1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Overigens loont het imo veel meer om het op lage levels te openen, want als er een wapen in zit heb je gelijk 50 gold. Een paar van die invasions verder en je hebt een paar honderd gold voor bijvoorbeeld bags en het trainen van wat profs. Ik heb op die manier mijn flight license ook gehaald en mijn level 60 riding. Moet nu de schade wel inhalen, maar heb door die invasions op mijn Paladin alt totaal nog niet gold van mijn main hoeven sturen.

    Invasions verdwijnen geloof ik wel met Legion, althans dat hoorde ik, maar ik hoop wel dat er een soortgelijk alternatief is straks. 110 levels levelen op de oude, tragere manier, dat gaat weer opbreken na een tijdje. Meeste mensen die ik spreek willen niet eens meer alle werelden of oude dungeons bij langs en deze snelle manier bij pre Legion is echt een welkome verrassing voor velen. Ik zie midden in de nacht nog tientallen level pops tijdens een invasion. Rond 20.00 - 21.00 uur is het helemaal raak.

    Om die reden dus erg benieuwd wat Legion heeft te bieden voor het levelen van alts. :)
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Invasions (plus alle loot dat je van invasions krijgt) verdwijnen wanneer Legion uitkomt en de toy dat je kan krijgen van een Dread Infiltrator voor de rest blijft alles bestaan (Broken Shore, Karazhan & Ulduar scenarios).

    Ik heb goed gebruik gemaakt van de invasions, ik moest nog 2 classes naar level 100 halen en nu heb ik alle classes op max level tot nu. Klaar om te beginnen met de vele Artifact questlines:+
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zou er nog een alternatief komen? Ik neem aan, zoals ik eerder al zei, dat niet iedereen meer zin heeft om de oudere werelden en dungeons bij af te gaan. Ik ben vooral benieuwd hoe het alt levelen dan gaat.

    Ik heb nu trouwens grote moeite om een beetje fatsoenlijke dps te doen met mijn 702 item level gear. Ik zou boven de 30K gemiddeld moeten kunnen halen met mijn skills, maar haal niet eens 20K.

    Veel skills hebben ze eruit gesloopt of gemixed met anderen, en het totaal aantal skills wat je kan gebruiken ligt ook lager. Vind dat op zich wel goed, maar het doen van acceptabele dps kost me grote moeite. De aandacht van de boss houden op mijn Paladin tank dan weer niet, dat is zelfs een beetje te makkelijk en gevaarlijk met dikke heirlooms. :)
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oke welke gear krijg je dan aan? Want ik heb nu volledig legion gear aan en heb verder ook niks haha.
    Twijfel om legion te halen. In Oktober komt BF1 die ik zeker wil gaan doen en heb dan geen tijd om 2 games te doen i.v.m men kindje die dan geboren word. Dus het zou dan maar voor 1 maand zijn.... hmmm
     
    heuft vindt dit leuk.
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Je houd de gear gewoon als je dat bedoelt, maar niemand kan het meer looten (omdat invasions dan weg zijn). Hebben jullie nooit eerder prepatch expansion events gedaan? :+
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jawel, maar het is iedere twee jaar weer een beetje anders, vandaar mijn vraag ook of er of een alternatief voor het levelen komt na de prepatch expansion events.
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Wat denk je zelf? Een alternatief zal moeilijk zijn voor Blizzard om dat zo te implementeren, omdat je ook nieuwe spelers hebt, en levelen met quests en dungeons zal dan veel "leuker" zijn dan constant invasions doen zoals nu. Levelen blijft bij dungeons en met quests op het moment na legion.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    True invasion levelen is echt saai. maar blij dat ze het er in hebben gedaan voor nu. Toch 3 van de 7 characters zo even snel naar 100 geboost. Ook characters die ik lange tijd niet had gespeeld van 75 en 80 ( Druid en Mage ). Heb besloten Legion nog niet te kopen. Zit nog erg te twijfelen maar heeft voor mij nog weinig zin. ook geen zin om weer 10 levels te levelen haha.
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik laat hem ook nog even liggen. had voor 2 maanden toegang gekocht en merk dat ik denk ik 1 weekje ervan gespeeld heb.
     
    Pride vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik probeer nog wat verder te levelen met invasions, maar ga voor de gekte morgen wel online. Mijn Paladin is level 67 nu, moet echt 68 worden aangezien ik geen zin heb om een stap in Outland te doen. Liefst tik ik die Paladin nog naar 70, dan kan ik gelijk aan meer dungeons beginnen als de invasions ophouden.

    Nadeel van die invasions vind ik echt het on sociale aspect. Heb tig keren in de chat om een invite gevraagd, niemand die het doet. En die laatste boss is ook zo enorm irritant. Gaat echt retetraag, maakt niet uit op welk tijdstip van de dag. Heb het om 20-21.00 wel eens gehad met 40+ man en het kostte gewoon een aantal minuten om hem neer te krijgen.

    Ik snap wel dat die HP omhoog gaat als meer mensen hem hitten, maar het gebeurt echt zelden dat je binnen 5 min klaar bent met een grote group. Ook het verspreiden over de zone nadat de doomguards en eerste boss zijn verslagen vond ik best kut. 1 keer dood gaan, per ongeluk, en je bent je XP op een low level kwijt als je net een andere boss hebt geraakt. Die haal je lopend niet weer in.

    Maar goed, al die shit is morgen voorbij en dan maar weer wennen aan normaal levelen. Ik ga eerst eens kijken wat de eerste quests opleveren in de nieuwe wereld, die ik overigens belachelijk klein vind lijken en het aantal zones is ook lager dan in WOD volgens mij.

    Class Halls ben ik het meeste benieuwd naar, maar hoop niet dat het net zo'n teleurstelling word als bij de Garrison. En een mooie nieuwe manier om gold te harken zou ook fijn zijn. Maar goed, we zien het morgen. Ik heb er zin in. :)
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik zag dit inderdaad meerdere keren. Maar als iemand anders het vraagt invite jij ze dan wel? Nee he? dus is een beetje hypocriet vind ik...... Je kan handig zelf een tag team starten maar mensen zijn lui en willen geinvite worden als ze er om vragen, zo werkt het niet helaas.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De eerste keer dat ik dit filmpje zag in originele crappy kwaliteit. Piste zowat in mijn broek van het lachen, zelf ook wel eens met een guild gedaan. Werden ze ook niet blij van. :+



    @Pride : True, ga ik dan ook nog maar even doen voor alles morgen los gaat. 0.00 launch of moeten we op US wachten?
     
    Dranx en Pride vinden dit leuk.
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zoals bij elke expansion kunnen we om 00:00 aan de slag met Legion, de US begint later door de timezone
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ook al is dat in WoW misschien niet vreemd: Mag ook wel eens! :+
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Legion even gespeeld. Heel vet tot nu toe. Alleen de eerste skill die ik kreeg is zwaar OP. :+

    De rest zoeken jullie zelf maar uit! :D
     
    Pride vindt dit leuk.
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik out dps gewoon de dps als een tank in Legion dungeon. Het moet niet gekker worden. :lol:

    44K dps, man, als een dps in Draenor mocht ik blij zijn als ik met 25K eindigde. Nu heb ik overall 44K and het beste van sommige stukken zelfs ruim 55K, allemaal als tank.

    What the fuck is er met deze game aan de hand als ik dit haal. :lol::lol:
     
  18. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Nog mensen die Legion spelen? Gaat hier wel weer kriebelen.
     
  19. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik heb wow net weer opgestart en ben gewoon opnieuw begonnen :+
    Dus kom vanzelf wel in legion:cool:
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik wel, maar ik moet even terug komen op mijn opmerking van een paar maanden geleden. Nightfallen rep levelen is extreem kut en ik baal echt dat er geen normale manier van vliegen te verkrijgen is.

    Dat je er wat voor moet doen snap ik wel, maar die enorm trage grind om zelfs het eerste deel van Pathfinder te krijgen is gewoon kut. Gisteren toevallig Xavius geprobeerd in LFR voor een quest, maar alle jezus wat was dat makkelijk en ik was nog main tank ook.

    Wat ik wel een pluspunt vind is dat je als DK nu een stuk makkelijker kan tanken en dat het totaal aantal skills van elke class een stuk minder is geworden. Ik vind dat een plus, maar het mag van mij allemaal ingeruild worden voor de moeilijkere variant, zolang ik mijn vliegen maar krijg.
     

Deel Deze Pagina