PCARS [Finished] BMW 320TC cup UK/FR

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 15 aug 2016.

1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Als ik de curb meepak in de eerste bocht(ik snij hem niet zo breed aan als jij) dan lift ik iets. Puur om de achterkant stabiel te houden. Heb daar in de oefensessie de achterkant al een paar keer verloren en dat wil ik niet riskeren als ik op p1 rijd. Als ik in de achtervolging zit, ga ik er volgas door.

2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik kan niet zien op het filmje of ik KIMI een tik heb gegeven. Ik heb niets gemerkt. Ik schuif volgens mij gewoon achterlangs tijdens exit van de 2e knik.
    Zijn er andere beelden.
    In de chicane was ik eigenlijk passagier die het beste ervan maakte. Maar volgens mij ging het net goed en raakte ik KIMI niet.
    Maar dat kan dus mogelijk wel. In het clipje kan ik het niet opmerken.
    Na en tijdens de race kan ik mij het niet meer herinneren of heb ik het niet opgemerkt.
    Als ik KIMI wel heb geraakt dan is er inderdaad nog een factor die meegewogen moet worden.

3. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik zie het nu in de replay: Ik stuur te vroeg in en kom te veel op de curbs. Mijn normale lijn is anders.

4. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Het is allemaal niet bewust gebeurd en ik wil er ook niet eindeloos over door doen, want het blijft natuurlijk racen en plezier hebben. (kunnen de penalty's niet gewoon uit in het vervolg?)
    11:04 op het filmpje krijg ik een tik rechts achter en zie je mijn auto verspringen en naast de baan raken (penalty zone in).

Het is gewoon kut dat jij op geen enkele replay te zien bent, anders had ik het beter na kunnen kijken en was het veel duidelijker.

No hard feelings BTW! :D

Even iets anders.
    Hoe zit het met de SafetyCar? Gisteren waren er veel problemen met de lobby en partychat. Maar voor een circuit als Monaco lijkt mij zeker in de startfase van de wedstrijd de mogelijkheid op een safetycar wel een must. Is daar al over nagedacht?

Want als er in de eerste ronde iemand die rijdt op bijvoorbeeld P5 spint, dan staat P6 tot en met P13 er stil achter. En dat lijkt mij qua vervolg van de race niet echt geweldig leuk :D :D

B Tender vindt dit leuk.
  5. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    In ieder geval was het een leuke race-avond met flinke gevechten. Beide heats lekker geraced.
    @ KIMI:
    Het was eigenlijk gewoon zonde.
    Volgende race neem ik een metertje extra tussen jou en mij.

Kimi NL vindt dit leuk.
  6. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik gebruik stealth paint op mijn auto.

Kimi NL vindt dit leuk.
  7. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Als je de hele race een meter achter mij zit, weet ik zeker dat dat ook weer een spannende race wordt :D

Als we penalty's uitzetten hoeven we er niet zoveel op te letten, en ik geloof niet dat iemand hier de drang heeft extreem af te gaan snijden en illegale stukken asfalt mee te pakken. Heb het tijdens de Ford Capri Classic Showdown ook gedaan, en toen ging ook alles netjes en soepel. Dus misschien het proberen waard.

8. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Gezien ik geen popcorn kan eten nu maar een pak vla er bij gepakt!!!
    Gister een leuk avondje gehad.
    Formatie lap race1 goudklompje die er opeens een paar keer tussen uit duikt vlak voor de start van de race en zelf een paar fouten gemaakt toch nog na een p5 weten te vechten.
    Race2 opzich ook wel een hele mooie race gehad. Team SRT had redelijk snel pos 1 en 2 te pakken en kon Rossie mooi blijven volgen tot er voor mijn gevoel best veel gepraat werd en ik een beetje consentratie verloor maar als nog een p3 weten binnen te slepen. Ondanks de pijn in me smoel een leuke race avond gehad met mooi resultaat

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

9. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Dit kan alleen op banen met natuurlijke track limits. Op Snetterton zou het kunnen, maar in Le Mans niet. 1ste chicane, laatste bocht e.d. zijn rijp voor tijdwinsten.

Racerblade01 vindt dit leuk.
  10. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Eens, maar we hebben als groepje toch wel een keer het stadium bereikt dat we elkaar kunnen vertrouwen en dat we bijvoorbeeld niet op LeMans de pitingang nemen en vervolgens doorsteken het rechte stuk op? en dat moet ook opvallen met rondetijden die ineens 2-3 seconden onder de timetrial tijden uitkomen..

maar ik snap je wel, want die chicane op monaco gaat dan ook niemand meer serieus nemen. :p

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Welke chicane? O-):whistle:;)

GoldPwnageNL, Kimi NL en Racerblade01 vinden dit leuk.
  12. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Je snapt zelf heel goed dat dat nooit gaat werken. Daar zijn we véél te fanatiek voor. Nood breekt wetten, zeg-maar.

13. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Hmmmmm. dan moet ik iets anders verzinnen om vals te kunnen spelen:D

B Tender vindt dit leuk.
  14. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Gewoon lekker aan laten en zelf je ogen goed open houden :p

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Rossi46 vindt dit leuk.
  15. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    maar dan word ik gebutt-raped door een aanstormende Loyall :D :D :p

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    M'n stuurtje lijkt NET op tijd te komen!

'de tunnel' op Monaco was met m'n controller in de BMW namelijk altijd een groot drift-festijn, terwijl jullie er met stuur snaarstrak en volgas doorheen vliegen.

17. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Terug ButtRape!!!

18. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Das balen man!! Pcars raced zoveel fijner met stuurtje

19. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik had graag wat meer filmpjes gemaakt, vooral van het gevecht om P1 in race 1 tussen mij, @Kimi NL en @loyallronin, maar zoals gezegd ziet het er niet zo best uit met een onzichtbare auto in het midden. :D Race 1 leek voor mij simpel te worden, startte achter @OMGItsDaniiNL op P2, en Dani verremde zich in de eerste ronde al, dus ik had al snel de leiding. Ik was van plan snel een gat te slaan, maar dat viel vies tegen, Dani zette me vol onder druk voor ongeveer een rondje voordat hij weer een foutje maakte. Vanaf dat moment kon ik wel snel de leiding uitbreiden tot zo'n 6 seconden halverwege de race. Tegen die tijd reed ik consistent in de 45-laag, dus er leek geen vuiltje aan de lucht totdat ik de eerste chicane te veel afsneed en daarvoor 10 seconden penalty kreeg. Gelukkig was mijn voorsprong precies genoeg om voor Kimi te blijven, anders had hij moeiteloos naar de overwinning gereden denk ik. Flink gevecht gehad met Kimi, dat meer dan 3 rondjes duurde. Ik vol in de verdediging gedurende die rondes, dus onze tijden leken helemaal nergens op en Loyall kon al snel aansluiten om er een Mexican standoff van te maken. Uiteindelijk kwam Kimi er eindelijk voorbij met een beetje duw- en trekwerk, maar wel fair:

Daarna dus het al veelbesproken incident hierboven waardoor ik enigszins gelukkig toch de overwinning kon behalen.

Race 2 dus vanaf P11 gestart, kon samen met Loyall van veel foutjes in het middenveld profiteren, na een paar rondjes waren we beiden in de top 5 te vinden. @GoldPwnageNL maakte een klein foutje waardoor ik er voorbij kon, maar een paar bochten later weer druk begon te zetten, voor mij liep dat helaas niet goed af: een penalty waardoor ik 5 man voorbij moest laten en in feite opnieuw kon beginnen.

Een paar rondjes later nog een eng moment met @Crookk, net toen ik de aanval inzette, gingen voor ons GoldPwnage (?) en Kimi er samen af en kwamen terug de baan op terwijl Cr00kk en ik min of meer naast elkaar reden. Ik kuste even de zijkant van zowel Cr00kk als Kimi, maar wonder boven wonder kwam het allemaal goed.

Daarna nog een gevechtje gehad met @B Tender en later kwam Kimi mij nog voorbij. Heb geprobeerd mezelf zo groot mogelijk te maken in Kimi zijn spiegels, maar hij maakte geen fout. Een paar rondjes later deed ik dat dus wel.

@asjemenou75 vroeg nog om screenshots geloof ik, dus bij deze:

Uitslag race 1:

Uitslag race 2:

Kimi NL vindt dit leuk.
  20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    NET, niet NIET he :)

Deel Deze Pagina