het was allemaal niet naar bedoeld hoor. daar is die clown smiley toch voor? best vervelend als je niet in tekst kan uitdrukken zoals je het gezegd zou hebben.
Ja, daar moet je rekening mee houden op de digitale manier valt niks te doen met lichaamstaal, intonatie en toon.
dat is waar. in mijn hoofd klonk het niet lullig iig. sorry @nawa, was niet lullig bedoeld. ik wil gewoon ook een Gyarados
Keen stress man. Pokemon Go was wel leuk zolang de hype levend was. Lekker snachts met zn tienen toeren door de stad en omstreken om gyms over te nemen. Of met total strangers een gesprek te voeren puur alleen door een game. Nieuwe plekken in mn eigen stad ontdekt, nieuwe mensen leren kennen. Groepsdruk in het echt gezien en meegemaakt. Back to Destiny it is
Vandaag de hele dag kijkduin geweest. Viel me vies tegen met pokemons. Maar wel leuk om al die mensen te zien. Idioten stormen steeds dat plein af met zn alle. En dat voor vaporeon, jolteon, slowbro etc. Ik vond het prima, kon ik mooi een zit plekje claimen!
Voltorbs en magnemite's in overvloed. Maar die heb ik niet nodig. Verder vond ik het echt erg karig. Had net zo goed in sonsbeekpark @ arnhem kunnen rondlopen
Ik vind het inmiddels niet meer waard om rond te lopen en te levelen. Een beetje pidgeys en rattata's vangen, meh. Ik ga eigenlijk alleen nog de deur uit voor zeldzame pokémon. Gelukkig heeft Zuid-Limburg nog de eigen pokevision-map, waardoor dat mogelijk is. Anders had ik de app allang verwijderd. Het is nu voornamelijk verzamelen.
Ik ook niet. Slinger de app soms aan voor wat afstand, vang nog wel eens wat en neem nog wel eens een pokestop mee. Verder doe ik er niet veel mee . Overigens is de update volgens reddit uit incl buddy systeem.
Hier geen Buddy te vinden,.... ben benieuwd wanneer de update hier beschikbaar is. Beetje vernieuwing mag nu wel komen.
Prime ape. Exeggutor. Arkanine. Graveler. Kabutos. Mankeys. Cubones. Marowaks. Pikachus. Bulbasaurs. Squirtles. Dewgong Een charmeleon en een shitload aan magnemites, magnetons, voltorbs en elektrodes
Charmeleon heb ik laten gaan. Mn ballen begonnen op te raken en heb al 2 charizards. Alleen hebben de meeste Pokemon van vandaag echt slechte IV's
Twee Charizards.. wauw. Maar jij was de kerel met de charmander nest, dus dan kan ik het begrijpen. Er spawnen in Maastricht alleen squirtles. Bulbasaurs zelden, Charmanders nog nooit gezien (ook niet op maps) en Charmeleons al helemaal niet. Eenmalig was er een Charizard spawn op de Sint Pietersberg, maar daarna nooit meer. Apart hoe dat verschilt. Inmiddels zit ik boven de 100 pokémon in m'n pokédex. Vandaag ff de fiets gepakt voor een Onix, Alakazam (CP 300 ) en Kingler (CP 500 ). Gisteren voor een Gyarados (CP 1000 is oké, maar kut aanvallen en IV), Lapras en Ninetales (CP 800 met kut IV )
Waar de fuck kom je die pokemon tegen dan? Ik zie letterlijk echt alleen maar Pidgeys en Ratatas. Ik ben er helemaal klaar mee. Pokedex 115 hiero maar voor een groot deel te danken aan 1 dag Kijkduin. En dit kuteieren komen gewoon NOOIT uit, terwijl ik gewoon teringlangzaam fiets. Klopt allemaal geen arie van.
Dan moet je ook gaan lopen. Ik en me vriendin hebben al 300km+ gelopen. Goed voor de conditie ook gelijk. Ben al 14 kilo afgevallen. Beste app ooit
Met MAGISK kun je je telefoon ROOT masken, gebruik daarna : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cigital.safetynetplayground om het evt te checken.