Geen idee watdit is... Maar game prima dus ga nooit aan settings zitten prutsen Btw.. Die tanks man! Damn OP as FUCK
Hmmm,.... dacht start hem weer op maar Failed to Connect to EA ONLINE,.... grrrr. Al een paar keer opnieuw opgestart, maar mag niet baten.
https://www.battlefield.com/nl-nl/career Inloggen en bij Loadout kan je alles aanpassen. Zelfs de voertuigen. Ik heb nu een flamethrower heavy tank geselecteerd. Nu nog in het spel komen... "Failed to connect to EA online" grr...... Gebeuren vage dingen ook vandaag. Zie gifjes voorbij komen op reddit van dingen die mij ook overkomen zijn. Zoals dit
Ja wtf dat gebeurde ook toen ik bij je in zat hahaha... Benzine op wss! Begin dit spel toch meer en meer te waarderen zeg. Maar een day one patch MOET komen merk ik al. Zitten best wat bugs in
@Maddmonkey , ik kan spelen volgensmij omdat ik al de hele dag erin zit en het spel niet heb afgesloten.. Maar nu klap ik er net ook uit! Zonde.
gisteren middag even kunnen spelen. de rest van de avond kon ik niet op de servers komen. jammer, maar goed. ja het spel ziet er gaaf uit. en speelt ook wel lekker (buiten het feit dat ik er niets van bak) maar ik hoop toch nog een paar potjes te kunnen spelen.
Heren vraagje. Ik hoor van een klein vogeltje dat BF1 voor EA Access members, Xbox Live gold members en mensen die premium kopen al speelbaar is vanaf 13 Oktober? Klopt dit? Zo ja dan moet ik mijn bol.com pre order afzeggen en hem in de store gaan kopen! is toch een volle week. En de rank van de beta, behoud je die als de game uitkomt? Zie mensen al dik 40+ zijn in 2 dagen ( wtf ) ben zelf pas 5 ofzo maar toch haha.
ik weet dat er een enlister editie is digitaal dan kan je hem vanaf de 18de spelen. Maar dat van 13 de heb ik nergens meegekregen
Hier het zelfde.. En gisteravond lukte het ook al niet omdat ik niet eens bij Origin kon inloggen... ( Singleplayer ) Ben tot op heden dus nog steeds niet verder gekomen dan het hoofdmenu en de instellingen.