1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Je hebt gelijk man. Had begrepen dat ie gisternacht al beschikbaar was voor download, maar nog niks inderdaad. Denk dat ie vandaag wel online gaat
     
  2. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet hoe je er op komt maar hij is ook nog steeds niet uit in Nieuw Zeeland:) Helaasss......
     
  3. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Snap niet waarom je iets zo neerzet als een feit terwijl je het gewoon niet eens weet...
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Lees net een tweet van EA france fifa dat de demo pas vanavond waarschijnlijk komt. Gekke is wel dat de demo nu wel echt uit is op de xbox 360. Zag net al screens van mensen die het downloaden
     
  5. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat is wel echt raar, 360 eerder dan xbox one...
     
  6. bomptonking

    bomptonking Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    6
    Demo is live in de Store op Xbox One.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    PS4 ook
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Origin werkt voor geen meter op dit moment en Psn heeft ook onderhoud aan de store....
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Doet t weer....
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat PSN is toch ook echt te zielig voor woorden met downloaden: 99 uur remaining :)
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ff.pauzeren en weer starten....
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    PS4 in Rest Mode zetten helpt ook.
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ja, al gedaan. Toen ging hij van 48 uur naar 99.
     
  14. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Wat een heerlijke gameplay! Zoveel soepeler dan FIFA 16, love it.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Demo op de PC even gespeeld. Kan 'm gewoon in 4K DSR spelen met alles op Max / Ultra met de GTX970. :9 Ziet er aardig gelikt uit zo!

    Morgen maar even de PS4 versie proberen.
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Het voelt voor mij als een stap terug:

    Presentatie & GFX: Weer stukje beter dan voorgaand deel, maar niet baanbrekend. Ik zie echt wel dat het mooier is, maar had er meer van verwacht. Gezichten weer iets verbeterd, maar bij de concurrent toch levendiger.
    The journey, Leuke opzet. doet me beetje denken aan Fight night champion qua stijl. Dat kiezen van een zinnetje in conversaties komt een beetje suffig en geforceerd over. Ook wel apart dat Zlatan tegen Chelsea op de bank zit en het talent er dan inkomt.
    Gameplay: Lijkt op een iets meer arcade achtige versie van Fifa16. Het voelt erg oppervlakkig en simpel. . je speelt de bal zo makkelijk rond en al die standaard aanvalletjes werken weer eenvoudig. Toch weer vaak dat mannetje diep laten gaan langs de lijn.

    Geen rare dingen in animaties gezien dus die overgang op Frostbite is wel geslaagd en ik vermoed dat ze daar grotendeels de aandacht op hebben gevestigd.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik kom dit jaar vanaf PES, dus ben wellicht een beetje biased, en misschien ook omdat ik weer even moet wennen aan de controls (wel op alternate gezet btw), maar hoewel het er goed uitziet, vind ik het heel verkeerd spelen. Heb niet het gevoel dat ik echt controle over de bal of spelers heb, en in 2 potjes al meerdere hele vreemde AI-beslissingen gezien. Ook het wegschieten met de bal in je eigen penalty-gebied is een ramp, waar ook al een goal uit voortkwam. Ook het passen en schieten is erg wisselvallig. Ik druk de doorsteekpass knop licht in en die bal schiet keihard over de achterlijk. Volgende keer hou ik hem heel lang ingedrukt omdat ik hem bij een mannetje verderop wil krijgen, en alsnog een heel kort pasje op degene naast me. Lang ingedrukt houden met schieten: lullig rollertje. Etc etc.

    Ik zal persoonlijk dit jaar weer voor PES gaan, waarbij ik de demo grotendeels wel prima vind (op wat kleine minpunten na...)

    Zal het morgen nog wel even een tweede kans geven. Nu uit frustratie wel even klaar mee. Viel zwaar tegen.
     
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik vind het tot op heden absoluut niet tegenvallen, samen met wat vrienden een paar potjes tegen elkaar gedaan(allen fifa 16 overgeslagen).
    Geen een keer iets 'raars' zien gebeuren en al meteen een paar mooie schoten en uitgespeelde kansen. Je hoeft ook veel minder je verdedigers te corrigeren en er zijn meer mogelijkheden in de duels. Ook hadden we allemaal het gevoel veel controle te hebben over wat er gebeurt. Behalve dan in de penalty's daar moet we nog even aan wennen LOL
     
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hoe vet is dat dat je the journey al kan proberen super dik, ik kan me vinden in de comments hier boven maar toch vind ik the journey echt een leuke toevoeging heerlijk dat als je invalt de supporters van de tegenpartij gaan staan en zingen Who are you who are you haha xd:)
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind vooral het veld er prachtig uitzien. Wel lijkt het op het eerste gezicht makkelijk. Speelde op legendarisch. Ik kon het balletje erg makkelijk rond laten gaan. Bij PES ook overigens, maar daar knijpt de verdediging goed, waardoor de ruimtes kleiner worden.

    Speelde niet verkeerd, maar PES voelt toch wat "zwaarder" aan om het zo maar te zeggen. Alles lijkt meer gewicht te hebben. Als je daar schiet, dan voelt dat gewoon goed ofzo.... Bij FIFA voelt alles wat lichter aan. Alsof het allemaal ballerina's zijn.

    Maar, pas 1 potje gespeeld, dus te vroeg om te oordelen. Vond de AI wel leuker spelen dan bij 16, al is het nog niet op het niveau van PES.
     

Deel Deze Pagina