1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok ff google, maar komt dus door de resolutie
    PS4: 1920x1080 en Xbox One: 1360x1080
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh dat valt nog wel mee dan. Eerst was het met MGS en PES nog 720p.
    Blijkbaar hebben ze het eindelijk iets verbeterd.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt, maar toch valt het nog wel op. Ach ja dan moet je de beelden echt naast elkaar leggen natuurlijk. Als je gewoon speelt op de One en niet op de Ps4 zal je het niet zo gauw merken als vergelijkende beelden. Mij viel het op met de demo die ik eerst thuis speelde en toen bij een maat op de ps4 die zelfde avond.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Wat een cijfers _O_

    Ik vond PES2016 echt heel matig, sinds lange tijd.. 2017 toch maar weer proberen haha.
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    pes 2017 is gewoon geweldig. koop de ps4 versie, mooie optionfile erin en je hebt een dijk van een voetbalgame voor een jaar
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik wil eerst even een werkende option file zien voordat ik hem koop trouwens.
    Iemand al een goede site gevonden?
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Spannend weer allemaal he jongens? Daar is ie weer, PES 2017...

    De vooruitzichten zijn (wederom) heel goed wat PES betreft. De scores van de media zijn sinds PES5 niet meer zo hoog geweest.
    Over 2 maanden kennen we alle exploiten in de game, en de betere gamers zullen deze uitbuiten, zichzelf schier onverslaanbaar maken en de wat mindere goden gefrustreerd achterlaten. En ook dat ken ik, ik was zelf een van die onverslaanbare PES spelers in het PS2 tijdperk.

    Dus ja, ook de beste footiegame ooit had last van exploiten in de game. En die kon ik uitbuiten zoals bijna niemand dat kon.
    Online was er wel, maar we wisten nog niet dat het allemaal veel beter kon. Je nam alles voor lief, en nu kunnen we dat niet meer. We willen een game waar eerlijkheid voorop staat. Er mogen geen exploiten in de game zitten die kunnen worden uitgebuit door anderen. Anderen mogen de game niet voor ons verpesten. En dat gaat toch gewoon gebeuren, online gaat het gewoon weer ruk worden en over 2 maanden vinden we het eigenlijk gewoon weer een kutgame.

    En dat is het ook eigenlijk gewoon. Maar in het PS2 tijdperk vond ik het een geweldige game. Omdat ik niet te verslaan was. Ik weet wel zeker dat PES 2017 qua gameplaymechanics de betere game zal zijn, misschien wel de beste PES ooit. Maar ik zal niet onverslaanbaar zijn, ik speel af en toe eens een potje en dat is bij lange na niet genoeg om mee te kunnen doen aan offline toernooien en daar ook nog eens hier en daar nog te winnen ook.

    Ik zal PES5 –mede- daarom altijd de beste footie ooit blijven vinden (ik had ook een nymfomane als vriendin in die tijd, dat zal er ook vast mee te maken hebben, wat een tijd… zucht), omdat herinneringen dingen soms veel mooier maken dan ze daadwerkelijk zijn. Vooruitgang is ook niet altijd alles.

    Ik kan in elk geval niet wachten om al die blijdschap binnen een mum van tijd weer te zien omslaan in negatief geschreeuw. En volgend jaar begint het weer allemaal opnieuw. Heerlijk toch? PES leeft nog steeds, en dat is razendknap. Met of zonder Real Madrid...
     
    Airborne Ruben vindt dit leuk.
  8. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    Demo speelt zoveel lekkerder dan FIFA, ik ben heel benieuwd! Iemand al de Game gespeeld die sinds vandaag verkrijgbaar is?
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Hoe is het online gedeelte met Pes2016?

    Ik ben niet zo van het spelen tegen vreemden, maar laat zeggen dat je gewoon tegen een vriend wil spelen die ook in Nederland woont.
    Als je dan allebei een goede verbinding hebt, kan je dan uitgaan van een verbinding zonder Lag?
     
  10. badfixation

    badfixation Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand pes 2017 al gespot waar hij te koop is? Ik heb verschillende mediamarkten gebeld maar tevergeefs. Pes 2016 had ik vorig jaar een dag voor de release bij media markt gekocht.
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb ook nog geen succes gehad. Vandaag maar eens proberen. Ga wel wat later op de dag want dan hebben ze misschien vracht binnen gekregen.
     
    badfixation vindt dit leuk.
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Een nymfomane? En hield je dan nog energie over om PES te spelen? 8)

    Trouwens bij mij is PES 2017 binnen! Gepre-ordered bij Bol.com.
    Maar ja, zoals ik al dacht kan ik hem nog niet spelen. Ik heb de PC-versie ( Steam ) en die activeert de installatie waarschijnlijk om 0.00 uur vanavond... schat ik in.
    Of start het op een ander tijdstip? Iemand die ervaring heeft met nieuwe releases via Steam?
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ben benieuwd of die minpuntjes uit de demo nog wel een beetje aan zijn gepakt, maar verder is de keus erg makkelijk voor mij dit jaar. Ik speel de demo eigenlijk iedere dag, kom nog steeds iedere keer nieuwe dingen en situaties tegen, de AI is grotendeels geweldig, etc etc.

    Enige wat nog even een vraagteken blijft: In PES2016 kon je in je line-up menu gewoon je poppetjes naar een andere positie slepen. In de demo kan dit niet (geen idee waarom niet, want werkte prima), dus hopelijk is dat in de retail-versie wel gewoon mogelijk. Nu bleef ik in de demo gewoon maar een beetje spelen vanuit de basisopstelling, anders moest je dat steeds gaan aanpassen wanneer je de game opnieuw opstartte, maar dat was dus 1 van die minpunten die ze hopelijk hebben weggewerkt...

    Anyway, zal straks maybe even de stad in wandelen, en als ie ergens ligt voor een mooie prijs, dan neem ik hem uiteraard mee...
     
  14. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    heerlijk, de pers die goede cijfers geeft aan PES! bizar hoge ratings krijgen ze overal. top

    PES2014 is het enige wat mij doet denken als Cyrax
    PES2015 was erg goed
    PES2016 was de beste PES sinds PES2008
    PES2017, gaan we ondervinden... maar de pers is lyrisch.
    ik hoor wel van diverse game vloggers dat het sneller speelt dan de demo, en dat passing 'anders' voelt.

    vanavond ga ik naar het release event van PES2017 namen Pesholland. toernooitje spelen met profvoetballers, artiesten en VIPS. vanaf dan zal ik weer volop verslaafd raken aan deze game. Ik hoop dat het zo goed is als dat de kritische pers zegt dat het spel is.

    dit was idd alleen met de demo, in de retail versie kan het wel

    dat kon vorig jaar al, ik hoop dat het nu net zo goed zal zijn

    ik maak me wel druk op myclub, want die servers zijn veel drukker bezet altijd (door de gratis myclub release versie een paar maanden later)

    toernooien werden onspeelbaar in de halve finale en finale

    vorig jaar heeft mediamarkt diverse boetes gekregen van de distributeur daardoor. omdat men online gaat, kan men zien welke games te vroeg zijn verkocht. daarom doen ze dat niet meer met fysieke exemplaren.

    vandaag echter, mogen de games er wel al uit via de koop en verzend orders. zodat mensen niet een dag langer dan de releasedatum hoeven te wachten bij pech

    pesuniverse



    /Mod 5 losse posts zijn ook niet nodig
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2016
    Yi-Long vindt dit leuk.
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh nee hè? Zitten ze het nou weer te verkutten? :confused: Die snelheid was juist perfect!
    Trouwens Manomoker, weet je ook een link naar toekomstige option-files of patches voor de PC??
     
  16. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Demo speelt zeker lekker! Twijfel er weer erg aan om hem alsnog te halen. Het enige waar ik mee zit, en misschien weten jullie dat, is hoe het dit jaar staat met de roster update. Gaat dit weer een maand duren of hebben ze hier van geleerd? :p
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Volgens mij komt dat op de release-datum.
     
  18. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat hoop ik echt, dan kan ik lekker met mn cluppie masterleague of competitie spelen :)
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Demo speelt idd grotendeels perfect qua snelheid (behalve dan dat met rennen soms je spelers werden 'tegengehouden'), dus als men nu roept dat het toch weer anders aanvoelt, dan word ik wel een beetje bang.

    Demo van PES2015 was ook prima, maar uiteindelijke game vond ik helemaal niks. PES2016 was geweldig.
     
  20. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Het begint ook hier te kriebelen, PES16 heeft me offline vs. CPU/online maar 2 maandjes weten te boeien maar offline op de bank tegen vrienden tot de dag van vandaag.

    Aan alles (reviews, demo, filmpjes) lijkt PES17 nog beter te zijn dus ik verheug me enorm erop. Ik heb sinds kort mijn PS3 verkocht omdat ik het ultieme PES-gevoel wil meemaken en dus voor een PS4 ga. Ik ga vanaf komende zondag 2 weken naar Italie dus ik ben van plan om daarna PES17 en een PS4 aan te schaffen. Ik heb een gewone plasma TV dus ik ga gewoon voor normale of slim PS4 en niet de pro. Ik hoop in de tussentijd positieve verhalen hier te lezen en hopelijk is het tegen de CPU en online (Myclub) verbeterd, hoewel ik daar sterk mijn twijfels over heb omdat dit de laatste jaren gewoon altijd tegenvalt.
     

Deel Deze Pagina