1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Uhm, heb hem 5x geshard aap. ;-)

    Had eerst 3 hunters, vervolgens een whorecunt gemaakt en als laatste de blikbeest (met zijn kut shoulder charge)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ohja, jij was diegene die laatst zei dat mensen die te weinig vault space hebben, managment problemen hebben. Nou, lookie here. Wie heeft er nu een Khvostov ready to go :+? Komt dat hoard gedrag toch nog van pas. En dit is ook precies de reden dat ik zooi in dit soort spellen nooit zomaar weg doe. Zelfde met materialen. Ene moment is iets makkelijk te verkrijgen tot een patch of update het veel lastiger maakt.

    Maar, ik zou nu ook geen poppetje meer verwijderen. Alleen de gedachte al om weer naar level 40 te moeten grinden... Ik heb in de taken king ook dat gedeelte zo snel mogelijk geskipt door bounties en daily patrol pakketjes in de postmaster te bewaren.
     
    Rampage en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup, guilty as charged. En ik ben van mening dat Bungie niet oude koeien uit de sloot moet halen... Helemaal niet met materials etc die eerst overbodig zijn om vervolgens een jaar later te zeggen.

    Guess what, we need that shit again...

    Ik ga niet om die reden van alles bewaren... ;-) Fuck 'no, dan moeten ze maar oplossingen geven en niet van de hak op de tak springen ook al is dat part of the game bij dit soort type spellen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben wel benieuwd naar jouw vault nu :+

    Dit is de mijne (voor de wapens dan)

    [​IMG]
     
    Porunga NL, Kevf en AnubisNefer vinden dit leuk.
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zal is checken via dim en een screenshot posten.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @2: ik heb een nieuwe Titan gemaakt waarmee ik vanaf lvl 1 aan het spelen ben. Die mijn exotics geven heeft nut toch?
    @3: waarom hebben ze dan pas nut? Want nu heb ik er exotic shards voor nodig voor die laatste upgrade en daar heb ik weer een exotic shard voor nodig....
    @7 en 8: directory? :+ Ik ga iig beter kijken

    Mijn vraag mbt mp was niet helemaal duidelijk. Je hebt ofc Iron Banner en ik wil weten of daar nog wat aan veranderd is en je hebt Trials of Osiris, dat kan ik uberhaupt niet.

    Tnx voor alle antwoorden! @BFR ook :D
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    2.
    Ja hoor, heeft nut totdat je juist door die wapens wordt tegengehouden om Verde te levelen.

    3.
    Zodra je geen characters meer hebt om te levelen, kan je ze gerust dismantelen... Gaandeweg krijg je vanzelf dismantle neigingen voor weapons en gear die overbodig zijn, dus krijg je automatisch ook exotic shards hiervoor terug. Elke exotic is terug te haken via de kiosk, dus No biggie.

    Directory
    Nadat je inlogt met een character kom je in de directory. De Starmap zeg maar waar je alle planeten ziet etc. Dit noem ik de directory.... ;-)

    MP
    Matchmaking is meer ranked geworden, zoals eerder hier aangegeven.

    Sterkere spelers komen meer bij elkaar om tegen elkaar te spelen etc.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :') Universul tyfus remote. Wat the fuck joh... mijn perfect gerollde PTC+1 legt het gewoon zwaar af tegen die gun. Ik word letterlijk door gangetjes gesniped.

    Meest zielige paar potjes IB die ik ooit gespeeld heb. Snap wel de naam nu. Die tering shotgun zorgt er gewoon voor dat je de xbox en tv uitzet..
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    +1
     
  10. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Can confirm. 12 characters waarvan er nog maar drie over zijn


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Chimi-f%3@king-nawa :eek:
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik las ergens op een site dat het juist pulse rifles zijn die nu veel worden gebruikt? Nirwen's Mercy werd bijvoorbeeld genoemd die je bij die IB kerel kan kopen.

    Ik vermaak mij overigens kostelijk met de story mode van Taken King. Sowieso blijft Destiny echt genieten qua setting en sfeer, maar deze keer zitten erg zelfs likeable characters tussen en is het verhaal goed te doen. Enige irritante vind ik de Taken zelf. Olievlekken als tegenstanders vind ik mwoah....
     
  13. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402

    Klopt, maar ik heb nog 4 weken en verder bewaar ik wel alles. Dus alleen de story missions doen.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    NM is matig tov de pdx/hawksaw. Die worden ook wel veel gebruikt. MIDA ook heel veel, maar UR is echt een pauper wapen die op dit moment ook nog eens de sterkste shotgun in de game is door alle nerfs. Tel daarbij de nerfs bij elke primary en je hebt een heeeeeele irritante meta.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kappen met Meta @Maddmonkey ...

    [​IMG]

    ... elke keer ... elke fucking keer ... :+
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Meta? Voordeel van de Hawksaw is dat ik die bij de crucible qm kan kopen, lvl3 ben ik al, moet alleen wat legendary marks binnen halen. Wat weer alleen kan vanaf lvl 40, wat er weer voor zorgt dat ik xp moet binnen halen wat weer het bewijs is dat Destiny mij weer in zijn macht heeft met zijn eindeloze rondjes.....
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... wat gewoon bewijst dat je al 3 karakters op level 40 had kunnen hebben :+
     
  18. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Het was weer flawless-maandag met @CrazY en @AVSunShine :p

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2016
    CrazY en FraHel vinden dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gadver... zie die "loot" zitten in die kist dan :mad: Snel deksel dicht doen ...
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  20. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Het was "kom uit de kist dag" voor @bulletproof010
     
    Rampage en MightyMikeDX vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina