1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Voor mij komt de game momenteel het best tot zijn recht in de gamemode "rush", heb hier echt het gevoel in een oorlog te zitten met frontlines. Zowel verdedigen als aanvallen gaat prima op de beschikbare map vind ik. :thumbs: Conquest tikkeltje te chaotisch nog voor mij...
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb een paar dagen geleden met @iNdie^ en @Maddmonkey de game-mode Rush weer eens geprobeerd. Wat een heerlijke chaos was dat. Onze Sturmbannfuhrer Monkey zorgde voor een prima communicatie waardoor ik en @iNdie^ de boel redelijk gesloten konden houden.

    Denk dat we met de uiteindelijk release wat "scherpere" visuals gaan krijgen. Maar denk dat we absoluut niet mogen klagen. Grafisch top, kwa geluid prima en gameplay is dik in orde.

    Day-fucking-One.
     
  3. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Tot wanneer loopt de beta nu?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Timer is weg nu. Nu is het 300 points to win.
     
    Tim en Rampage vinden dit leuk.
  5. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja viel me ook op. Ben wel 3 keer tijdens de game terug naar het menu gezet terwijl het potje echt al wel een tijd bezig was.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  6. nicotet

    nicotet Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staat die light tank in het veld dan?
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je in het spawn 'menu' bent kun je links naast de vlag van je team de tanks vinden, en om vervolgens bij de Light Tank te komen moet je even 2x op RB drukken (de Light Tank is de 3e in de rij namelijk). In dit zelfde overzicht kun je ook een Heavy Tank en een Artillery Truck kiezen. Zelfde geldt voor de vliegtuigen, zo heb je een bommenwerper, een gevechtsvliegtuig etc.
     
    nicotet vindt dit leuk.
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nog andere aanpassingen?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Timer bij Rush is ook weg.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ok maar geen aanpassingen in wapens of voertuigen?

    Had eigenlijk nog wel in de beta een nerf van de Light Tank verwacht zodat ze meteen kunnen zien hoe dat uitpakt
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Tanks zijn al generfed btw voor de retail release zeiden ze voor de beta.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hahaha @iNdie^ ... tijd om uit die rijdende koelkast te komen :+

    Stoor me er overigens niet echt aan. Een beetje degelijke squad kan een tank ook snel onschadelijk maken :) Meestal zit @iNdie^ in de tank en ga ik te voet verder...

    @Hybrid ... enig idee (ik suggereerde dat wel) of het grafisch wat opgepoetst gaat worden in de uiteindelijke release?
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2016
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Light Tank rampage :cool:.


    [​IMG]
     
    RemcoM, heuft en Maddmonkey vinden dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe noemde die vriend van m het nou :+? Indie- light tank fucker
     
    iNdie^ en Rampage vinden dit leuk.
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het niet. Enige wat meestal een grote boost krijgt in DICE games ten opzichte van de beta is de performance.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Geen idee. LightIndieFucker? FuckIndieLight? ... :+
    Maar hij kan er aardig mee uit de voeten. Verademing t.o.v sommige helikopter stunts die hij uitvoerde.

    Hmmm ... zou me ook niet echt storen. Grafisch is het prima. Merkte wel het verschil van de Battlefront beta t.o.v de uiteindelijk release wat verschil kwa blurry-ness en de framerate. Hopelijk met BF1 ook :)
     
  17. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja zoiets volgens mij:+. Maar als die tanks generfed zijn moet je het gewoon slimmer aanpakken en niet midden op die vlag gaan staan en alles kapot schieten ;):thumbs:
     
    Rampage vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee die had het over dat Indie egocentrisch was met zijn solo tank waar je niet op kan spawnen. Ach, ik weet het niet meer :mad:.

    Weet wel dat die landship tank Hunter ook heerlijk is. Anti tank sniper is echt monsterlijk
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben trots op je. :oops::+
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hahaha ... ja ... deed me een beetje denken aan BF3/BF4 waarop we beide wachten op een voertuig om in te spawnen.

    Ik en @iNdie^ kennen elkaar gelukkig al langer als de dag van vandaag. Als je in ons team komt moet je sowieso weten dat het in hectische momenten echt schreeuwen is :+ Operation Metro in BF3. Als hij dan 60-5 stond en dood ging moest ik hem altijd als een debiel reviven. Good times :D
     

Deel Deze Pagina