Clefable, Lickitung, Kabutops, Rapidash, Raichu allemaal voor mij nieuw en in 1 dag bij Kijkduin gevonden. Ook nog Growlith tot Arcanine kunnen evolven en eindelijk ook een Nidoking. Het is dat het een uur rijden is maar anders..
Sterke Scyther gekregen uit m'n 10k ei. Liever Snorlax of Aerodactyl maar het is beter dan Eevee. Inmiddels heb ik bijna 100 Rhyhorn candies, maar nog steeds wachtende op de eerste die minstens "strong" is. Ik heb vanochtend mijn eerste rhyhorn gevangen die "decent" is i.t.t. de voorgaande 30 die frustrerend genoeg allemaal "not great" waren. Spijtig genoeg is de decent rhyhorn wel maar 75 CP dus daar kan ik niets mee.
Geen idee of het hier al bekent was, maar in het Rembrandpark in Amsterdam zit een bulbasaur nest. Edit: eindelijk deze kunnen evolve. Moveset valt wel een beetje tegen, maar kan slechter
Pokémon Go zijn dood is een ander zijn brood. Zit voorlopig wel wel even goed dankzij mijn cash cows. Sent from my iPhone using Tapatalk
Of bij Nawa z'n voordeur? Het gebeurd regelmatig dat hij z'n controller er neer gooit, omdat er een Dragonite in z'n voortuin zit te teabaggen.
Het aantal dratinis is daar wel medium. Maar gelukkig heb ik een Dratini nest om de hoek bij mn huis. Ben zelfs tussen trials of osiris potjes naar buiten gerend om ze te vangen FYI dit is een foto van de collectie van iemand die vanaf het begin dagelijks op kijkduin zit. Dan heb je een beetje een perspectief. Dit is NIET van mij
Waarom maak jij je druk over wat er in mijn leven gebeurd? Laat dat maar lekker aan mij over. K bye Sent from my iPhone using Tapatalk
een adres van een dratini nest ben ik wel in geintereseerd Die klere dingen zijn verrekte lastig om aan te komen hier in de buurt
ik maak me niet druk, alleen zorgen... NOT. doe lekker wat je zelf wil. succes in je eentje met je telefoontje.
Ik heb geluk dat ik langs het water woon. Want daardoor spawnt het spel standaard water pokemon: goldeen/psyduck/magikarp/poliwag etc En elk uur spawnen er dan 1-2 dratini's ipv van de bovenstaande pokemon. Sent from my iPhone using Tapatalk
Als iemand een locatie heeft van een dratini of chamander nest dan hoor ik dat graag. Chamander is de enige lijn die ik nog helemaal moet doen. pokedex zit nu op 130
Doe eens niet zo fucking zielig. Zelf ergens last van? Allemaal aannames en oordelen :') ondertussen zelf ook als een nerd op een game Forum zitten.