Ja, begin me daar ook wel een beetje zorgen over te maken en het helpt ook niet als ruk Bethesda met een fucking remaster van Skyrim komt, de minste van alle TES games.
Wat loop je nou te zeiken man. TES VI zal pas het daglicht zien eind 2018. Ze hebben vorig jr Fallout 4 eruit gescheten. No way dat ze nu al met Elder Scrolls VI komen.
Ik werd heel blij toen ik de trailer zag hoor en ik ben er al helemaal klaar voor om die game opnieuw in te duiken. Nice grafische verbetering ook, terwijl het gerust een standaard HD jasje had kunnen krijgen en niets meer. Bring it on zeg ik.
Las al ergens in de comments iemand die zei dat het echt 2006 is met die movement. Boeiend, zijn zoveel games die nog zeer prettig spelen, dan maakt een klein detail als de movement mij niets uit. Laten we tevreden zijn met het feit dat we nu meer hebben gezien dan in alle andere filmpjes bij elkaar. Er gaat de komende tijd tenminste iets concreets komen. Movement, Two Worlds I was destijds helemaal brak qua movement en daar heb ik ook van genoten.
Ik ben ook zo hoor. Als ik mij er mee vermaak, wat kan mij het schelen of het brakke movement heeft of minder mooi. Mijngaat het vooral om de fun van het spelen. Maar goed. Als je je daar aan ergerd dan moet je deze misschien links laten liggen. Mij kunnen ook niet alle games bekoren maar naar Me kijk ik echt uit.
Precies, als ze het exploren van deel 1 goed uitwerken is het gewoon dikke prima En zo slecht waren de graphics echt niet.
Jij kan altijd erg overdrijven he. Ik erger mij nergens aan en is de game nog steeds een must buy voor mij. Zeg alleen dat ik het vond tegenvallen hoe de movement (nergens zeg ik ook brakke movement) en character models waren. Zeker gezien dit een showcase video is in een Frostbite engine.
Klein detail? Behoorlijk belangrijk hoor in de games. Juist een van de grootste innovaties in games geweest in de afgelopen jaren.
Movement viel me ook meteen op. Echt houterig (vooral in de cutscenes). Verder was het een beetje een saaie setting voor een demo Dit wordt sowieso een day 1 purchase voor mij daar niet van..maar het viel wel op
Met de Mako op een onbewoonde planeet crossen en weer gebruiken als je vast zit in een spleet. Laat maar komen. Over Mass Effect kunnen jij en ik het wel eens worden.
Ziet er niet heel indrukwekkend uit, helemaal gezien dit op een 'PS4 Pro' moet draaien. Best wel bizar eig dat dit nog steeds het enige is wat we te zien krijgen. Volgens mij loopt het niet helemaal lekker met deze game. Ook bizar is is dat de eerste ingame demonstratie puur en alleen draait om de graphics. Boeit mij die shit nou. Ik wil gewoon mokerharde gameplay jonguh! Al draait die shit op de engine van deel 2 en 3 I don't give a fuck.