Skill based matchmaking Wat ik overigens apart vind, want je gebruikt toch vaak server browser. Net alleen klikte ik wel matchmaking aan, omdat ik wat lui was en het waren echt pittige potjes met sniperschoten om je oren. Dikke comebacks en zelfs een keer verloren terwijl de enemy de trein zelfs had gekregen. Maarja, logisch dus want opeens een hele andere groep spelers in een lobby dan.
Volgensmij is lvl 79 't max level in de beta. Ik wou nog lvl 80 worden maar ik zit nu al 3 uur lang op 't randje van levellen en krijg geen xp er meer bij..
Ik hoop dat het in de full game niet zo snel gaat met lvlen. Heb trouwens heerlijk geslapen die tijd dat jullie nog bezig waren
Waldini : "O. Ja... tankje is van mij!" *10 minuten later, 29-0* @iNdie^ : "Tuurlijk... kom eens uit die hoeren tank man! Miet!" Waldini : "Daar zijn jullie!" *BAM* "Haal me er maar uit" *rijd vervolgens een kuil in* @iNdie^ : "Hier kut! Wie sloopt jou nou!?"
Ik hoop dat de beta genoeg zaken boven water heeft gebracht voor DICE. Er zitten namelijk nogal wat vage damage momenten in. Ene moment gaat iemand bv amper dood en andere moment vallen ze zo neer. Of je wordt geraakt door een zwaard van 3 meter verderop Alhoewel bugs ook lachen kunnen zijn. Ik vind zelf het lanceren van enemies wel een leuke bezigheidtherapie. @Raafie jezus wat een mazzel zeg
Ik ben blij dat we nu een map hebben gehad die mij al het minst aansprak qua setting. Andere maps kunnen alleen maar interessanter zijn dan
Vond de map zelf niet verkeerd hoor... alleen constant dezelfde spelen begon inderdaad wel te vervelen Sinasappel Desert bied genoeg variatie. Snipen, rushen of gewoon debiel doen ...
Waarom liked @bulletproof010 dit nou weer ? Hoop je dat mensen weer destiny met jou komen spelen ofzo ?
Ik hoop dat ze ook nog een infantry only(of in ieder geval geen tanks) map doen in de loopgraven. Maar dat zou niet des Battlefields zijn dus wss niet.
Team Deathmatch of domination heb je daarvoor Misschien zelfs wel een CTF met een paar voertuigen zoals paarden/jeeps. Conquest en Rush hebben altijd voertuigen gehad en denk niet dat er een enkele map zal zijn waar geen voertuigen op komen.