Vind het wel weer tof hoor. Sowieso echt veel meer arcady wat ik wel minder vind. Had liever gewild dat het meer zoals bf4 speelt, maar dit is ook wel goed. Ga hem ook zeker halen op release
Maar houden we deze map in de beta ? Of word er ook nog een keertje geswitcht naar een andere erbij ?
Lichtjes teleurgesteld..... Daar waar ik in BF4 echt onder de indruk was van de chaos en wat er om je heen gebeurde (heb ik nu nog steeds wel eens, na 4 jaar!!) mis ik dat echt totaal in BF1. Kan aan de map liggen natuurlijk, maar denk ook gewoon de setting. Krijg een beetje een naar Battlefront gevoel bij het spelen van deze beta...... Niet met volle squad kunnen testen gister, maar vanaaf wel dus wellicht kan dat me positiever maken over de game.
Dat gevoel had ik ook. Prima game, maar heb er niet de plezier mee die ik wel met Overwatch (en ja zelfs titanfall 2 heb) Dit ligt ook totaal niet aan de game maar mijn persoonlijke smaak. Technisch vind ik hem echt goed in elkaar zitten
Snap de Battlefront vergelijkingen niet echt. Dit speelt als elke andere Battlefield game. Qua gunplay en mechanics. Enige wat een beetje Battlefront is het het menu een beetje. Maar ook niet veel. Old skool BF.
Zelfde graphics en wat simpelere controls dan voorgaande BF games. That's it Verder speelt het als een eigen BF game. Zit genoeg verschil in dat het geen enkele reskin genoemd kan worden.
Vind het zeker een vette BF game. Werd wel weer een aantal keer gekilled omdat ik in de knife animatie zat en er een granaat naast me lag, je kan dit niet annuleren dus zodra je eruit komt en die granaat ontploft ben je dood. Hoop ook dat bij de full release je je klasse wat kan sneller lvlen, ik ben nu lvl 22 en heb alleen maar me sniperclass lvl 1 en de rest gewoon nog 0. De paarden vind ik echt een leuke toevoeging. Als je dit slim speelt kan je er heel wat kills mee maken. En voor de verandering bestaat niet heel je team uit medics maar wat meer variatie.
Level 34 en 1 level met support.. Blijkbaar moet je na elk gespeeld potje eruit gaan en weer opnieuw zoeken. Alleen het eerste potje telt mee voor de medals+ class XP. Als je in het potje blijft, telt het dus niet meer mee voor jouw class.
Waardeloos natuurlijk, maar ik ga in de Beta niet na elk potje eruit. Dan maar geen registratie van het 2e, 3e, 4e potje haha.