1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Doelde ook op de keepers in pes 2016 :).
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    wat een fantastische game... het ziet er prachtig uit (ps4 natuurlijk) en tja (maar om dit begrijpen moet je pes speler eerste uur zijn, zoals Han bijv) het speelt vreselijk k*t in het begin, maar dan op de goede manier. potentie druipt eraf. dit is de game die een jaar bevrediging gaat geven en dan uiteindelijk eind zomer 2017 kan je niet wachten op 2018. dit gevoel niet meer gehad sedert pes5.
    yeah!
     
  3. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    (en dan ook nog fijne option files die eran komen ook nog ;)
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het probleem ieder jaar weer is dat ik dit zo vaak heb gehoord, "Ja dit wordt DE PES game na ..." vul zelf maar in, kijk de topics van de vorige games er maar op na, en ja ik ben er zelf ook schuldig aan.
    En ieder jaar is er weer wat waar ik me aan erger (en andere mensen ook) ik geloof Konami absoluut niet meer met de verhalen, ik ga de demo spelen maar zelfs daar kan ik niet vanuit gaan want ook regelmatig meegemaakt dat een demo net iets anders wat dan de game (en dan bedoel ik dat de game uiteindelijk slechter was).

    Ik hoop het echt van harte dat alles frustraties uit de vorige waardeloze edities eruit is, maar punt is dat ik Konami niet meer geloof.
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    geloof mij maar (waarbij ik je niet helemaal serieus kan nemen, omdat je niet kunt beweren (alhoewel alles kan) dat 2016 waardeloos is...
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik vond 2016 echt niet goed, dat is de hele strekking ook van mij verhaal, er is ieder jaar wel weer wat beter maar iets anders weer slechter.
    Daarom ben ik huiverig betreft Konami en zeker die mafkees Adam Bhati wat een pop is dat.


    Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Tja, ik vond 2016 dus WEL geweldig (demo goed, game goed), op de keepers en scheidsrechters na. 2015 was verschrikkelijk (demo goed, game kut), en 2017 demo vind ik op de enkele verbeterpunten na echt niet beter dan 2016... Eerder slechter.
     
  8. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb de demo gespeeld.. waardeloos
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Weet je zeker dat je PES zat te spelen en niet naar "Rostov - Ajax" aan het kijken was? :+
     
  10. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk toch die potje pes erger was. Heb altijd pes gespeeld tot na pes 6.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind het juist erger dat sommige spelers niet serieus kijken wat er beter is geworden aan het spel en zomaar een ongefundeerde mening geven.
    Ga nou eens op de PES-website kijken en lees DAAR eens wat er staat over de nieuwtjes.
    Met name Adaptive AI, Advanced instructions en Total team control zijn geweldige verbeteringen.
    En als je mij niet gelooft, moet je eens op andere forums kijken, zoals Evo Web, die razend enthousiast zijn, terwijl ze bij vorige versies behoorlijk negatief zijn. Dat zegt toch wel wat.
     
  12. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    hahaha gaan we weer.

    Idd Han, met de ongefundeerde meningen.

    Ik hoorde mensen zeuren over offline met pes2016, dat er geen overtredingen worden gemaakt.
    met pes2017 in de demo, wordt ik regelmatig neergelegd :) dus jullie kunnen blij zijn.

    De topspelers van de bovenste divisies van pesholland en de beste 16 van pesleague, zijn zeer enthousiast over de demo.
    Onze leden van de lagere divisies, hebben moeite met de langzamere gameplay.

    Ik vind het ook heerlijk spelen, ben blij dat het geen FIFA pingpong is. het passen wordt volgens onze bronnen nog aangepast. dat die ook minder gestuurd zijn. :)
     
  13. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ook typisch pes.. daniel alves die nog bij barca speelt, ze doen altijd maanden voor een transfer update
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ze hebben op Cillissen gewacht. :+
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als je het spel opstart, is het eerste wat je leest dat de DLC op de release-datum komt, dus hoe gek is het dan dat transfers nog niet allemaal zijn doorgevoerd?

    Ik ben blij dat we het eens zijn, maar mag ik je nog wel herinneren dat ik het afgelopen jaar gezegd heb dat ik het spel van de topspelers veel te veel ping-pong vond. Toen vond je dat geen goed argument ;)
     
  16. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    nee zoals FIFA vond ik niet goed qua pingpong... pes2016 speel ik nog steeds en is verslavend.

    Voor de goede spelers was het een kunst om de snelheid met het juiste ritme en flow op te voeren. ook de tactiek was belangrijk om dit zo te krijgen. Dan ging het in fases sneller en dus ook een kunst.

    maar nu vind ik het idd leuk dat het meer moeite benodigd, zonder dat het eerst nadelig was. We kunnen dat wel pas voluit zeggen na een maandje spelen. want als je in het ritme komt, gaat het spel ook sneller.
     
  17. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Potje of 8 gespeeld (Xbox One) dus nog niet echt een heel duidelijke mening kunnen vormen, over het algemeen wel redelijk positief:

    + Adaptive AI, vooral voor offline spelers als ik is dit echt een goede toevoeging. Werkt in de praktijk ook erg goed, ik word er beter door omdat ik mijn tactiek/speelstijl moet aanpassen en het zorgt voor meer diepgang.
    + Individualiteit spelers. Is tot nu toe bij de sterspelers in ieder geval goed te merken. Messi met zijn lichtvoetigheid, Neuer die meevoetbalt, Giroud die bruikbaar is omdat fysieke stats nu eindelijk een rol spelen.
    + Scheidsrechters zijn strenger en de AI maakt meer overtredingen. Wel lijken de scheidsrechters af en toe inconsequent, geen idee of dit bewust is gedaan of niet.

    Waar ik nog niet helemaal zeker over ben en nog niet genoeg heb kunnen uittesten (lage diagonale ballen, lobs, schoten vanaf bepaalde positie) zijn de keepers en schoten op doel. Keepers hebben in ieder geval wat nieuwe animaties. Grafisch zijn de licht en- weereffecten, spelersgezichten en uitdrukkingen prima verzorgd maar mis ik nog steeds wel wat details/sfeer. Ook zie je in de herhalingen en intro (bijvoorbeeld in de spelerstunnel) een bepaalde blur waardoor het allemaal wat minder mooi oogt. Het geven van passes voelt goed. Wel heb ik af en toe moeite met switchen van spelers (misschien mis ik in een knop?).

    Wat ik ook nog steeds een nadeel vind is dat ik op de Xbox One geen option files kan downloaden met kits/teams e.d. maar dat zal wel met bepaalde rechten te maken hebben.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2016
  18. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Net een paar potjes gespeeld. Mijn handen zijn echt jaren FIFA gewend, dus was wel erg wennen. Tijdens het spelen vind ik het grafisch nou niet echt verschrikkelijk mooi. Verder het loopt allemaal wel smooth, passjes tussendoor gaan goed. Ik vind alleen acties maken met Pes echt ongelooflijk kut, waar ik zelf erg van hou met vaardige spelers. Slidings zijn bijna altijd een f*cking vrije trap en een gele kaart. Ik moet denk ik nog wel wat meer potjes spelen om echt te oordelen, maar eerste indruk, not bad.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Pff, wilde ik schieten, passt ie de bal. Wil ik een staande tackle proberen te doen, veegt ie hem doormidden.

    Ik ben teveel FIFA gewend :+
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik had net iets vets, misschien zit t ook in pes 2016, maar niet eerder gezien. Schoot hard naast tegen de netspanning en toen trilde die paal een paar seconden. Zag er vet uit!

    Heb er een video van (vanaf 2:02 ongeveer):

     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2016

Deel Deze Pagina