Bij mij werkt het ook echt prima,.... nergens last van. Loop naar voren totdat die uit beeld is, dan terug tot het 'midden' en simpelweg links of rechts kiezen. Werkt elke keer.
Wat is dat toch met die Pinsirs. De eerste keer (tegengekomen in m'n eerste week) naaide hij 'm er meteen uit na 1 ball. Zojuist kwam ik 'm weer tegen met ??? CP (uiteindelijk blijkt 1200 gvd). Ik gooi m'n razz berry en daarna een ultra ball. Great throw. Tikt twee keer, komt eruit en meteen weg is ie. Ja zittie. Gewoon beste wat ik kon doen (op excellent throw na) en dan alsnog meteen weg. Was ook "maar" licht oranje cirkeltje met razz & ultra ball. Gelukkig wel Lapras van 1200 met ice shard en blizzard en Electabuzz van 1100 met thunder shock en (helaas) thunderbolt. Verder net nog een Venomoth, Hitmonchan, Cloyster (fucking gruwelijk) en Arbok gevangen. Helaas laatstgenoemde 4 allemaal met lage CP.
Nou gelukkig maar!! Heb vandaag 4 Pidgey's, 3 Weedle's en tig Rattata's gevangen,...... Lucky bastard!
Ik klaag zeker niet, maar ik vind het vreemd dat bepaalde pokémon (zoals Pinsir) er meteen uit naaien. Bij een maat van me is ie 'm er ook drie keer meteen uitgepeerd. Iets anders vreemds: ik heb om de hoek een Rhyhorn-spawnplek, al sinds het spel is uitgekomen. Daar komt meerdere keren per dag een Rhyhorn. Het frappante: ik heb inmiddels meer dan 20 rhyhorns gevangen (zit op 70 candies) maar ALLEMAAL hebben ze hetzelfde "may not be great in battle, but I still like it" met HP & defense als specialiteiten (it'll do the job). Oftewel: het is niet alleen dat één pokémon er spawnt, maar ook steeds exact dezelfde. Dat is wel balen, want zit al langer te wachten op een goede Rhyhorn zodat ik die kan evolueren
Sommige Pokemons hebben een andere 'catch-rate'. Zo knalt een Abra er ook na een eerste bal meteen uit. Pinsir is ook een vervelende. Drie tegen gekomen en eentje kunnen vangen,.. die was ook maar iets van 200CP Heb verder dezelfde ervaring qua spawnplekken. Iig wel goed dat je de candy hebt en mogelijk krijg je een keer een goede uit een ei. Zo had ik er eentje van 97.7% uit een ei.
Die eieren schieten ook echt voor geen meter op..man man man. Sowieso eergister 1km+ gelopen, komt er 100m bij..
Dat is idd drama soms.... klopt niks van. Heb gelukkig een paar goede oplossingen. Plafondventilator, afstandsbestuurbare auto en robotgrasmaaier!! Met name die laatste werkt erg goed.
KAK KAK KAK TYFUS M'n sterkste Pokemon een Flameon (2011 CP)of hoe dat beest ook mag heten per ongeluk getransferred. Wou een assessment hebben maar drukte verkeerd en vanuit pure gewoonte natuurlijk meteen bevestigd. Nja gelukkig hebben we de fotos nog.
Ik heb alle pokemon die "strong" of "amazing" zijn gefavorite. De rest gaat er vroeg of laat toch uit. Even de stad in gelopen voordat ik de trein instapte om weer pokeballs aan te vullen. Uurtje rondgelopen, 100 pokeballs, 30 great balls en 10 ultra balls. Kan ik komende week weer op jacht in maasje. In Eindhoven heb ik er geen zin in zonder zoeksysteem
ik favoriet altijd alles wat rijp is om te evolven, maar misschien ga ik die nu wel hernoemen in Evolve ofzo. Grrr
Is idd ook een goed, maar vind https://pokeassistant.com iets fijner, laat meer details zien. Ook precies per level ed.
Power Unlimited heeft een vette special over Pokemon Go (met nice cover). Hoewel je alles wel weet is het imo wel tof om te hebben. Sinds tijden weer eens een PU gekocht.
is Kijkduin nog steeds de place to be, of is het al wat rustiger geworden? Zit te denken om vandaag te gaan.