1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Op Twitch zijn ze PES 2017 volop aan het streamen. Genieten gewoon dit!
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nu meerdere malen de FIFA en Pro Evo demo's gespeeld en deze speelt wel een stuk fijner imo.

    Ook aan het twijfelen geslagen over of ik m morgen toch ga kopen!
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik was zelf wel tevreden over 2016 tegen de CPU, want heb toch het hele jaar gewoon 'career' gespeeld. Ik had Courtois in de goal dus dan viel het geblunder van de keeper ook erg mee, en heb eigenlijk pas een week geleden de game van de HDD gegooid omdat ik alleen nog maar de demo speelde, en toch wel de nieuwe game zal gaan halen...

    Natuurlijk moet je niet 3 uur per dag, iedere dag, tegen de CPU gaan spelen, zoals je dat wellicht met vrienden wel doet, maar gewoon 1-2x per week een avondje, en soms tussendoor even 1-2 wedstrijden, en dan hou je het wel een jaartje vol...
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik ga misschien sinds PES 6 op de X360 weer een PES kopen dit jaar. Maar heb wel wat vragen:

    - Hoe is de online mode? In FIFA speel je bijv. seizoenen waarin je bepaald aantal punten haalt en dan naar de volgende divisie gaat. Hoe is dit uitgewerkt in PES?
     
  5. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben mensen hem al in een winkel gespot?
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mijn exemplaar van PES is verzonden dus morgen avond lekker aan de slag.
     
  7. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Als je over 2 weken terug komt zijn er waarschijnlijk ook al vrij complete option files te downloaden :) Zag dat ze al druk bezig waren met gezichten maken van o.a. Bayern Munchen
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heb hem sinds vandaag in huis, dadelijk maar eens de online mode verkennen.
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    De digitale versie gekocht. Zat te twijfelen tussen FIFA 17 en PES 2017 maar voor mij is het oude vertrouwde PES gevoel weer terug. De demo van FIFA 17 deed mij persoonlijk niks. Option file gedownload, vannacht erin knallen en de Master League in!
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Heb je linkje van option file voor mij? Ook zojuist digitaal gekocht.
    Als je PES wilt spelen op de PS4 voeg mij maar toe: Acrillic
     
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Er staat een video, 2 pagina's terug, waar een link in staat :). Ik voeg je zeker even toe straks.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Zojuist een rondje gemaakt langs de MM, maar lag helaas nog niet in de schappen (Vorige maand met No Man's Sky lag ie al wel een avond van te voren, dus hoopte nu weer op een beetje geluk...)

    Jammer, maar goed, dan morgen nog maar eens proberen. Irritant gezeik met release-dates altijd.
     
  13. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb hem net digitaal gekocht voor de xbox one. Ideaal als je zoon ook een xbox one heeft en ik zijn xbox als mijn home xbox heb ingesteld. Nu hebben we hem allebei :)
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Zojuist waren de servers nog niet live om online te gaan, hoop morgen van wel.
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Option files aangepast :). Zaten nog wel wat fouten in clubnamen: Sivilla, West Bromwith Albion en Borunemouth :+.

    Dadelijk eerste potje online proberen!
     
  16. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Komt er voor de Xbox one ooit een option file? Zou toch te doen moeten zijn zou je zeggen
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nope... staat MS niet toe.
     
  18. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik zou voor deze game echt een ps4 moeten aanschaffen haha. Gisteren spel gekocht maar wat speelt het heerlijk. A1 maakt eindelijk overtredingen en de keepers zijn top. Geen fifa meer voor mij
     
  19. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Speelt inderdaad heerlijk! Krijg dat oude PES gevoel weer terug nu :). FIFA komt er ook wel, alleen gaat deze meer gespeeld worden.
    Hopelijk zijn die konami servers vanmiddag online zodat ik de roster update kan doen.
    Voor xbox one (zijn er niet veel denk ik :p) voeg me maar toe! Gamertag: DBB Dranx
     
    ageQned vindt dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Nice.

    Welke heb je? PESgaming of PESuniverse?
     

Deel Deze Pagina