Vanmorgen voor kijkduin stond ik op 74 pokemon, inmiddels op 106. Oa een Magmar, Hitmonchan en een Snorlax. Top dagje Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Dat is wel echt heel sick. 32 nieuwe pokemon gevangen.. Ik had zojuist een Scyther op m'n nearby list, helemaal vooraan in een lijst met 5 pokemon in totaal (fyi: 1 rattata's en 3 pidgeys). Kwartier rond gefietst door mijn (kleine) wijk, in alle straten. Nergens te vinden. Zo frustrerend. Van horen zeggen heb ik overigens dat er nog steeds veel pokevision-achrtge sites zijn die veel meer in kleinere kringen gehouden worden. Zo is er dus ook eentje van Maastricht blijkbaar. Als er nou eentje van Eindhoven was, had ik die Scyther binnen..
Magikarp/dratini nest voor mn huis. 3 gyarados daar gevangen. Plus ik woon in Den Haag en ga regelmatig naar kijkduin. Niet bitchen en haten op andere guys als je niks weet broertje
Heb je de game niet geupdate? Je kan niet meer dezelfde Pokemon meerdere keren op je nearby lijst hebben
Nope blijkbaar nog niet. Zojuist geupdate, thanks. Zie nu gekke grasjes om m'n pidgey heen, maar dat helpt me nog steeds niets met zoeken toch als ik een keer een rare pokémon op de map heb?
Nee dat betekent niet zoveel. Alleen dat hij niet rondom een pokestop zit. Er komt naast sightings ook een nearby list met Pokemon die rond pokestops spawnen. Nu alleen nog in beta voor een select groepje (lees: San Francisco)
Prima. Check even via google maps naar een route met bus 26. Volgens mij stopt die recht op het Deltaplein (Poké Valhalla). Zodra je de lures niet meer op twee handen kan tellen dan weet je dat je er bent. Sent from my iPhone using Tapatalk