Haal het dan wel in maart ofzo als de eerste expansion komt. Zie het nut niet om hem eerder te halen. Heb ik gedaan met BF4. Tsja iedere week een battlepack en double xp per maand was het uiteindelijk niet waard voor een gelijk op een release aankoop. Die Enlister shit is ook bs. 80 euro lol voor wat skins en 3 dagen eerder spelen. Ik haal wel de gewone versie met ea access. Ben ik ook goedkoper uit en kan ik ook eerder spelen.
Halle-fucking-lujah €129,90 voor een digitaal spelletje (niet dat de disc en doosje €80 waard zijn maar toch). Ik ga sowieso Premium niet pre-orderen om een debacle als de launch van BF4 te voorkomen. Tevens ben ik het er -na alle kritiek- gewoon niet mee eens dat ze schijnbaar niets veranderen aan de hele opzet. D.w.z. een gespleten playerbase, maar ook dat alle DLC's aparte playlists waren en dus niet mengen met de normale maprotatie. Je gaat dus of die 4 maps spelen, of de 10 basemaps. Uiteindelijk hebben ze nog nieuwe playlists uitgebracht, maar too little too late.
Ik wil zeker ook premium hebben, maar €129 pre-orderen op Origin vind ik dan net iets teveel van het goede. BF1 voor €38 in keyshop en premium los kopen dan maar? Hmmmm. Heb hem liever via Origin. Ga ook zeker die maand effe Origin Access nemen.
Ik haal in oktober gewoon lekker ea acces (kan tegenwoordig gewoon via een te bestellen code), speel unravel snel uit en haal Bf wat goedkoper. Season passes ben ik wel klaar mee.
Ik skip misschien ook wel de hele seasonpass . Van de 1200 uur in BF heb ik 95%+ alleen de base content gespeeld. Overall was premium het wel waard (in de sale in de US store), maar dat kwam vooral door de wapens. Ik denk niet dat ik weer zoveel tijd ga steken in de weapon masteries of de game en het dan ook maar gewoon bij de base game hou. Anderzijds, ik heb straks een full time baan en $45 in de US store met EA Access is nog te overzien. Ik hoef tot maart volgend jaar in ieder geval geen beslissing te nemen.