Haha over een jaar waarschijnlijk. Ja kan ik ook wel op wachten. Zie liever een 4K remaster met alle special effects opnieuw enzo...
Kick Ass down, YIFY werkt ook niet en PB is op moment nog steeds ruk. Word even stevig zoeken naar een goede site, of heb jij hem besteld inmiddels op BR?
Ga hem vanavond gelijk kijken. Affleck is Deathstroke aan het teasen btw. Edit: "According to The Wrap, Deathstroke will be the main villain in Ben Affleck’s Batman movie, which he’ll direct, write, and of course, star in!"
Nou de laatste X-men eindelijk eens. Nog niet gezien en wil wel weten of ie het waard is om op BRD te kopen.
Nee, trust me, minste van alle ex men films imo. Maar goed, kijk maar zelf. Heb op moment even geen duidelijke uitleg voor je. Ik denk echt dat je hem niet gaat kopen.
Captain America: Civil War Overall goed. Film zat prima in elkaar met zoveel characters en allemaal voelen precies goed uitgediept aan en geïntroduceerd waardoor alles netjes in de plaats valt. Best knap. Fightscenes zijn ook super en vooral de snelheid van Cap, Black Panther en Winter Soldier was weer een stuk beter. Spiderman moest ik even aan wennen als Peter maar als Spiderman vond ik hem zeer goed. Denk als ik moet kiezen dat ik Winter Soldier misschien net nog een heel klein tikje beter vind. Maar deze zit er dichtbij en sowieso een kop en schouders boven andere Marvel films en de standaard Avengers films. 8.3/10
Net Suicide Squad gezien. Slaapverwekkend stukje cinema. Saai plot, oninteressante karakters en wederom generic villains. Ik vond Civil War ook al niks. Het lijkt er op dat ik voorlopig wel even genoeg superhelden gezien heb. Overigens ook The Neon Demon gezien. Deze vond ik geweldig. Visueel en qua audio een lange intense trip, ga dat zien!
Hehe, ze moeten die site (server) echt eens flink aanpakken. 's Avonds kom ik er gewoon niet op. Net Ali G Indahouse weer eens gekeken. Blijft grappig. Al worden zijn films met de film steeds minder leuk. Nu Civil War weer aan het kijken. Vermakelijk. Een subwoofer is flink bezig.
Augustus Films 46. Kingdom of Heaven (Ridley Scott, 2005) :: 9.0 47. Total Recall (Len Wiseman, 2012) :: 7.5 48. Keanu (Peter Atencio, 2016) :: 6.8 49. Batman Begins (Christopher Nolan, 2005) :: 8.0 50. The Dark Knight (Christopher Nolan, 200 :: 9.0 51. Suicide Squad (David Ayer, 2016) :: 7.3 52. The Dark Knight Rises (Christopher Nolan, 2012) :: 8.7 53. Guardians of the Galaxy (James Gunn, 2014) :: 7.8 54. Neighbors 2: Sorority Rising (Nicholas Stoller, 2016) :: 6.5 55. Captain America: Civil War (Anthony Russo, Joe Russo, 2016) :: 8.3 Series 56. Peaky Blinders - Seizoen 1 (Steven Knight, 201 :: 8.3 57. Peaky Blinders - Seizoen 2 (Steven Knight, 201 :: 8.3 58. Stranger Things - Seizoen 1 (Matt Duffer, Ross Duffer, 2016) :: 8.0 Statistieken Totaal 10 films (maandgemiddelde: 4.6) gekeken: - Kort (t/m 20 min.): 0. - Middel (21 t/m 75 min.): 0. - Lang (meer dan 75 min.): 10. Totale speelduur: 1307 min. Aantal films / series herzien: 6. Best beoordeeld: Kingdom of Heaven, The Dark Knight (9.0, 1ste dit jaar). Slechtst beoordeeld: Neighbors 2: Sorority Rising (6.5).