[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

1. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Bedankt @Raafie, zit al sinds december met flinke pijn maar als het goed is moet ik nu (iig tijdelijk) weer normaal door het leven kunnen gaan.

Bedankt voor de tip! Ik heb ooit weleens naar WMM gekeken maar snapte er toen bar weinig van. Uiteindelijk is het wel gelukt met UPLOAD zonder nieuwe vastlopers gelukkig. Het is niet echt super speciaal ofzo, ik heb natuurlijk ook maar 1 middag en avond kunnen spelen.

Toch vind ik hem redelijk gelukt :p

Servantes, Ypuh, Bidle en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Zeker prima gelukt :cool:
    Zitten paar heeeeerlijke kills in ;)

3. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Sommige mensen zijn echt te goed in deze game.. :p

4. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Net ff paar leuke potjes met @Hybrid , @Flayner en een andere maat van me. Ondanks dat ik geen comms had toch leuk kunnen samenspelen, al gingen we soms een beetje onze eigen weg :p

Hier nog een lekkere clip toen ik in de tank zat

Bidle vindt dit leuk.
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben na 12 uur tenminste wel een keer gerevived. :p

Raafie vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had je ook al een keertje gerevived op het begin toch :+? Of was het andersom?

In ieder geval denk ik dat DICE gewoon met de release een icoontje neer zet voor iedereen.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dom gekill is het toch allemaal? Heb al aardig wat rushes gezien. Verder is het een chaotische map ook met het midden gedeelte en is het een beta. 7-8/10 doet maar wat of probeert wat. Tuurlijk ga je geen strategie oid hier meemaken.

Heb zelf juist hoe meer ik deze map speel, des te meer ik het ben gaan waarderen.

Als alles je aanstaat behalve tanks ed, kan je het spel trouwens toch gerust kopen? Er zit ook vast domination/tdm en andere rommel in. De core van een Battlefield is altijd die mix en chaos geweest, maar inmiddels heeft Battlefield volop gamemodes voor ieder wat wils.

Alexknl vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Medium range als favoriete range? Dan raad ik de selbstlader en mondragon aan. Beide beestachtig goed.

inoway vindt dit leuk.
  9. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    BF4 heeft toch ook veel voertuigen en veel objectives? Vind het alleen maar prima.

*kuch*COD*kuch* (of Hardline inderdaad :+)

Hardcore lijkt me awesome met deze game. Zonder lelijke UI en shit, puur alleen de mooie graphics op het scherm, nog snellere ttk.
    Ik vermaak me nu al heel erg met deze game. Ik ben erg benieuwd naar nog meer maps/modes/wapens/etc. Kan niet wachten. Hopelijk gooien ze nog een map bij de beta voor wat afwisseling en wat meer CQC voor diegene wat deze open map niks vinden, maar ik heb hier zelf totaal geen problemen mee.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoe kun jij die krijgen gezien de ranks van de classes gebugged zijn?

11. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Kan via de battlefield website maar werkt sinds de update ook gewoon via de game

Bidle vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is allang niet meer. Gewoon spelen. Sinds dag 2 unlock ik alles gewoon.

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Beta staat in de queue, ben benieuwd.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoeveel score heb je dan wel niet voor een level nodig?Zit nu bijvoorbeeld op 70k Assault score maar nog steeds lvl 0 (meeste van die score donderdag en gisteren behaald).Ben rank 37 ofzo maar dus echt alle classes nog op 0

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Weinig. Daarmee zou je alles vrijgespeeld hebben. Raar dat jij nog geen unlocks hebt dan.

Als je zo spamt, dan kan je beter voor de 1907 (?) Automatic gaan :+ die is heerlijk daarvoor

Laatst bewerkt: 3 sep 2016
  16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Even onthouden ;) 1907 is dus een kampeer wapen ?

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Raar net BF1 nog een keer opgestart en nu ben ik in game wel lvl 3 assault (is toch het max) terwijl ik gisteren toen ik stopte nog gewoon 0 was en dat volgens de website ook nog steeds ben.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee. Het is de enige full auto Gun van de medic. Goed voor close tot medium. De rest kan je ook wel snel schieten zoals in het filmpje van max, maar die hebben een enorme Bullet deviation als je zo snel schiet (iaw, jouw kogel komt niet waar je aimt). Die 1907 is ook al gelijk te koop overigens. Of iig op level 1.

Bidle vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Deze Gun kan niet full auto, maar ik zie het verschil ook niet nee. Wordt volgens mij niet aangegeven.

20. J HiL

J HiL Bikes !!

Leuk Bevonden:
    88
    De BETA bevalt mij erg maar is er ook een manier om je stats te bekijken zoals je met de vorige edities ook altijd uitgebreid kon doen?

Deel Deze Pagina