Nee, raids inderdaad niet. Strikes wel, naar de Nightfall Strikes dan weer niet. Heroic Strikes wel. Wat ook leuk is, is je eerste keer het einde doen van de Sunless Cell strike.
Die kut puzzel in VoG is gewoon kut, dat zei jezelf tijdens de raid ook de enige keer dat we een raid deden.
Lul niet man die puzzel is echt niet moeilijk. Gewoon een paar keer doen en YT filmpjes kijken. Je bent gewoon een beetje een watje . Maar wat @Maddmonkey zei als iemand door VOG moet ik doe ook wel mee
Vet he. Een van mn beste herinneringen was dat we allemaal baby guardians waren in de eerste strike en 45 minuten bezig waren met het openen van de laserdeur en de waves van fallen. ahhhh memories Sent from my iPhone using Tapatalk
Snap 1 ding niet. Heb dus uit de xbox store, de collection van destiny gekocht. Hier staat bij dat ik een level 40 boost zou krijgen. Maar heb alleen een level 25 boost gvd.
Ahh ok dan snap ik hem. Die komt wel binnenkort uit toch? Heb ik nog tijd om mijn andere 2 chars zo hoog mogelijk te levelen
Het meest effectieve is om nu op een enkel poppetje te spelen en later met een tweede die gelijk naar level 40 brengen
Ja ben op level 1 begonnen met een titan. Speel samen met een vriend hij heeft een warlock. Mijn 2e char is een warlock en die heb ik nu geboost tot level 25. Maar ga eerst inderdaad mijn titan tot 40 brengen. Dan die warlock naar 40 en dan boost ik mijn hunter naar 40 als ik die consumable krijg! Vanaf wanneer kun je zo'n raid doen trouwens? Kijk daar erg naar uit hahaha Ennuh the crucible is dus de MP?! Heeft het zin met mijn level 19 titan daarin te gaan of word ik dan kansloos geslacht?
Dan is die al gone Zeker van die the witcher praktijken... Nu kan ik zeker iets niet meer craften ofzo
Je gaat later toch een Hunter aanmaken? Dan kan je hem dan ook ophalen. En nee, zal makkelijker zijn met de dlc. Dan kan je daar een exotic van maken, maar anders kan je die Gun ook op een andere manier bemachtigen tijdens de Quest. Geen zorgen dus.
Fieuwww hahhaha begon al te zweten Dan kan ik zonder zorgen verder hahaha.. Moet zeggen dat ik er helemaal in zit, super blij met deze aankoop. Maar ook blij dat ik hem nu pas kocht ipv met de release en dan steeds alle dlc moeten kopen. Vind deze prijs incl alle dlc wel prima