Battlefield 1-bèta vereist geen PS Plus, wel Xbox Live Gold De Battlefield 1-bèta die morgen begint, vereist geen PlayStation Plus, maar wel Xbox Live Gold. De open bèta die op pc, Xbox One en PlayStation 4 beschikbaar komt, begint morgen, op 31 augustus. Inmiddels is bevestigd dat PlayStation 4-spelers geen PlayStation Plus-abonnementhoeven te hebben om mee te doen aan de bèta. Op Xbox One hebben spelers echter wel een Xbox Live Gold-abonnement nodig. De bèta speelt zich af op de Sinai Desert-map en heeft twee multiplayermodi: Conquest en Rush. In Conquest vechten 64 mensen het uit voor controlepunten op de map, terwijl Rush 24 spelers Telegraph Posts laat verdedigen. YouTube-kanaal LevelCapGaming heeft alvast een video online geplaatst met beelden van de Sinai Desert-map. Deze beelden zijn hieronder te bekijken. Battlefield 1 komt op 21 oktober uit op pc, Xbox One en PlayStation 4.
Ziet eruit als Battlefront beta. Dus een stuk beter dan BF4. Game heeft natuurlijk een een beetje en wazige look door de res maar geen AA hel zoals BF4 was.
Scheelt een hoop ... maar dat wazige was bij Battlefront tijdens de release ook weg. Ben benieuwd, vanavond maar eens proberen.
Net effe 10 min gespeeld op ps4. Heerlijk spel. Ziet er schitterend uit en de sfeer........niet normaal meer. Heb hier heel lang naar uitgekeken. Ga hem zo in de pre-order zetten.
8/9 Ik ben op vakantie en ik heb een code maar helaas kun je ze niet delen. Kan m gelukkig nog wel een paar dagen spelen nadat ik terug ben.
het is toch een open beta? dan heb je toch geen code nodig? oh laat maar. open beta is vanaf woensdag. beta is een dag eerder las ik. ik heb geen code, dus zal tot woensdag moeten wa...he dat is morgen
Vandaag is het een dag eerder voor diegene die zich hebben opgegeven als Insider. De rest kan morgen los.
Als je je had aangemeld voor de nieuwsbrief/Insider van Battlefield kun je de beta vandaag al spelen (en heb je dus een code nodig). De rest van de mensen kan de open beta inderdaad morgen ook spelen.
Je kunt ze gewoon delen, ik heb vanmorgen ook de code van een ander gekregen (PC versie). Overigens speelt de game erg lekker weg op de pc, ziet er top uit en loopt het helemaal lekker (60FPS @ Ultra @ 3440x1440 @ dx12), maar dat mag ook wel! Voelt toch gewoon als Battlefield, ik ben tevreden na anderhalf uur spelen!
Net code ontvangen.... Meteen maar even downloaden... Moet eigenlijk werken.... maar ik zal en moet toch even snel een potje meepakken. Spoiler Ja ja ik heb een PS4 op kantoor
Hopelijk houden ze nog wel een Battlelog achtige site om je loadout te veranderen en je stats te bekijken, dat vond ik altijd wel makkelijk.