Zo, dit weekend maar eens wezen kijken in Kijkduin,..... wat een gekke huis daar, maar wel gaaf om mee gemaakt te hebben. Aankomen in Kijkduin en gelijk een Ponyta en een Pincer voor mijn neus... aanklikken die Pincer en weg is die. Dan op weg de huurfietsen halen,.. weer een Pincer. Helaas gevlucht, maar ondertussen al wel het nodige binnen geslingerd.
Kortom dat beloofde veel goeds en dat bleek. Weer een level omhoog en vermoedelijk iets van 12 nieuwe Pokkendingen kunnen vangen. Eigenlijk van alles kom je er tegen, maar met name wel Magnites en Voltorbs.
Gedurende de dag vang je eigenlijk enkel dit soort dingen:
De laatste avond spande de kroon,.... eerst rennen met z'n allen naar een Charmeleon. Niet veel later iedereen op pad naar Dragonite!! Buschauffeur niet blij, want heel de straat stond vol met malloten die een plaatje wilde vangen. Was er als een van de eerste en een mooi filmpje kunnen maken van hoe iedereen aan kwam stuiven. Zo heb ik er wel meerdere gemaakt. Omdat het maar niet op hield, heb ik tussendoor maar wat screenshots gemaakt en een lucky egg aan gezet. Dat bleek geen verkeerde keuze te zijn.
Net de Dragonite gevangen en een Electabuzz dan zie je dit weer in je scherm:
En gelijk binnen de 2 minuten, Slowbro staat er nog:
Een Alakazam erbij:
En na ~10 minuten in dezelfde lure een Hitmonlee aan het vangen:
Na twee minuten komt de tweede Mr. Mime van de avond voorbij:
Dat alles in een kleine 30 minuten. Echt ongelofelijk wat daar allemaal voorbij is gekomen en nog steeds komt. Een paar weken geleden nog helemaal blij met mijn eerste Pikachu en nu,..... iemand een Pikachu nodig??
Nu weer terug naar de Pidgey's en Rattata's,.... hmmmmmm. Dat terwijl je daar op het plein zit en niet eens meer de moeite neemt voor de vierde Electabuzz, die een straat verderop zit.
Klik om te vergroten...