1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe generatie, nieuwe backlog. Hoe gaat het jullie af?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 4 mrt 2015.

?

Hoe groot is jullie backlog?

  1. 0

    5 stem(men)
    11,1%
  2. 1

    3 stem(men)
    6,7%
  3. 2

    4 stem(men)
    8,9%
  4. 3

    1 stem(men)
    2,2%
  5. 4

    5 stem(men)
    11,1%
  6. 5

    3 stem(men)
    6,7%
  7. 6

    1 stem(men)
    2,2%
  8. 7

    1 stem(men)
    2,2%
  9. 8

    0 stem(men)
    0,0%
  10. 9 of meer

    22 stem(men)
    48,9%
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Toen ik m'n Xbox One kocht zat Unity en Dance Central er bij. Heb toen ook Halo, Sniper Elite 3, Alien en Middle-Earth gekocht. Tot nu toe alleen Middle-Earth gespeeld, story al uit, nu bezig met DLC, moet nog een paar challenges en bonus objectives, dan helemaal rond.

    En daaaan aan de backlog beginnen. :+ Door Halo op Legendary is het eerstvolgende. Al 2 missies gedaan, nu die andere 30 or so nog.
     
  2. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zelfs een backlog op de NES lol.
    Laat staan op de huidige XboxOne. Maar ik speel gewoon wat ik wil en wanneer ik wil.
    Soms alleen soms met mijn kids of online, gewoon keuzes maken.
    Nu moet ik wel zeggen dat je tegenwoordig elke maand zo veel games uitgegeven worden.
    Dat was vroeger niet het geval, vroeger (nu begin ik me oud te voelen lolz) mid jaren ’80 tot mid jaren ’90 kwamen er eens in de 3 a 6 maanden goede games uit en dan had je daar ook lekker de tijd voor. Maar sinds de tijd van PlayStation/Sega Saturn en CD based games ging dit alleen maar sneller en sneller, nu maak ik meer keuzes voor dat ik ga aanschaffen welke genre is het en wil ik het echt wel. Kijk gratis is altijd goed.

    Maar ja de backlog word er niet kleiner op.

    Chop!!
     
  3. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    We zijn weer ruim een half jaar verder. Hoe ziet het er bij jullie uit? Hebben jullie goeie voornemens met betrekking tot je backlog? Misschien moet ik als verzamelaar niet eens meer alles WILLEN spelen... :p

    Anyway, deze games moeten er in 2016 toch aan gaan geloven:

     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Eén van mijn 'problemen' is dat ik games tot het diepste punt wil doorgronden. Alles verzamelen, alles bekijken, alle side-quests spelen, alle statistieken verhogen, etc. Dit doe ik met veel plezier en het voelt zeker niet als grinden, maar het zorgt er tegelijkertijd wel voor de backlog zich steeds verder opbouwt. Komt ook omdat ik zowel een PS4, Xbox One als een Wii U heb. Een zwaar luxeprobleem, dus eigenlijk mag ik helemaal niet klagen ;)

    Gelukkig weet ik me qua aankopen wel meer in te houden, vroeger kocht ik games al snel na de launch voor een hoog bedrag, waarna ik ze ging spelen als ze voor de helft van dat bedrag in de winkels lagen. Tegenwoordig kan me iets meer inhouden en probeer ik ze vooral aan te schaffen als ze voor een leuke prijs verkrijgbaar zijn.
     
  5. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Dat heb ik ook, ik koop niks meer voor de volle mep. Ik bedenk me altijd dat ik nog genoeg heb liggen en dan haal ik de games voor maximaal een paar tientjes na verloop van tijd wel in huis. :)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Koop je nog steeds alle games?

    Ik heb, zonder de plus games, nog steeds een backlog van maximaal 1. Net Bloodborne uitgespeeld en een paar weken terug The Witcher III gekocht waar ik gisteravond aan ben begonnen. Voordeel: ik speel games nu echt uit en geen 'zeurende' backlog. Nadeel: de hype rondom nieuwe spellen is totaal weg. Daar kon ik altijd wel van genieten.
     
  7. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128

    Voor zo ver het mogelijk is. Ik koop echter pas games als ze 20 euro of goedkoper (tweedehands) te vinden zijn, anders is het helemaal niet te doen.

    Games die ik ook echt wil spelen probeer ik wel gelijk te kopen. Zo had ik Fallout 4 voor 39,99 en Fifa Deluxe Edition voor 47,99.

    Het afgelopen half jaar heeft er voor gezorgd dat het niet meer lukte, in augustus of september kwamen er volgens mij 30 games tegelijk uit. Tja, ik moet ook nog eten... XD

    Bloodborne was vet he?! :D
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Dankzij de games with gold actie en de backwards compatibility is mijn backlog niet meer om aan te zien. Ik denk circa 25/30 games op de One nu in de backlog... En ik begon nog wel zo goed, rustig aan, game voor game kopen.
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb helaas een gigantische backlog, maar nu bezig met een inhaal slag, ben dan nu ook bezig met MGS, vervelend ook die hele Xbox Sale.. bah!
    Tot maart koop ik geen games meer (The Division!), kan in die 2 maanden behoorlijk wat games uitspelen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Mijn backlog is zonder twijfel 100+ games inclusief GWG en PS Plus. Misschien als goede voornemen proberen deze onder de 100 te krijgen voor het eind van het jaar.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Imo moet/mag je de free games niet meerekenen.....alleen games die je gekocht hebt.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ook dan zal het mij niet verbazen dat ik het meer dan 100 is. Vooral op de PC met regelmatig de HumbleBundle-deals. De Steam-sales van de afgelopen jaren etc. Ik zal mijn Backloggery maar is helemaal opschonen en kijken hoe ik er voor sta.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, sales zijn idd niet goed als je een backlog hebt.:+

    Voor mij valt het nog mee;
    -heb de laatste Dragon Age DLC te doen
    -Tales of Zestiria (die me niet weet te boeien tot nu en dus maar uit blijf stellen...maar wil het toch nog 1 kans geven)
    -Final Fantasy X/X2 (met X in de laatste stappen van de game, maar moet wat grinden...hekel aan, dus blijf dat maar uitstellen. X2 moet ik nog helemaal, wil eerst X afmaken)
    -Final Fantasy 7 (ben halverwege ongeveer)

    Games waar je effe voor moet zitten, en nu het drukke december is afgelopen, gaat dat vast wel goedkomen.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben eens benieuwd. Hoe is het met jullie backlog op het moment? :+

    Heb op dit moment een paar weken vakantie en had mezelf voorgenomen om in de avonduren eens wat games daadwerkelijk te gaan spelen in plaats van alleen maar te blijven kopen maar tot zover nog niet echt gelukt :oops: Toch weer Deus Ex gehaald, moeilijk vette game, maar vervolgens zit ik de hele avond Tricky Towers op de PS4 te spelen o_O Ik weet het, echte first world problems hier :lol:
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik heb pas een klein half jaar een PS4 dus ik heb een belachelijke backlog :+ Niet dat het erg is maar tegenwoordig ook veel minder tijd om te gamen. Zoek nu dan ook alleen echt de pareltjes uit. Zijn er alsnog Gods onmogelijk veel ;)
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Momenteel prut, game zo goed als niet. Het is lekker weer, nu nog genieten terwijl het kan.

    Als het buiten regent en koud is ga ik wel actief weer verder.... ;-)

    Plus, ben helemaal in GOMORRA LA Serie. Wat een vette serie is dat.
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Same, game ook amper. Mijn backlog is incl. GWG titels zeker wel richting de 50. Fallout zelfs nog in seal. :+
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Until dawn nog in seal.... ;-)

    Al 7 maanden.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gelukkig, ben dus niet de enige :+ Overigens de Xbox onlangs maar de deur uit gedaan, scheelt weer een handjevol titels :p
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Die game speel je in zes uurtjes uit joh. En hij speelt als een trein!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina