1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, in 2016 speelde ik Master League op volgens mij de setting onder Top Player (professional?), en dat was dan soms al aardig uitdagend, mede omdat soms je halve team natuurlijk verzwakt was ofzo...

    De demo (2017) op Top Player gespeeld en dat vond ik voor mij echt de ideale moeilijkheidsgraad.

    Nu net weer even een potje gespeeld, wederom Ajax-Brugge, en je ZIET gewoon verdedigers van de tegenstander bewust wegblijven bij je mannetje, dus vaak kun je gewoon met een middenvelder oprukken richting 16m met de bal in je voeten, en schieten maar. Zit soms echt met verbazing naar de replays te kijken naar wat de AI van de CPU aan het doen is, verdedigend gezien.

    Ik vind dit echt heel erg jammer. :'-( Natuurlijk kan dat straks in de ML anders zijn, maar in de demo speel je ook gewoon alleen exhibitions en dat was echt de beste AI die ik ooit ben tegengekomen in een footie.... dus ik snap niet goed waarom dat bij deze retail-release dan weer helemaal veranderd lijkt te zijn.

    Het klopt ook niet dat ik met spelers als Veltman enzo gewoon langs de tegenspelers kan dribbelen, zonder al te veel moeite. Vaak krijg je de bal gewoon wel mee in die klutsjes, als er al een kluts is, want net zo vaak ben je 'clean' weg...

    Nee, dit is niet goed...
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zet m eens op Superstar? Wordt het dan beter?
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Er is dus nog steeds (te) veel 'scipting' aanwezig wanneer men een seizoen aan het spelen is... |:-
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Probeer het nou maar eens eerst zelf uit. ;)
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Alleen al het verschil in keepers en scheidsrechters tov vorig jaar is de upgrade waard.
    Maar dat je dan ook nog verbetering merkt in de AI, het dribbelen, passen en schieten...! :)
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    AI Demo 2017 > AI 2016 > AI 2017 , voor zover ik het nu kan beoordelen. AI in de demo van was uitstekend, erg uitdagend, gewoon allemaal logisch en scherp. AI in 2016 vond ik in principe al OK, some wat makkelijk om er doorheen te komen. AI in 2017 op Top Player echt heel erg matig, helaas.


    Zal ik straks een proberen. Heb nu even 1 potje met Ado tegen Arsenal gespeeld op Top Player, 1-0 verloren, terwijl ik eigenlijk wel weer erg makkelijk kansen kreeg, en daar slordig mee omging.

    Maar goed, wanneer Top Player gewoon geweldig was in de demo, dan is het natuurlijk bitter teleurstellend wanneer dat nu in de uiteindelijke game zo makkelijk is...
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Net een pot op de 360 gespeeld.. Alleen aan de hand van die trage pixelbrei kan ik geen game beoordelen. :+

    Maar als het net zoals PES 2016 is kun je de AI ook niet beoordelen aan de hand van een demo, want in 'exhibition' reageert de game helaas anders als in de seizoenmodi.
     
    HanTerp vindt dit leuk.
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Waarom word ik steeds uit de pes server gegooid. Nu al een paar keer gebeurd. Dat is wel slecht. Hebben jullie er ook last van op de one
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, maar de AI ind e demo was echt GEWELDIG, dus wanneer ik nu probleemloos met ADO van Arsenal win met 1-0 terwijl ik ook nog een handjevol kansen mis (Havenaar stond niet in de basis ivm live-update, dus die in de 65ste minuut erin gegooid, maar toen stond het al 1-0 voor mij), dan lijkt me dat er toch echt iets mis is, exhibition of niet.

    Ik weet ook zeker dat als ik nu 2016 opnieuw zou installeren (ga ik niet doen btw), en exact diezelfde wedstrijd speel (ADO vs Arsenal op Top Player), dat ik geen kans maak, want zo geweldig ben ik echt niet.

    Dit verneukt eigenlijk de hele SP-mode.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Voor mij is Top Player net als vorig jaar uitdagend genoeg.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik dacht dat je verloren had? In je voorgaande post staat dat je verloren had met 1-0. Ik denk dat ik echt niet win van Arsenal met Ado, ook niet in voorgaande PES delen overigens.

    Ik ben blij dat ik absoluut niet heb ervaren wat jij hebt, en ik hoop dat ik dat ook niet zo erg zal krijgen dat ik elke wedstrijd op topplayer met 5-0 ga winnen. Als je dat al hebt terwijl je de game nog moet leren kennen, dan win je over een maand alles met 10-0 denk ik.

    Tot nu toe heb ik daar geen last van.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die eeuwige laadschermen komen wel mijn neus al uit, zal wel aan de PES servers liggen maar kan me niet herinneren dat het vorig jaar zo lang duurde allemaal.
     
  13. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn de transfers inmiddels al doorgevoerd? Dus een van Wolfswinkel bij Vitesse? Messi blond haar? etc?
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Volgens mij gewonnen, en daarna nog eens gespeeld en weer gewonnen volgens mij.

    Nu op Superstar en dat voelt qua AI gelukkig wel zoals de demo, al speelde ik nu 2 potjes met Barca tegen Madrid, maar gelukkig veel lastiger om kansen te creeeren. Veel betere closing down en dekking etc etc. Nog nooit zo blij geweest dat ik 2 potjes verloor :D (2x 0-1) Voelde eindelijk spannend aan.

    Vreemd dat er zo'n verschil zit met Top Player, of wellicht was er iets mis ofzo, aangezien ik blijkbaar de enige ben tot dusver met dat probleem, dus misschien dat ie de setting in het menu wel veranderde maar niet doorvoerde in de game ofzo. Heel vreemd.

    Anyway, blij dat Superstar nu wel goed aanvoelt.

    Ziyech zit bij Ajax, dus die is in ieder geval doorgevoerd, maar Messi ziet er gewoon nog normaal uit, ipv als een bebaarde gele hobbit...

    Klopt, had de game net opnieuw opgestart omdat ik dus zo'n idioot lang laadscherm kreeg, en duurde echt een eeuwigheid voor ik erin zat...
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mijn ideale manier van spelen is passing op manual en snelheid op -1
    Omdat ik geen goede speler ( meer ) ben, is level Professional het beste. Op deze manier speelt het ideaal :)
    Dan win ik op exhibition mode nog wel meer dan ik verlies, maar als ik dan de Master League speel wint de CPU weer net iets meer dan ik.
     
    Airborne Ruben vindt dit leuk.
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Kan je nu eindelijk eens online spelen met bijvoorbeeld een 2 sterren team zodat je alleen aan een vergelijkbaar team gekoppeld wordt in online divisions? Of is het weer alleen de barca's tegen de Bayern's?
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Mijn eerste Divisions game was FC Utrecht - Real Madrid dus dan weet je het wel.
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Onvoorstelbaar. Hoe moeilijk kan het zijn om ranked divisions te organiseren op basis van sterkte van teams, fifa heeft dat al jaren. Is er nu niemand die Konami daarop attendeert? Alleen maar topclubs tegen elkaar is toch niks aan...
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Project Zer0 vindt dit leuk.
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Hoe werkt dat precies? Uitpakken en op een USB drive zetten en dan in je PS4 stoppen? Of is dat te kort door de bocht?
     

Deel Deze Pagina