Serieus? We zitten niet meer op de basisschool met je happen dan.... Een beetje vent had de uitdaging aangegaan ipv deze reactie die jij nu geeft.
Zo. IF player = Bulletproof010 EDIT Health<HP> to = -10% IF player = CrazY EDIT Health<HP> to = 150% IF>player=Bulletproof010=WPOC:TheLastWord_String DMG_OUTP = 5%
Beetje jammer dit weer @CrazY ... Aan de ene kant ben ik blij dat 'ie daarvoor weer gaat spelen. Aan de andere kant stopt 'ie ook als alles weer binnen is. Smerige achievement hoer die @SHiZ NL O. Year 2 Triumphs ... heb misschien niet eens de tijd om Golgokut af te maken. FML.
Voor iedereen die nog op zoek is naar een Exotic Sniper Rifle... XÛR verkoopt er een met een hele hoge range.. Hij staat bij de deur tegenover de speaker. Geen dank
vanavond de peo gedaan, van lvl 324 naar 327 gegaan. Met dat book wat je nu hebt om compleet te maken staat er 2 punten in die ik niet helemaal snap. 1 is, collect 50 fragments, zo ver ik weet heb ik dan al 2x gedaan. en een pvp quest die niet in de lijst staat. hoe kan ik dit nog compleet maken?
50 fragments moet je op 1 character halen. Check destinyghosthunter.net om te zien welke je nog moet. De pvp quests moet je voltooien. https://m.reddit.com/r/DestinyTheGa...ble_quest_line_from_lord_shaxx_how_to_unlock/