Ja ja eindelijk weer een "Big Plays" video kunnen maken. Wel met oude clips die ik nog overhad. Zeker 75% zat op mn oude laptop die kapot is Deze clip is een ode aan de lol die ik heb als ik speel met de striker titan en "balls deep" behind enemy lines helemaal HAM kan gaan Sowieso een dikke Shoutout naar @shiznl voor alle support met thumbnail arts Op het eind nog een easteregg verwijzing naar een van mn matties op dit forum Sent from my iPhone using Tapatalk
Mocht er weer een challenge mode of dergelijke zijn geef ik je 1 tip.. WACHT NIET TOT DE LAATSTE WEEK!!
Ach.. de Y2 Triumph ben ik te laat aan begonnen ... een shader + emblem en dat is het als reward. Niet echt de moeite maar toch leuk om te hebben. Volgende keer beter Een quest of hopen dat RNG je gezind is? Doe mij dan maar die Quest Geloof dat de Iron Gjallarhorn bij de Postmaster wacht? Zelfde als de Sparrow? De "normale" Horn is een Quest ... althans, dat dacht ik. Dat dus. Die ziekelijke RNG die jij hebt heb ik helaas niet. Zie Hunger of Crota Heb er wel weer zin in. Eindelijk weer wat frisse/nieuwe gear Zal genoeg volk weer online zijn. Denk zelf dat merendeel wel naar Battlefield 1 gaat zodra die 23-10 gelanceerd gaat worden
Scott Taylor zei op 1 van de streams dat ook de Iron Gjallarhorn, die inderdaad bij de Postmaster zal liggen, pas te pakken is na quest voltooing.
Ik verwachtte eingelijk dat die "iron gjally" een ornament is op de g-horn. Beetje raar om twee verschillend versies te hebben die exact hetzelfde zijn toch? Sent from my iPhone using Tapatalk
Iedereen en z'n moeder heeft straks zo'n apparaat Dacht eerst dat het een opschep-item zou gaan worden...
Is bij Y1 gjallarhorn niet te zien, mja kan ook zijn omdat die nog Y1 is. Lijkt mij ook het meest logische gezien de introductie van weapons ski... Ahem.. "ornaments".
Hallo! Heeft er iemand zin om nu zo'n beetje de Normal Raid te doen met 5 Nederlanders waarvan er 3 het nog nooit gedaan hebben en maar wat doen en 2 echt supergoed zijn en knap?