1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Counter-Strike: Global Offensive

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 7 mei 2014.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    [​IMG]
    [yt]?v=edYCtaNueQY[/yt]
    [yt]?v=cnLwHIJIz5Q[/yt]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2014
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Hebben jullie ook last dat de servers het niet doen? Als ik naar een match zoek, dan eindigt het erbij dat ik een match speel met 'bots'.
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  4. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Lekker actief topic! Iemand hier die nog csgo speelt?
     
  5. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep ik speel nog
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Af en toe
     
  7. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Deze is of wordt toch ook backward @ xbox one??
     
  8. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Geen idee, maar ik heb het over de PC versie. Ik moet er niet aan denken dit met een controller te spelen.

    Tof! Ben al een half jaar zwaar hooked, na 12 jaar geen pc shooters en sowieso nooit CS gespeeld te hebben. Welke ranks? Vind het altijd wel leuk om met nederlanders te spelen ipv met van die cyka blyat gasten. Ik zit nu in supreme, op randje van global.
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik speel heel af en toe voor afwisseling. Had deze game al vanaf release, voordat het echt populair werdt etc. Toen vond ik er niet veel aan en speelde ik liever CS: Source. Al een paar maanden niet meer gespeeld tho, toevallig gisteren weer wat gespeeld sinds lange tijd. Heerlijke soepele game vooral met 144hz monitor. Heb in het begin bijna alleen maar zelf servers gezocht, ook veel surf enz dus geen competitive. Heb 102 uur in de game zitten met dus vrij weinig competitive, ben Silver 4 namelijk :+ Heb 1046 uur in CS: Source zitten, die game heb ik helemaal plat gespeeld vroeger. CSGO is dus wat meer voor de afwisseling nu voor mij.
     
  10. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben momenteel distinguished master guardian

    ben sinds een tijdje weer wat meer bezig na een hele lange periode niet meer te hebben gespeeld.
    Je kan me adden op steam ook onder Quarke
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik speel nu ook weer.
    Ben 2 jaar geleden Distinguished Master Guardian geweest. Nu is mijn rank weer gereset en moet ik eerst rank 2 in publics worden :+.
    Voeg mij maar toe op steam als je wellicht ooit competitive wilt doen: acrillic
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wat is dit?
    [​IMG]
    Denken ze dat ik een smurf ben ofwat :+
     
  13. JustKaan

    JustKaan Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat is bedoeld tegen smurfs, dit krijg je elke keer nadat je 2 games wint voordat je 10 wins hebt en je rank krijgt.

    Daarna kan je gewoon spelen wanneer je wil ;)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  14. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Jup, echt super irritant. Hoe gingen je eerste potjes?
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Het waren niet mijn 'eerste potjes' maar de rank is wel weer gereset na al die tijd niet gespeeld te hebben. Maar het ging de laatste keren, vóór die melding, erg goed moet ik zeggen. Elke keer MVP met 20-30 kills en een paar mooie momenten waaronder een ace. Heb het meeste geluk met de AWP. Daar kan ik vrij goed mee 'quickscopen' zeg maar. Maar AK/M4 gaat zeker niet slecht. Vond het ergens ook wel makkelijk gaan dus ben benieuwd als ik in een hogere skill group geplaatst word.

    Speel het meeste op Dust2 omdat ik die gewoon goed ken. Maar wil zeker nog wat meer maps gaan leren. Mirage ken ik ook al best goed.
    En tsja. Headset is wel echt noodzakelijk bij deze game :p
     
  16. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben inmiddels weer een rank up lol ..
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Nice! Wat ben je nu? Ik ben vanmorgen Global Elite geworden :cool:

    Edit: oh ik zie het al, LE nu dus?

    Nee dat snap ik, maar aangezien je die 10 games moet spelen ging ik er van uit dat je al een poosje niet gespeeld hebt en noemde ik het dus je 'eerste matches' alsin sinds je break. Mirage en Cache zijn makkelijke overzichtelijke maps die je er gerust bij kan pakken, cobble in principe ook. En inderdaad headset is noodzakelijk, maar je komt ook in de hoogste ranks genoeg mensen zonder mic tegen |:-
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  18. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu ben ik DMG zeker ? lol kan maar niet aan dat rank systeem wennen, vroeger .. :p was het gewoon rammen en klaar niet meer en niet minder..
    Speel zelf al cs vanaf beta 5.0 ofzo lang voordat het in de winkels verscheen en in de tijd is er een hoop veranderd sommige positief maar zeker ook negatief.
    Heel lang eruit geweest omdat iedereen maar bleef roepen cheats hier hax daar en dat gebeurde helaas ook bij veel te veel mensen( nu nog steeds ).

    Dusja vandaar weer eens beetje bezig nu.
     
  19. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Je zei een aantal posts terug distinguished master guardian te zijn, dan ben je nu legendary eagle. Ik speel CS echt pas een half jaar, tot die tijd altijd een console gamer geweest op links en rechts een rts na. Hackers heb ik naar mijn idee weinig last van gehad sinds Prime ingevoerd is. Tuurlijk, ze zullen er bij zitten, maar de potjes waarbij de hele game verpest werd en je kansloos was zijn op m'n vingers te tellen.
     
  20. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja had er laatst weer een die een permanent ban kreeg terwijl zijn clanm8 ook de server zat lol.. dat is best lullig zegmaar..

    Veel russen overal wordt je niet goed van speel na genoeg nooit met NL/BE mensen als ze er zijn zitten ze vaak bij de tegenstander lol
     

Deel Deze Pagina