Nu meerdere malen de FIFA en Pro Evo demo's gespeeld en deze speelt wel een stuk fijner imo. Ook aan het twijfelen geslagen over of ik m morgen toch ga kopen!
Ik was zelf wel tevreden over 2016 tegen de CPU, want heb toch het hele jaar gewoon 'career' gespeeld. Ik had Courtois in de goal dus dan viel het geblunder van de keeper ook erg mee, en heb eigenlijk pas een week geleden de game van de HDD gegooid omdat ik alleen nog maar de demo speelde, en toch wel de nieuwe game zal gaan halen... Natuurlijk moet je niet 3 uur per dag, iedere dag, tegen de CPU gaan spelen, zoals je dat wellicht met vrienden wel doet, maar gewoon 1-2x per week een avondje, en soms tussendoor even 1-2 wedstrijden, en dan hou je het wel een jaartje vol...
Ik ga misschien sinds PES 6 op de X360 weer een PES kopen dit jaar. Maar heb wel wat vragen: - Hoe is de online mode? In FIFA speel je bijv. seizoenen waarin je bepaald aantal punten haalt en dan naar de volgende divisie gaat. Hoe is dit uitgewerkt in PES?
Als je over 2 weken terug komt zijn er waarschijnlijk ook al vrij complete option files te downloaden Zag dat ze al druk bezig waren met gezichten maken van o.a. Bayern Munchen
De digitale versie gekocht. Zat te twijfelen tussen FIFA 17 en PES 2017 maar voor mij is het oude vertrouwde PES gevoel weer terug. De demo van FIFA 17 deed mij persoonlijk niks. Option file gedownload, vannacht erin knallen en de Master League in!
Heb je linkje van option file voor mij? Ook zojuist digitaal gekocht. Als je PES wilt spelen op de PS4 voeg mij maar toe: Acrillic
Zojuist een rondje gemaakt langs de MM, maar lag helaas nog niet in de schappen (Vorige maand met No Man's Sky lag ie al wel een avond van te voren, dus hoopte nu weer op een beetje geluk...) Jammer, maar goed, dan morgen nog maar eens proberen. Irritant gezeik met release-dates altijd.
Ik heb hem net digitaal gekocht voor de xbox one. Ideaal als je zoon ook een xbox one heeft en ik zijn xbox als mijn home xbox heb ingesteld. Nu hebben we hem allebei
Option files aangepast . Zaten nog wel wat fouten in clubnamen: Sivilla, West Bromwith Albion en Borunemouth . Dadelijk eerste potje online proberen!
Ik zou voor deze game echt een ps4 moeten aanschaffen haha. Gisteren spel gekocht maar wat speelt het heerlijk. A1 maakt eindelijk overtredingen en de keepers zijn top. Geen fifa meer voor mij
Speelt inderdaad heerlijk! Krijg dat oude PES gevoel weer terug nu . FIFA komt er ook wel, alleen gaat deze meer gespeeld worden. Hopelijk zijn die konami servers vanmiddag online zodat ik de roster update kan doen. Voor xbox one (zijn er niet veel denk ik ) voeg me maar toe! Gamertag: DBB Dranx