Uit eigen ervaring weet ik van mezelf dat ik sommige games, zoals Battlefield, enige uren de kans moet geven. Zeg 10 uur. Want vaak vind ik er in eerste instantie weinig aan. Guns handlen niet goed, Chaos, een k/d van 0,2 dat soort zaken. En dan is het gewoon niet zo leuk. Zo ook gisteren in mijn eerste sessie met BF1. Eigenlijk vond ik het niet echt leuk. Dan is het belangrijk om, op een gegeven moment, een lekkere kill te maken, zodat je de smaak te pakken krijgt. Dat je het idee gaat krijgen dat de gun WEL doet wat je wilt.
Hieronder die kill, ergens na een half uur, mss wel bijna een uur (mss was het maar half mijn kill). Punt is, deze kill haalt mij over om vandaag verder te gaan met de BF1 Beta. Kijken of het beter gaat, en zo de smaak te pakken te krijgen.
Daarom speel ik shooters, voor de lekkere kills. Heb ik geen lekkere kills, dan gaat de shooter vrij snel weg. Vandaar bv dat ik veel Hardline speel (en destijds MoH1 en BFBC2) vanwege de 'lekkere kills'. Vooral Hardline was/is geweldig. Ach, en BF4 mag ook in het rijtje
Hoe dan ook. Hier de voor mij 'belangrijke BF1 kill'
Klik om te vergroten...