Ik geloof ook dst ze hebben gezegd dat je het via andere manier kan krijgen, maar dat was weer meer RNG volgens mij. Als je dat wapen nog hebt, dan is het zogezegd gewoon makkelijker.
Heb je toegevoegd Niet alleen de exclusives in de game he? Ook (in plaats van mijn mancave op zolder met brakke bureaustoel) een mooi plekkie op de bank in de huiskamer en directe toegang tot de voorraadkast en het bier in de koelkast Gaat dus wel even duren voor ik weer iets op lvl 40 heb, maar de weg er naartoe is aangenamer
Lol. Ben totaal uit Destiny momenteel dus volg het allemaal niet echt en momenteel en heb niet echt een idee wat we gaan krijgen. Niet echt veel interesse nog in de expansion maar ja nog een maand dus.
Oktober 2016? ? ? Gewoon 20 september Maaarr @Hybrid je gaat toch niet vertellen dat je m nog niet gepre-ordered hebt Nieuwe RAID + Private Matches = insta-Order!
Zeg toch net dat ik niks weet over Rise of Iron. Dus laat staan een pre order. Maar ja dus Private matches. Tsja iets wat de community altijd wilde hebben maar als het er is gebruikt niemand het echt. Let maar op. Zelfde als toen met die chat optie voor strikes. Dus dat is niet echt een selling point voor mij. Zal me verder wel een beetje je inlezen. Maar momenteel nul hype en vind het wel lekker nu ik al 2 maanden de game niet heb opgestart.
Iedereen die al een poosje niet speelt vindt dat altijd lekker, alsof ze van de crack af zijn Kom maar met die terugval. Sepiks Prime strike. *rent weg*
Ehm Thorn komt zwaar gewond en met een ooglapje terug. GH komt terug en oh een gjallarhorn spearow. Eh ja what else... Ohja! 5 story missies.
Weet je wat het is. Destiny kan je altijd blijven spelen als je wilt en je kan altijd wel iets verzinnen voor jezelf om te blijven spelen. Maar ben gewoon blij dat ik even gestopt ben net zoals een paar keer daarvoor. Je mist dan anders teveel andere leuke games. En maakt het gelijk ook weer leuker als je dan de game weer opstart.
Je hebt ook gelijk verder, het is ook net een verslaving waar je vanaf wil af en toe @bulletproof010 Hawkmoon loop licht op bij de LitC kogel als je een bepaalde ornament aan hebt