Ik wil bij deze wel ff melden dat ik vanaf de race op 9 sep niet meer zoveel zal praten.. Ik ga 8 sep onder het mes voor me gebid. Ik laat namelijk alles er uit slopen ( van wat er nog inzit ) en ga voor een kunstklapper.. Stukje verleden afsluiten zeg maar Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik hoor normaal enkel mijzelf praten, dus veel veranderd er niet voor mij Succes met de behandeling! Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Heuj mannen, te gek dat er weer een toernooitje is!! Ik ben er zeker bij, (bedankt voor de berichtjes) heb net de DLC-wagen gehaald en ga nu eens effe een leuk kleurtje uitzoeken. Misschien iets roods omdat ik zo'n gevaar op de baan ben . Oké als ik dit zo zie kan ik #22 G and Z motorsport nog claimen? Die graag! En misschien moeten we anders dreigen dat we bij Art langsgaan en z'n nieuwe TV schoonmaken met een schoonmaakmiddel die de coating op het scherm aantast?
Zo ff een zomerstop gedaan.. Heb er zin in. Helaas weinig tijd om te oefenen. Maar we zijn van de partij. Livery moet ik nog ff uitzoeken.
Is die PowerStage een circuit wat ik niet heb of rijden mensen echt al onder de 1:40 op Azure Circuit damn das snel. Gisteren dus de laag stof van m'n stuurtje af geveegd (damn ik moet dat ding eigenlijk overdekt stallen) en een paar gig aan updates binnengehaald en toen kon ik weer lekker rondjes rijden hoor. Had het toch gemist, lekker muziekje aan en rubber verbranden. Wel weer even wennen, dat autootje doet soms gewoon waar ie zelf zin in heeft (maar dat vind ik wel tof) en Oulton Park met z'n heuveltjes maakt het nóg wat lastiger om consistent rondjes te maken. Zal wel weer een race waarin veel gebeurt worden .
Is het mogelijk met een stock-setup in de top 5 te rijden? Ik bepaal zondag of ik erbij ben of niet, maar kan sowieso niet oefenen vooraf.
Met wat geluk hier en daar moet het je denk ik wel lukken. Gewoon je best doen joh. Anders kijk je even hoe bijvoorbeeld Wiethok en Racer rijden met de stock setup, net zoals de rest van het veld...
Onder de 1.40 kan mij nog wel eens gaan lukken, mits de baan vrij is en het brandstofniveau laag. Maar ik verwacht te kwalificeren met een tijd in de 1.40's gezien de geringe tijd die ik heb om te oefenen. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Oh allemaal stock? Chill. De laatste keer met open setups met die Ford Capri zonder training vooraf was niet bepaald een succes namelijk. Reed toen ook alleen in de rondte dus die avond was qua fun niet echt om over naar huis te schrijven. Maar als meer mensen stock rijden durf ik 'm wel aan met een oversteery BMW'tje
Stock setup is ook opgenomen in de openingspost. Iedereen rijd dus Stock. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Niet eens! Maar na dik 2 uur rijden kwam ik weer op de startsetup uit ga fijnste stuur en rijgedrag (met de brake-bias iets naar voren) dus ik heb er bij deze auto, volledige vrede mee en heb het daarom ook voorgesteld. Versnellingsbak is op Azure ook niet ideaal, want de 1 en 2 kunnen wel wat werk gebruiken. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Ik had ook liever met tune gehad.. Had voor alle banen al een tune klaar xD. Daarom ook geen zin om vooraf weer druk de banen te oefenen.. Dat doe ik het weekend wel weer Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk