpassen. ;)
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het speelt ook wel lekker. Deel 1 speelde alleen beter. Deel 1 was "uniek". Ook al is het een shooter het was eens wat anders als COD. Deel 2 kruipt toch meer de COD kant op :mad:
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja, er zijn presets. Maar ik bedoel echt sliders zoals je die in CoD en BF vindt. Of ik ben echt scheef
     

Deel Deze Pagina