1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wanneer ik FIFA speel is altijd het eerste wat ik doe de controls wijzigen zodat deze gelijk zijn aan die van PES.
    PES zit er helemaal ingebakken bij mij, en dat zal ik ook nooit meer veranderen... :p
     
    Scorp2111 en Jorrie vinden dit leuk.
  2. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Same here, vierkantje = schieten


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Zolang ze maar positief zijn over PES he? Anders zijn het ongefundeerde meningen
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, dit jaar is het niet moeilijk om positief over PES te zijn hoor ;)
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nou vind de demo niet echt lekker spelen, de scheidsrechter is wel verbeterd maar de gameplay heeft weer dat zweverige feeling erover heen, het speelt niet echt fijn.

    Even kijken wat Fifa is met de demo, maar ik skip PES wel absoluut dit jaar.


    Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb alles bij elkaar misschien wel 500 forum posts plus reviews over PES gelezen en jij bent de eerste met dat argument over de gameplay.
    Maar goed, iedereen heeft recht op zijn mening ;)
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zal ongetwijfeld zou zijn, maar heb zelf niets met die andere te maken uiteraard.
    :)
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Grappig dat je, na het scoren van een goal met Neymar (en ik neem aan nog enkele andere spelers), je je shirtje uit kunt trekken (R:cool:, en dan uiteraard een gele kaart krijgt.

    Heb trouwens in de controller-settings ook maar even auto-feint uitgezet. Weet niet of ik dat ook met 2016 heb gedaan (neem aan van wel), maar ivm schijnbewegingen is dat wel iets fijner.

    Dat je na de aanname van een bal opeens flink langzamer gaat (op een onrealistische manier) blijft wel verdomd kut. Soms hoor je gewoon echt weg te zijn, maar je word serieus door een onzichtbare kracht gewoon tegengehouden. Beetje een naaistreek.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vind deze PES weer net wat beter dan de vorige versie. Alleen is het online allemaal maar weer afwachten hoe dit is. Vind de gameplay prima zoals het nu is, alleen wat hier boven wordt gezegd dat je na de aanname van een bal langzamer gaat is inderdaad jammer. Jammer dat de game nog steeds zit met die licentie's vooral voor de Xbox One spelers is dit best vervelend.
     
  10. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb je al eens geprobeerd om L1 en R1 (PS4-controls) tegelijkertijd in te drukken vlak voor de aanname? Dan draai je een stuk soepeler.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik zal het straks eens proberen, maar het gaat niet om het draaien, maar puur om het rennen met de bal als je weg 'breekt' bij de defensie. Vaak met flankspelers die je diep stuurt dan hebben ze alle ruimte voor zich, en op zich niemand bij zich, en dan alsnog houden ze 'in' of worden ze teruggehouden of whatever. De snelheid gaat er dan opeens uit. Heel vervelend.
     
  12. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha vind het altijd zo grappig om te lezen hoe pes spelers "hun" spel geweldig vinden om vervolgens even tussen neus en lippen door te vertellen dat er een of ander iets is in het spel dat je spelers lijken tegen te houden om op volle snelheid weg te kunnen sprinten. Man, door dat soort geintjes word een spel toch onspeelbaar?
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Volgens mij hebben ze het sprinten veranderd. Je moet nu niet de sprintknop ingedrukt houden, maar herhaald tappen op de sprintknop.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nee, dat is nog steeds die dubbel-tap voor versnelling of snel van richting veranderen, wat nog redelijk hetzelfde is (behalve dat de bal soms wat verder dan voorheen van je voet vliegt daarmee...)
    Ik heb het echt over het moment dat je los bent van verdedigers om alleen de diepte in te gaan, en vervolgens blijft je mannetje toch 'tegengewerkt' te worden ofzo, qua snelheid. Het is een onnatuurlijke manier om de verdediging weer een kans te geven om bij je te komen, heel irritant.

    Replays weet ik ook nog niet wat ik daar van moet denken. CPU kiest 2 camera-angles uit, soms prima, maar zoals gister schiet ik met Suarez een vrije trap in de rechterbovenhoek, maar de enige 2 replays waren beide van achter de goal (1 half schuin achter, de ander vanuit de kruizing-hoek), dus dan zag je weinig van de vrije trap.
    Dan kun je wel gaan lopen pielen met custom-replay, maar dat is weer veel gedoe om even snel een replay up te loaden naar FB ofzo, en in de Highlights achteraf willen ze dan nog wel eens een betere camera-angle kiezen, maar ook dat is dan afwachten en hopen, dus dan moet je eerst al de select-knop dubbeldrukken (anders mis je hem sowieso), en vervolgens hopen dat het een mooie angle is...

    Vooral bij vrije trappen hoort de game gewoon betere angles te kiezen zodat de aanloop en trap etc etc goed in beeld komen...
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Aangenaam gespeeld de demo, nu nog besluiten voor welke console te halen....
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik haal 'm dit jaar voor de PC. Ik heb geen PS4 en de Xbox 1 geeft geen mogelijkheid om echt goed edit werk te doen.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    PC versie is toch weer een belabberde versie vergeleken met de console-releases?

    Ik ken uiteraard je financiele situatie niet noch je interesse in andere games/genres, maar ik zou sowieso een PS4 overwegen aan te schaffen.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dat is me inderdaad te duur. Verder speel ik inderdaad alleen spellen op de PC ( zoals Civilization, bijvoorbeeld ) of FIFA's pro-club mode op de Xbox 1.
     
  19. Luckyshot

    Luckyshot Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun je op de xboxone je eigen spelers en teams maken voor in de masterleague?
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat kan. Heb ik wel eens gedaan en dan gebuikte ik PES united of WE United.
     

Deel Deze Pagina