[Multi] Assetto Corsa

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 jun 2015.

1. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Nog nooit van hem gehoord verder. Maar hij is nog altijd een minder grote knuppel dan het dev-team van Assetto Corsa.

2. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Ik heb de game binnen!![​IMG]
    Edit: installeren van de game gaat best snel.. Staat er nu al helemaal op inclu 600mb update

Laatst bewerkt: 24 aug 2016
    Bidle, Racerblade01 en B Tender vinden dit leuk.
  3. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    check even of je een lobby kunt aanmaken ;)

4. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Nee dat kan echt niet.. Wel een lijst met lobby's maar zie verder niets.

Voor de gene die deze game met stuur gaan spelen, Ffb is heel zwaar!! Heb die van mij nu op 50% staan en moet echt werken om een bocht door te komen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

JustKaan vindt dit leuk.
  5. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Dan hoop ik maar met launch dat het er wel in komt. Het is toch niet best dat games tegenwoordig half bakken gereleased worden?

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  6. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Als er echt geen private lobbies in zitten dan slaan ze de plank echt compleet mis. Ik kan het me haast niet voorstellen...

Wat is je eerste indruk. Hoe voelt de auto aan? Is het anders/beter dan bij pcars?

Zit nu even op Twitch te kijken en er zijn wel een paar PS4 AC kanalen maar allemaal Frans... Spaans of Duits kan ik nog wel aanhoren maar bij de Franse taal word ik altijd een beetje misselijk.

7. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Tot nu toe kan ik weinig zeggen.. Net de eerste 2 wagens van career gereden en dat was best lastig.

En er is geen achter uit kijk knop

8. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Net als bij pcars begint het nu toch te kriebelen. Bij pCARS wilde ik ook even wachten maar uiteindelijk stond ik op de avond van de release gewoon voor de kassa.

9. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Ik zie het ook maar ff als een andere race game.. Is weer wat anders en deze game kan best wel wat worden!! Het is alleen jammer dat het kwa online play dus een halve game is

10. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    't Scheelt dat ik in september zo'n beetje 24/7 moet werken en pas rond oktober weer wat avondjes voor mezelf heb. Kijk tegen die tijd wel of AC of PCars het gewonnen heeft :9

B Tender vindt dit leuk.
  11. Nephasth

Nephasth Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand van jullie misschien of het werkt als ik een nederlandse disc versie koop, of deze dan compatible is met dlc uit de US store? Heb mijn account met nogal wat tegoed op US staan, dus omzetten is niet echt een optie. Maar ik wil hem graag zo snel mogelijk spelen, eindelijk een game met goede ffb.

12. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Volgens mij is de game verder regio vrij..

@Beltoni ik had 2 gameclips gemaakt maar ben bang dat xbl die tegen houden is.

Nephasth vindt dit leuk.
  13. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
  14. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Zit wel een lekker snelheidsgevoel in als ik dat zo zie :)

15. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Online is alleen nog niet te doen.. Framerate dropt heel erg.. Verder is het wel een leuke game.. Hoop alleen wel dat ze snel online fixen

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Eerste indruk:
    - Online racen werkt nog niet geweldig a.g.v. aanzienlijke frameratedrops naarmate het drukker leek te worden (7 man?) naar naar schatting 15-25 fps maar biedt aan de andere kant wel echt potentie! Nog geen private lobbies aanwezig.
    - De special events zijn vermakelijk en erg uitdagend. Jammer genoeg ontbreken er (nog?) Leaderboards, maar dit wordt later wellicht nog toegevoegd?
    - Stuurt prettiger met controller dan Project Cars op dag 1, en het voelt tijdens het rijden gewoon prima!
    - Geluid en Graphics vind ik mooier bij Project Cars dan bij AC

Kortom
    De game voelt nog niet 'af' voor mij, en ik vind het niet netjes dat hij op deze wijze gereleased wordt, maar biedt mogelijkheden!

Ik hoop dat de Day one patch nog niet is uitgebracht en deze al wat issues verhelpt, maar het zou ook goed kunnen dat we die patch al gekregen hebben.. Er zullen net als bij Project Cars nog de nodige updates moeten komen wil het een game worden waaraan we hier (en nog heel veel communities elders ook) samen lol kunnen beleven (private lobbies en een steady framerate).

Dex en Bidle vinden dit leuk.
  17. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik klik dan wel op like, maar da's meer omdat ik 't chill vind dat je ons update in plaats van wat er werkelijk staat.

Waarom zijn games toch zo slordig tegenwoordig? Waarom was alles, voor mijn gevoel, in 2005 bijvoorbeeld ZOVEEL beter geregeld. Het enige wat met de tijd mee geüpdate zou moeten worden steeds zijn de graphics, maar de hele basis en netcodes e.d. zijn zulke dikke stront tegenwoordig. Bij PCars kan ik nog enigszins begrip opbrengen omdat het hun eerste spel ooit was en het gelijk op 3 platformen tegelijk uitkwam, maar deze zooi hebben ze toch al weet ik 't hoe lang kunnen testen op de PC enzo? Fuck hé.

Ik kon in 2002 met Socom op de fucking PS2 al in een private lobby met m'n externe netwerkadapter en halve inbelverbinding. En nu, 14 jaar later in een freaking racespelletje, is dat ineens teveel gevraagd....

Laatst bewerkt: 24 aug 2016
  18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Omdat vroegah alles betah was.

19. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Precies het is net als pcars hun eerste game op console.. Pcars was na mijn weten ookal jaren met een grote groep pc gamers aan het testen.. Single player loopt verder wel goed voor mijn gevoel al kan de game beter vooral het online gedeelte kan beter.. Besturing met wheel voelt verder perfect, en geen geplak bij inhaal acties.. Een tik is ook gewoon een tik en geen plakband... Ik hoop alleen wel dat ze niet zo veel patches als pcars nodig hebben om een goeie game te hebben.. Want een goeie game kan dit ckers wel worden

20. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Dus dat wordt eerst nog maar de cup met de BMW in PCars rijden :)

Deel Deze Pagina