[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    PS: dit onderwerp van weapon balancing lijkt me een prachtige topic om live op stream te doen en een leuke video voor YT te maken. We hebben hier toch zoveel verschillende meningen en karakters dat zeker wel een vette discussie kan worden. Voor degenen die zin hebben om lekker te ouwehoeren a la Voetbal International, laat het me weten dan doen we dit vanavond. Of ergens van de week waar het iedereen uitkomt. Lekker 3v3 de wapens live testen en ouwehoeren. Bullet is bijvoorbeeld tegen te sniper nerf terwijl ik altijd aan de andere kant van de loop sta en ik de nerf toejuich.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan verander je toch je speelstijl en tactics als je vaak aan de andere kant staat?

Adapt to the situation ;-)

3. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    Ik mag dromen om te kunnen snipen als bullet. Dan zou ik ook snipen.

Maar je mist het punt denk ik. De primaire nerf is op sniper flinch. Dat als je een sniper beschiet hij nog altijd jou kan quickscopen voor dat je hem kan doden. Ik heb een beetje een guerilla achtige speelstijl met veel beweging, in-uit cover duiken. Het juiste moment kiezen om een sniper te engagen. Bv niet head on maar van de zijkant. Dan ben ik vaak genoeg kansloos afgeschoten door zo een magische quickscope met de sniper op 1% health.

bulletproof010, AnubisNefer en Remo NL vinden dit leuk.
  4. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Wat een heerlijke nieuwe intro Theme

nawa vindt dit leuk.
  5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Snap je punt ;-) even kijken hoe die damage reduction (7%) en target acquisition gaat uitpakken.

Longbow en 1000ys worden helaas gelijkgetrokken.

Kakzooi.

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, nieuwe DLC ook maar gekocht.
    Krijgen we hier ook weer van die hoerige teleporterende, zelfvermenigvuldigende kuttekoppen tegenover ons?

bulletproof010 en nawa vinden dit leuk.
  7. nawa

Leuk Bevonden:
    852

Ahhh graveheart je bent er weer. Net als de gjallarhorn ben ik ook weer terug met baard en in het zwart LOOL

Sent from my iPhone using Tapatalk

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Eindelijk een upgrade dus. :D

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar dat komt juist door een dev die elke "feedback" opstapelt en dan eens in de 3 maanden in een enkele update naar buiten willen gooien en dan zeggen 'zie! Wij luisteren naar jullie hoor!'. Er kan nooit balans komen met 1 update per 3-4 maanden. Mja dat lijkt Bungie ook wel niet te willen..

Ik vind de game echt niet meer lekker aanvoelen vergeleken met eerst. Zal misschien minder opvallen als je het blijft spelen, maar elke keer als ik het spel weer opstart denk ik bij mijzelf "huh, ik dacht dat ik een spel opstartte waar ik altijd van de movement hield die mogelijk was".

@Graveheart nee man. Dit keer krijg je vermenigvuldigende shisha fallen :+ vast met dezelfde kut moves

Edit: gehele patch notes.

CLASS ITEMS NOW ACCEPT SHADERS!!!

Finally _O_ werkt dit ook op oude gear?

Wel lame dat sterling treasure niet meer in crucible en gratis te krijgen is :mad: Ik heb nog steeds die pleuris emote niet... Kans is nu heel klein geworden, omdat ik dan straks alleen nog via de prison 1 pakketje krijg of ik moet het kopen...

Edit 2: Vooruit, ook de "this week met Deej" voor jullie omdat het kan.

Ben ik de enige die zulke rap battles echt dom vind :')? Nja, alsnog beter dan lil kleine maarja dat is het geluid dat ik produceer op de wc ook.

Laatst bewerkt: 9 sep 2016
    bulletproof010 en nawa vinden dit leuk.
  10. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Friendly fire in the nightfall:eek:

Oh en bevestig door bungo the new exotic sidearm kan nu al uit een exotic engram komen :: the trespasser

En ik ben indd tegen deze sniper nerf..
    Begrijp me niet verkeerd maar die extra flinch is bullshit.. De flinch die we kregen was meestal al erg en de snipes die met die flinch aankomen is meestal geluk.
    Plus ik weet dat dit een ellendelange discussie zal zijn maar een bladedancer die op je afkomt of een stormcaller en die ff een headshot geven met je snipe is NIET makkelijk.
    En dat straffen ze gewoon ff door dat ook niet eens meer mogelijk te maken.. Behalve met BS. Vind dat echt onzin.
    Ik word in mn blade eigenlijk amper geheadshot door snipes (omdat een sniper redelijk goed te ontwijken of dodgen is in je super) terwijl ik 90% van de keren in mn blade gekilled word door een warlock melee+shotty combo terwijl ik als blade dichtbij de enemy moet komen vind ik dit dus persoonlijk niet echt kloppen.
    Bungie heeft echt een hekel aan mensen die snipen.
    Wat ik niet begrijpt want de laatste tijd zijn er echt veel shotty rushers overal en dat gaan we nu alleeen maar meer zien helaas.
    Zoals KJhovey ook al zei een shotty is een stuk makkelijker en domineerd de 3vs3 sweats al.
    Waarom moeten snipers dan nog hard aangepakt worden? Als je een snipe mist met sweats ben je in de meeste gevallen zelf dood.
    In die sweats zijn het voor 80% shotties ipv snipes en dat is niet omdat shotties zo verdomde lastig zijn om te gebruiken in die potjes. :+

En dan heb ik het nog niet eens over die onzin ghost bullets gehad met TLW en andere HC...:'-( Waar ze niks aan doen!

MightyMikeDX en nawa vinden dit leuk.
  11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Blijft een sidearm :+

12. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Wel een intressante perk erop..
    This weapon fires bursts of bullets with deadly accuracy

13. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
  14. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Bungie please NERF!

Jup.. Alleen schoentjes schijnen 335+ te decrypten. Rest nog niet..

Remo NL vindt dit leuk.
  15. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Jahwel weapons ook ;) je kan al max 337 of 338 worden nu.

Er is hoop :

Remo NL en CrazY vinden dit leuk.
  16. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    Deej gaf wel aan dat hij het probleem met ghost bullets gaat doorgeven.

FYI alleen guardians met MAX. Armor kunnen uit hun super gesniped worden. Zag het net zelf ook in een potje. Stormcallers, gunslingers, bladedancers die eruit worden geknald bij activatie. Het "probleem" word veel erger gemaakt dan dat het is IMO.

Dat shotguns dominanter zijn in 3v3's/sweats komt puur alleen door de maps. Die zijn veel meer gebouwd op mid range en CQC.

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet

You forgot this bruh

18. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Als je tijdens activatie van je super gesniped word is het toch echt je eigen domme schuld.
    Dan zou je toch meer in cover moeten staan.
    Snap wel dat t gaat om max armor guardians maar die lopen er genoeg.
    Ik heb in mn supers veel meer problemen met shotties dan snipers.

En zoals jezelf zegt de meeste mappen in de crucible zijn cqc en midrange.. Daardoor is het zo ie zo al een stuk lastiger om te snipen.
    Waarom dan nog die snipers aanpakken? (Snipers waren al generfed laatste x)

Dat de aim assist minder word dat begrijp ik. Maar de extra flinch en die minder damage met precision shots is totale bullshit. Bodyshot damage verminderen had een betere oplossing gweest maar mensen straffen die headshots maken met een sniper dat klopt gewoon niet.

19. nawa

Leuk Bevonden:
    852

Goed punt. Ben het er straal mee eens dat precisie niet moet lijden en sniper headshot gewoon OHKO moeten zijn super of geen super. High risk high reward.

Volgens mij zijn de enige classes die dat trouwens kunnen overleven. MAX armor titans(striker met juggernaut bv) ramlock voidwalkers en ram sunsingers. De rest moet uit de super te snipen zijn met mid impact snipers

20. N1c0

N1c0 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sinds november afgelopen jaar Destiny niet meer aangeraakt, van plan met Rise of Iron de draad weer op te pakken. Zijn er nog zaken waar ik rekening mee moet houden en is het handig bepaalde voorbereidingen te treffen voor de release van Rise of Iron? Ik heb 3 characters waarvan m'nTitan het hoogste Light Level heeft, rond de 310.

nawa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina