Kom net terug van vakantie en heb de beta helaas gemist, of is deze nog actief? (Scheelt me weer een download)
Als ik BF1 in de US store koop op de PS4 kan ik dan een Europese premium account daarbij aanschaffen?
Heb BF1 ook zelf via de US Store gepreorderd. Verwacht dat je dan premium daar ook moet kopen want DLC is vaak regio gebonden Edit//Snap nu wat je bedoeld gezien premium natuurlijk account gebonden is. Eigenlijk helemaal niet bij nagedacht.Als je de DLC los koopt zou het via de US Store moeten werken maar premium is idd even de vraag
Maar ik deel de DLC met alle accounts, dus dat werkt wel. Met GTA, die ik in de US store heb gekocht, kan ik bijvoorbeeld niet op mijn Europese account sharkcards kopen.
Als je premium op een US account koopt, heb jij geen premium, maar kan je wel gebruik maken van de DLC/wapens. Ik weet alleen niet of premium compatibel is vanuit een EU account op een US game. Lijkt mij dat het hetzelfde is als DLC.
Ik denk dat een losse variant van Premium word geactiveerd doormiddel van een voucher code, dus dat het gewoon gaat werken. Bij GTA zijn het in-game purchases die niet werken vanuit een EU account.
Dat support nog op 21% komt verbaast mij wel.Had wel redelijke wapens maar de gadets waren imo wel een stuk minder dan de overige classes. Hoop dat ze met deze cijfers ook wat aan de medicijnen gaan doen.Revive icoon terug zou al een hele goede stap zijn
Het schijnt dat voor een beta als deze maanden van te voren een aparte 'build' wordt gemaakt. Het is dus niet geknipt uit wat ze tot nu toe klaar hebben maar het is tijden geleden al gemaakt en vervolgens geoptimaliseerd voor de beta. In de tussentijd zijn ze gewoon hard aan het werk met de originele 'build' en daarom zaten bepaalde dingen niet in de open beta die in de closed beta alwel zaten.
Ach als je toch nooit mensen heelt kan je net zo goed geen medic spelen. Ik heb namelijk zelden medics gezien die ook daadwerkelijk mensen heelden.
Zo game in de pre order gegooid. Eerst EA Access gehaald en daarna via de Hong Kong store. Dus 10 uur vanaf de 13e met EA Access spelen en de release op de HK store is de 20ste om 18:00 ipv van de volgende dag. Screw die Enlister crap.