Echt FIFA spelers halen natuurlijk de Super Deluxe Edition...maar op de Xbox store is FIFA 17 €46 met wat extra's zoals 5 draft tokens (€15 waard) en 8 loan players en een kitje van EA.
Uit die line-up vind ik persoonlijk Martial dan de leukste speler, maar natuurlijk wel een 'ster' die pas aan het begin van zijn carriere staat. James vind ik ook goed, maar heeft nauwelijks gespeeld afgelopen seizoen. Reus zie ik vrijwel nooit. Alleen in internationale wedstrijden. Ongetwijfeld een prima speler, maar wanneer je niet in de PL of Spaanse League speelt, ben je automatisch toch een stuk minder bekend... Wat me trouwens wel aanspreekt aan de nieuwe FIFA is dat ik zag dat je nu on-the-fly je aanloop even kunt aanpassen, wat wel fijn is wanneer je een vrije trap op afstand hebt, zodat je dan even snel zo'n lange rechte aanloop kunt kiezen voor wat meer power in je shot, en vaak doe ik dan een curl met de buitenkant (vroeger in PES5 briljante goals mee gescoord met Alex)
Ik zag een foto voorbij komen met nieuwe nationale teams waaronder Albanië Kroatië marokko enz.. is dit bevestigd?
Ik ook niet. Maar omdat het voor ons niet boeiend is wil dat niet gelijk zeggen dat een ander d'r niet mee speelt
Ik wel. Serieus mn mooiste goal van deze FIFA gescoord met een vrouw. Een Duitse nota bene. Speelde voor mijn gevoel wel aardig overpowered. Leuk voor een keertje, maar haalt het bij lange na niet bij het mannenvoetbal.
Gisteravond was ie al te downloaden met een nieuw-zeeland account. Account is zo gemaakt en gelijk downloaden
De demo is nog helemaal nergens. In niew zeeland ook niet. Ik heb alles van minuut tot minuut bijgehouden op het ea forum en twitter.
Thanks, ben sowieso aan het werk Dus kan hem nu sowieso nog niet downloaden, maar was gewoon benieuwd.