1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Datzelfde heb ik dus ook.
    Ik vind het niet lekker spelen en twijfel heel erg of ik het wel ga kopen.

    Ik denk gewoon dat battlefield mij niet ligt


    verstuurd via Tapatalk
     
  2. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik vond die map in de Closed Alpha persoonlijk beter dan deze van de Open Beta.
    Als ik alleen deze had gespeeld zou ik ook twijfelen om hem te kopen.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa vind het een prima map. Zandstorm is kut, maar dit keer wel effectief in zijn doel. Namelijk close range forceren.

    Verder zitten er onnodige gadgets imo in en zijn er wat rare aanpassingen, maar het speelt verder prima
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    5 potjes gespeeld en wat valt dit vies tegen. Geen leuke map, rare aanpassingen aan de gameplay en op de PS4 loopt het qua framerate echt niet beter dan BF4

    Wat kan de redenering van Dice zijn om geen mensen op de mini map de laten zien als je schiet. In die 5 potjes bij met name punt C nu al zo veel campers tegen gekomen
     
    Korkss vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Klinkt zo te horen als weer een BF release waarbij je rustig wat maandjes kunt wachten na de release voor je hem koopt.

    Op zich niet verkeerd als het 'arcade' aanvoelt. Dat was bij BF1943 ook, en die wss geweldig.

    Wel kut om te horen van die sandstorm. Daarmee hebben ze in BF4 al een fabo map weten te verneuken. Ik speel graag als sniper van flinke afstand.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niks verneukt. Heerlijk juist dat die gare snipers niet zoveel kunnen die 3 minuten :) Kan ook mist ofzo hangen en geeft ook wel sfeer aan een map.

    Arcade valt opzich best mee. Het is wel ietswat makkelijker qua controls, maar heb nu alsnog talloze domme teammates in tanks ed gezien die niks weten te raken. Maakt dus niet zoveel uit dat de controls wat simpeler zijn :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ligt het aan mij of komt die zandstorm nauwelijks voor? Ben nu level 13 maar ben die zandstorm misschien maar 2x tegen gekomen. Verder is inderdaad de Medics klasse een beetje nutteloos en gebruiken de meesten Assault of Sniper. Was er via een YT video achter gekomen dat de vliegtuigen en tanks ook verschillende ammo bij zich hebben. Zo kun je als main gunner/bestuurder van de tank ook kiezen voor een anti tank turret ipv dat machinegeweer. Weer wat geleerd. :p
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, precies het is geen garantie. 3 keer ofzo gezien en ook een keer een soort mist :) Ik vind het wel wat. Stel je een bos voor waar het donker/licht/mistig oid is. Ik vind dat wel vet hoor als er zoiets dynamisch is.
     
  9. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Keek er zo naar uit die andere map te spelen. Hier kan ik echt niks mee. Wordt van alle kanten door snipers enzo neergeschoten of tanks die je al mijlen ver zien rennen opzoek naar cover.

    Game draait ok op 1440 ultra, maar wel links en rechts wat hiccups en schokkerige aim terwijl ik rond de 80 draai en ik bij die hiccups geen verandering zie op mn fps meter..

    Ziet er wel super sick uit overigens
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Beta's van BF zijn altijd laggy en buggy :p
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik vond die mist in het vliegtuig wat minder, zag de grond niet aankomen :+
     
    heuft en AntraXxX vinden dit leuk.
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Opzich speelt het wel soepel weg... Maar deze gaat bij mij niet in de top 3 battlefield games komen verwacht ik. Teleurstelling heerst
     
  13. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Was echt hyped, maar vind het tot nu toe niet echt lekker spelen. Moet ook nog aardig wennen aan het nieuwe menu, vergeleken met BF4.
     
  14. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Hink een beetje op 2 gedachten. Grafisch top. Maar ben niet zo fan van de Battlefront-feel voor Battlefield.
    BF4 blijft mij het beste gevoel geven. En ik vind die vrouwenstem echt een enorme afknapper. Alsof je een spacegame speelt. Heb ook het idee dat er relatief weinig bulletdrop is bij de Scout geweren.

    Ik ga hem sowieso wel kopen want ik verheug mij op een Ardennen-achtige setting. En ik heb hem eigenlijk ook al betaald via Wehkamp.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helaas erg druk en een half potje gespeeld.... Scout,.. gelijk headshot.... Whooohooooo! Helaas was het daarna ook gelijk gedaan,.... hahaha. Wel super gaaf spel en ga hem maar pre-orderen. :)
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Die vrouwenstem kun je switchen naar een mannenstem, en je kunt het ook helemaal uitzetten. Dan hoor je het via je team mates. Die schreeuwen dan ook 'we lost the objective!' etc.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Vind veel hier wel beetje negatief hoor. Ik ben zelf altijd erg kritisch op games maar ik vind dit toch wel mega vet allemaal. Het is misschien wat eenzelfde stijl als Battlefront en iets meer arcade-gameplay maar ik vind dit toch wel weer echt Battlefield! Wat een vette graphics en geluid. Voel me weer helemaal in een oorlog zitten. De map kan je liggen of niet maar het is maar één map dus dat zegt nog niet zoveel. En het is misschien wat buggy en glitchy maar het is nog maar een beta.

    Ik kan echt niet wachten :)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Full releases ook :+
     
    Mallakai, Maddmonkey en Xandorra vinden dit leuk.
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    PC versie ziet er super uit in Ultra.
    Ben nu PS4 versie aan het spelen en dat ziet er ook top uit! Af en toe een kleine FPS drop.

    Straks nog even de Xbox One versie testen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Hahaha, hoezo verslaafd!
     

Deel Deze Pagina