Van de week Kingsglaive - Final Fantasy gezien. Erg tof en de CGI is echt om van te smullen. Stemmen van o.a. Sean Bean. 7.5/10 Suicide Squad gisteren ook gezien in de bios. Vond het echt een nietszeggende en saaie film. Geen voldoende 4/10. Nieuwe Teenage Mutant Ninja Turtles film geprobeerd te zien. Na ongeveer een half uur alweer afgezet. Bout film. Geen cijfer. Spotlight onlangs ook nog gezien. Zeer interessante film over het blootleggen van het misbruik binnen de Katholieke Kerk. 8.5/10 Inmiddels ook op BR gekocht. Dit waren voor mij wel de recente films.
Snowpiercer Op zich wel een vermakelijke film, hoewel het al iets te snel duidelijk werd van wie die berichten kwamen. Wel belachelijk verhaal als je er over nadenkt, maar toch een 6,5 als cijfer.
Waar haal jij de tijd ookalweer vandaan om dit allemaal te checken? Iets met je werk toch of geen sociaal leven? Ik hou net aan Suits en Mr Robot bij. Laatste film die ik heb gezien ook al even geleden.
Over Kingdom of Heaven gesproken, misschien al tot in den treure besproken hier, maar je hebt de director's cut bekeken neem ik aan?
Zag het, maar ga hem niet weer kijken. Misschien de slechts uitgewerkte Marvel film tot nu toe. Bad Guy viel me enorm tegen.
X-Men is een Fox film, geen Marvel. Laat Marvel zelf maar eens los op het concept X-Men of b.v. Fantastic Four.
Van het weekend toch ook maar eens checken dan. Gister Die Welle weer gezien. Blijf het een toffe film vinden.
Graag zelfs! Vond de eerdere twee films wel erg vermakelijk. Alleen wat Deadpool al zegt: Verwarrende tijdlijnen. Ja, daarom hoop ik dat Marvel genoeg geld gaat investeren om alle rechten weer terug te kopen. Toen ze een noodlijdende studio waren moesten ze bijna alle rechten verkopen, wat hun uiteindelijk de mogelijkheid gaf om op adem te komen en later de nodige rechten weer terug te kopen. Helaas is dat niet altijd goed geweest voor de kwaliteit van de films. Om die reden dus deze post en de hoop dat Marvel ooit weer alles terug koopt.