Ah thanks, er ontbreken nog 3 fragments, van hard raid. en met die quest ben ik pas bij het begin wordt nog even doorwerken de komende dagen.
Gisteren samen met @bulletproof010 en @Avalon Scorpion trials gespeeld. Het was voor iedereen "big play Saturday" Helaas 1x tot 7-0 gekomen en 1x tot 8-0. Hieronder een opname van onze winst van 7 naar 8-0. Deze pot stonden we 2-4 achter, maar winnen mede door deze 2 plays met 5-4. Be the meta, of niet Bullet? Ps. @Maddmonkey, ik raad je aan vooral NIET te kijken.
Mocht ik the taken king editie via marktplaats halen. Heb ik dan ook alle dlc, of is dat aan een code gebonden die maar 1x geclaimed kan worden??
Ja helaas kan dat maar 1x geclaimed worden, die fout heb ik 1x gemaakt lol. Denk dat ik 20 september Destiny ook maar weer ga oppakken.
Dan ga ik los opzoek.. Thnx. Edit: oooohhh 19,99 in de store. Zag ook dat er nog een uitbreiding komt/is?! En is het genoeg vermaak solo? Heb namelijk 0 vrienden die dit spelen. En aangezien de meeste ook al lang spelen en ik op 0 begin.... Of kan ik er dan beter niet aan beginnen?
Ik zeg gewoon doen, er is genoeg solo te doen En er zullen hier genoeg gasten zijn die je willen helpen mocht het nodig zijn. Ook al ben ik de game op dit moment zat, heeft het me erg lang plezier gegeven Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Precies, gewoon de complete edition kopen. Of als je echt niet langer kunt wachten de editie met alle dlc tot nu toe. De base game heb je weinig aan, moet je nog alle dlc los kopen, dat is duurder in totaal.
Solo meer dan genoeg te doen en er zijn altijd hier wel mensen die willen spelen en zelfs ook in de game wordt je vaak genoeg uitgenodigd of kan je uitnodigen.
Afgelopen zaterdag ben ik in naam van de crucible wetenschap een x met de dark site gaan spelen. Yeah Science B*tch! Ik speel normaal altijd TLW + Snipe en de keren dat ik met een shotgun speel zijn nog op 1 hand te tellen sinds maand of twee voor de release van TTK. Mijn conclusie is dat storm+shotty vies overpowered is en er duidelijk minder skills voor nodig zijn en dan heb ik niet eens die smerige Universal gebruikt. BUNGO PLS NERF THIS!!! Wrecking ball 1 vs 3 in heavy ammo ronde zonder zelf heavy te hebben... No problemo Zelfs titans in hun Bubbles gaan dood door de storm+shotty combo.. ------------------------------------------------------------ Hmm die titan zn jugschild werkte niet naar behoren volgens mij...
Stormcaller melee is belachelijk. Die afstand dat je soms mensen kan raken (en chainen) is gewoon smerig
Je had @bulletproof010 eens moeten horen zaterdag in de party.. Of beter gezegd.. Niet moeten horen.. Hij zei tijdens beide passages namelijk vrij weinig en zat stiekem gewoon heel erg te genieten van de gameplay Af en toe hoorde je nog een gemene gniffle als hij mij weer iemand cross map zag remoten of met een melee zag killen, maar dat was het dan ook wel.
In de store zie ik een editie waarmee ik alles krijg qua DLC. Is daar 59.99 zie ik. Ga toch nog even verder kijken voor goedkopere opties Edit: fuck it... Hij staat te downloadn. 59,99 met alle dlc is prima ook. Mensen nog tips voor als ik ga beginnen? Ben een totale noob met destiny haha. Zie hier ook termen voorbij komen waarvan ik denk "mmm okeee het zal"
Lekker op t gemakkie de story doorlopen... Al hebben ze die wel verneukt naar mijn mening, want ik hoorde van mensen die ook pas met TTK begonnen zijn dat ze sommige story missions gemist hadden doordat ze tegenwoordig met die quests werken. Zou toch proberen voor zover dat nog mogelijk is eerst proberen de vanilla story te doorlopen. Heb hier een mooie lijst met de originele volgorde tot en met de TTK dlc ; Ps exclusive strikes staan hier NIET tussen Earth: 1: A Guardian rises 2: Restoration 3: The Dark within 4: The Warmind 5: The Last Array Strike : Devils Lair Moon: 6: The Dark Beyond 7: The World's Grave 8: The Sword of Crota 9: Shrine of Oryx 10: Chamber of Night Strike : summoning Pits Venus: 11: A Stranger's Call 12: Ishtar Collective 13: The Archive 14: Scourge of Winter 15: Eye of a Gate Lord Strike: The Nexus Strike : Winter run Mars: 16: Exclusion Zone 17: The Garden's Spire 18: A Rising Tide 19: The Buried City 20: The Black Garden Strike : Cerebus Vae III Now for the Dark Below Expansion! 21: Fist of Crota 22: Siege of the Warmind 23: The Wakening 24: Ritual of Sacrifice Strike ; The will of Crota House of Wolves 25: A Kell Rising 26: The Silent Fang 27: The Ruling House 28: Wolves' Gambit 29: Queen's Ransom 30: The Archon-Slayer Strike: The shadow Thief The Taken King 31: The Coming War 32: Cayde's Stash 33: The Dreadnaught 34: Enemy of My Enemy 35: Lost to Light 36: The Promethean Code 37: Last Rites 38: Regicide Strike : sunless cell Strike : shield brothers Strike : Fallen S A B E R . Als je nu de quests zou volgen zoals ingame dan zou je een hele andere volgorde hebben en bepaalde story missies ook niet tegen komen.
Ik zou er zo snel mogelijk doorheen knallen. Story in destiny is er amper. Crucible zal ook wel chill zijn als beginnend speler op dit moment met skill based matchmaking.
Zou er eigenlijk wel is een nieuw account voor willen maken om dat zelf te ondervinden. Lijkt me onwijs vet om tussen die beginners te komen in de crucible