Old vs New Pack. Ik snap wel dat je de lijn gebruikt. Niet zozeer dat je de lijn nodig hebt, maar qua rempunt bepalen is het best handig. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Vanaf vandaag is de Project Cars On Demand Pack in de verkoop op de Xbox store, 67%. Alle DLC dus voor €9,90/$9,90.
Consistency is key Maar op zich heb je helemaal gelijk natuurlijk, een overwinning heeft veel meer waarde. Daarom ga ik er voor het gemak vanuit dat jij de volgende race achter mij zult starten
Is er nog een tussenstand a.k.a startgrid voor de volgende race ergens? @Racerblade01 nice! Die pack maar ff halen dan deze week.
Deze week is je kans. Ik ben afgesloten van mijn normale trainingsroutine en zal enkel op zondag wat proefrondjes rijden. Dus Go for it!
Zoeg zoef, het was wel degelijk ik die door Beltoon er af gerost werd. SCHANDALIG...... *grapje* Ik kwam de chicane uit en reed inderdaad op het midden van de baan en wilde insturen voor de volgende bocht naar rechts en op de ideale lijn blijven. Ik dacht dat men achter mij zat, maar Beltoon zat ter hoogte van mn linker achterwiel met zn beamerneus. Gevolg laat zich raden. Aangezien ik er van overtuigd WAS dat ik van achteren aangetikt werd wilde ik graag mn plekje terug aangezien men doorreed. De replay liet zien dat je al met je neus naast mn achterwiel zat.
Hier ben ik inmiddels ook wel erg benieuwd naar. @asjemenou75 , kun je ons aan een tussenstand helpen?
Omdat jullie allemaal zo ongeduldig zijn, en ik vandaag niet zo heel druk ben. *Afbeelding van tussenstand weggehaald ivm onjuistheden* Gesponsord door Ducati Als iemand het .Excel document nodig heeft voor de verdere puntentelling, is geen probleem. stuur het zo op. Voor deze tussenstand heb ik de screenshot van Surrealistic gebruikt, een paar pagina's terug, en mijn eigen schermopname. Als hij niet klopt, hoor ik het graag.
Dus als ik het goed begrijp zou de startopstelling als volgt moeten zijn: 1. Elite Cassi NL (want P15 in race 1) 2. OMGItsDaniiNL (want P13 in race 1) 3. Racerblade01 (want P12 in race 1) 4. Surrealistic (want P11 in race 1) 5. Beltoon 6. asjemenou75 (want P8 in race 1) 7. N0vaCain3 NL 8. Coldzeronl 9. Cr00kk 10. GoldPwnageNL 11. Jimmy Jerqinoff 12. HRT WietHok NL 13. LoyallRonin 14. Ross1fum1 15. KIMI NL (want 1x winst) 16+. De rest
Eens, al denk ik wel dat een DNF en een DNS in de vorige Heat, je automatisch een positie achteraan moet opleveren, en niet vooraan, ondanks je klassering in het klassement.
DNF als in rage quit: ja DNF als in: connectie zegt houdou zoals @Racerblade01 vorige keer: nee Want in dat laatste geval zou je dubbel gestraft worden.
Eens, duidelijk! denk wel dat deze manier van starten aan de hand van het klassement de meeste spanning oplevert over het gehele seizoen!
In Heat 1 finishde ik achter Crookk en voor Asjemenou dacht ik. Had in heat 1 in ieder geval een hogere klassering dan in Heat 2. Hij klopt dus niet helemaal.
Dacht ik? DACHT IK? ik wil keiharde bewijzen.. KEIHARDE BEWIJZEN!!!! beetje mijn werk en research bekritiseren op basis van een MENING!!!! BAH! Geintje hoor , ik heb zelf geen screenshots van Race 1, iemand anders die het wel heeft? want dan pas ik het aan als het klopt.