Ik ben gestopt omdat mijn feedback waardeloos was en al 4x gespind was. Meestal gaat die bug er wel uit als je van practice naar race gaat maar nu dus niet. Kon hierdoor die snelle knik naar links in de 1e sector + bocht naar rechts voor laatste rechte stuk niet goed nemen.
Zoooo was weer lachen mannen. Jammer van de technische problemen in de eerste heat maar ach, dat is PCars . Tweede race was beter, nadat ik me over dit moment heen had weten te zetten huilen! Ja die bug is echt zo klote... En voor m'n gevoel is die met deze wagen erger dan met de meeste auto's, had er bij het oefenen ook best vaak ineens last van. Echt wazig.
Race 1 ging niet lekker.. Maakte veel fouten waardoor p6.. Race 2 ging wat beter in het begin.. Vrij snel van p8 na p2 gereden en toen ging het in bocht 2 mis want zag opmijn scherm opeens racerblade naast me zitten waar ik van schrok en op eens was hij weer weg.. Wat opzich wel balen was want had een mooie race tegen hem.. Einde race p5 helaas.. Was wel weer heerlijk racen mannen!!! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja jammer van dat tikje dat je van de baan vloog. Ik kreeg die namelijk van iemand achter mij zoals je op de replay ziet. Video van de stream komt er aan!
Jongens was weer een leuke race! Ik kijk alweer uit naar volgende week. Volledige cup: Race 1: Met op 3:25 het tikje tegen Cr00kk van Cold Race 2:
Zo dat was een leuke seizoensopener. Vrije training voor de kwalificatie ging lekker. Reed constant hoge 42's en vertrouwen in de auto was groot. Kwalificatie ging slecht, met in het begin veel Traffic (mijn schuld) en later heb ik mijn eigen ronde 2x verknoeid. Dus de 4e startplek was ook niet echt gewenst. Toch kwam ik in race 1 goed van mijn plek om na de eerste bocht al achter Loyall de 2e plek te pakken. De bocht voor de hairpin maakte Loyall een zeldzame fout en toen was daar p1. Lekker veel geduwd en posities gewisseld met Loyall om in de slotfase door een fout van hem de leiding weer over te nemen. de laatste 5 - 6 ronden op kop uitgereden. Hij maakte vgm nog een fout vlak voor de laatste bocht in de laatste ronde, maar echt goed zicht had ik daar niet op. P1 voelde goed, alleen kut dat je dan voor de 2e race helemaal achteraan staat. De start van Race 2 was rommelig voor mij. Veel tijd verloren in lap 1 en een volle ronde pas weer kunnen aansluiten. Vervolgens wat gevechten gewonnen en veel posities gewonnen door fouten van anderen. Solide uitgereden naar P3. Kortom, een goede opener voor mij. Helaas kan ik niet veel oefenen voor race 2. Maar daar hebben we het volgende week wel weer over. Ik vond het leuk vnv
Ging bij mij precies zoals verwacht. Te vaak naast de baan... Had in race 1 makkelijk 6e kunnen worden en bij de 2e race misschien nog wel hoger. Volgende week ben ik er niet, ik richt me alvast op Snetterton.
Raar avondje... Stapte gisteren pas voor het eerst in de 320 en was daarom positief verrast door een 5de plek in de kwalificatie. Lag na de start op P4 maar raakte gelijk in bocht 1 de kont al kwijt. Dat gebeurde die race nog een keer of 10 en werd daarom eenzaam een na laaste. Met de weet dat ik race 2 in het voorveld mocht beginnen, race 1 maar als extra oefening gebruikt in plaats van te rage quitten. Kimi kwam in de slotfase dichtbij om mij op een ronde te zetten, maar probeerde het gat naar hem constant te houden. Cassi viel weg dus ik kreeg pole voor race 2. Force Feedback voelde anders (minder zwaar/lomp, maar gaf meer hobbels door) en kon zowaar zonder ook maar één keer de kont te verliezen de race van start tof finsish in leidende positie uitrijden. Heb de hele avond geen enkel gevecht gehad, maar die overwinning maakt het toch nog dragelijk haha
Ik vond het kut dat jij vooraan mocht starten, hoort bij het spel uiteraard, maar wetende dat een snelle jongen van kop begint met achter hem een stuk of 6 auto's die duidelijk geen 1.42'ers rijden die wel racen en vechten (wat ik wel heel leuk vind hoor!!!) en dus eigenlijk vrije baan heeft om een groot gat te slaan, drukte voor mij een beetje de pret. Maar ik had ook gewoon sneller kunnen inhalen, geen fouten kunnen maken en 1.41'ers kunnen rijden(2x heeeeeeel dicht bij geweest) om het gat naar Rossi en jou dicht te rijden. . Niet dat ik ontevreden ben met deze seizoensopener hoor, niveau is nog steeds erg competatief en volgens mij zijn er geen grote incidenten gebeurt (al wil ik wel graag weten wat er met Racerblade gebeurde in Race 2, want ik zag een grote klapper en een auto door de lucht gaan) die de FIA moet gaan uitzoeken, dus dat is sowieso een "Win" op dit baantje. Ik wil nog 1 opmerking maken over deze competitie, GODVERDOMME WAT VIND IK DIT EEN FIJNE AUTO!!!!!!!!!!!!!! zo jammer dat we naar LeMans gaan komend weekend, want dat vind ik maar een kutbaan met al die Offcamber bochten.. (ook leuk dat mijn overwinning nog niet in verband is gebracht met de steekpenningen )
ik weet trouwens niet wat ik leuker vind, het feit dat je echt een twitteraccount hebt aangemaakt, of het feit dat je in deze tweet een random gast tagged die toevallig de zelfde naam gebruikt als jouw GT.
Ik vind het ook altijd leuk om door het veld te moeten snijden, maar in race 1 bakte ik er echt compleet niks van. zo ontzettend vaak gespind. Weet niet of het aan de force feedback of aan m'n eigen concentratie niveau lag, maar ik ging zoveel lekkerder in race 2. Al had ik al wel vrij snel Racerblade en Wiethok achter me aanzitten voordat uiteindelijk Rossi de aanval inzette. Niet bepaald namen die je graag achter je aan wilt hebben, dus een groot gat slaan zat er niet heel erg in. Pas na het akkefietje van Racer/Wiethok werd het gat groot (6 seconden dacht ik) en vanaf dat moment kon ik 'm veilig thuisbrengen.
oooh, die 2 had ik gemist. die kwam ik namelijk voorbij door die crash en had geen idee dat die van positie 2 en 3 afkwamen. Dan heb ik niets gezegd!
Hi guys, ik wilde even toelichten waarom ik niet meedoe en niet reageer op invites zoals gisteravond. Ik zit de laatste tijd niet zo heel lekker in mijn vel (werk en inkomen gerelateerd). Zit veel te piekeren en maak me af en toe best zorgen over de toekomst. Daardoor mis ik de laatste tijd het plezier in een hoop dingen, dus ook het gezellig racen met ons groepje. Echter zag ik gisteren weer de volle chat met een hoop bekenden aan het racen, en het begint dan toch weer te kriebelen. Daarom zou ik toch graag volgende week weer meedoen, al is het maar gewoon voor de lol. En ik ben zonder stuurtje toch al redelijk kansloos. Maar dat maakt niet uit, ik mis het. Dus ben volgende week weer van de partij, misschien dat iemand van de week even een oefenlobby kan openzetten?(heb de dlc niet). Kan ik ook een livery kiezen.
Hee Artmans! Kloten om te horen dat je niet zo goed in je vel zit! Problemen op dat gebied zijn redelijk bekend hier (geweest) en als je ooit een avond in het weekend van je af wil praten (of advies wil van een 24-jarige snotneus uit Twente ), laat maar weten! Niet de kop laten hangen, het komt allemaal goed!! (zelfs met mij als ik de mensen moet geloven )
Haha bedankt gozert. Nah weet je ben nogal een binnenvetter, kan heel goed anderen advies geven maar over mezelf lullen blijft een lastige aangelegenheid. Maar bedankt iig! Komt ook wel weer goed, alleen soms zie je even door de bomen het bos niet meer zo.