1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik lees in Youtube comments dat in april van dit jaar Attack on Titan begint weer? Dat zou super zijn, had namelijk veel later verwacht nog.

    Trouwens eergisteren Parasyte afgekeken. Echt genoten ervan.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Let's go! _O_

    @Kevf



    Is al van een paar dagen geleden, maar had het nog niet gezien.
     
    White Hawk en Servantes vinden dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Goedkope CG, waarom weer bij een geweldige titel zoals Berserk verneuken ze het daarmee.
    Interesse compleet weg.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lang stil hier!

    Ik kijk tegenwoordig eigenlijk geen anime meer, maar vond "vroeger" Bleach echt fantastisch. Sinds kort staat de hele volledige eerste arc op Netflix (tot en met gevecht met Aizen). Beste stuk van de serie dus. En moet zeggen... nog altijd erg leuk om naar te kijken. En voor het eerst met Nederlandse ondertiteling, én de originele Japanse stemmen.

    Death Note staat er in zijn volledigheid op.
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst Death note eens geprobeerd. In twee weken uit. Wat een topserie. Laatste deel is wat minder, maar eigenlijk alles waar L in zit is echt geweldig. Nu aangeraden Fate Zero te kijken, ben benieuwd :)
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    [​IMG]

    Ik zit een beetje met een dubbel gevoel.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is dat voor een serie dan? Ik moet de mini serie nog steeds uitkijken.....

    Er zijn onderhand toffe anime op Netflix! Knights of Sidonia heeft blijkbaar een 2e seizoen en die is echt nog vele malen beter dan s1. Mooie graphics en vooral een hele gave sfeer. Van dezelfde makers kan je nu ook 'Ajin' kijken. Een zeer geweldadige anime over demi-humans/mensen die niet kunnen sterven, ook zeker de moeite waard. 'Deadly Seven Sins' heb ik ook met veel plezier uitgekeken. Een fantasy anime met veel superpowers en ridders. Opvallend is dat alle drie de series Netflix originals zijn. Ook Code Geass staat tegenwoordig op Netflix. Hopelijk zetten ze dit door.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Attack on Titan Season 2 Was Just Announced for Spring 2017
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Deadly Seven Sins is zeker de moeite! Dankzij de anime op Netflix aan de manga begonnen, en ik kan niet wachten tot seizoen 2 op Netflix staat. Kan je al zeggen dat het enkel maar vetter wordt en de gevechten zoveel bruter.

    Enigste vervelende aan anime op Netflix is dat er veel series zijn met als talen Japans of Frans met enkel Franse ondertitels.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Op de Nederlandse Netflix? Want dat herken ik niet.

    Kijk zelf maar erg weinig anime atm. Kissanime had een handige cast button voor chromecast wat mij erg lui heeft gemaakt, maar die is nu verdwenen. Iemand nog andere tips?
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben op het moment helemaal verzot op Sword Art Online.

    Eerste game is nu maar 7,50 op PSN ( is wel een Vita remaster, dus dat is ook wel te zien) en dacht effe checken of de Anime iets is voordat ik aan de game begin.....damn zeg, meteen hooked. (ook wel een must trouwens, de anime eerst kijken, want anders snap je weinig van de game)

    Wel een beetje zoetsappig zo nu en dan, heb paar keer ook een brok in mn keel gehad, maar verder wel erg leuk...kijkt lekker weg.
    Heb nu ook de novels (oorspronkelijke werk) ook maar besteld, en ook een manga, kijken wat het beste/lekkerste wegleest.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Onlangs Wolf's Rain afgekeken. Zeer goede anime met een interessant concept, verhaal en personages. Je hoort nooit iemand erover en dat is jammer. Bevat totaal geen humor en dat is prima.

    Aanrader!

    RElife ook afgekeken. School/college/Slice of life met een interessant concept. Leuk tussendoortje voordat ik met de volgende echt supertoffe anime begin/verder ga.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Sorry voor de late reactie. De serie is momenteel bezig, maar heb nog niet gekeken.
    Deze nieuwe serie is een voortzetting van het verhaal van Berserk! Met Guts als de Black Swordsman. :)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Iaw ik kan nu beter eerst die miniserie gaan kijken?
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vind Berserk weer erg tof.
    CGI vond ik wel gaan alhoewel ik daar ook niet zo moeilijk ik ben.
    Als je de originele serie tof vond of de films raad ik het wel aan sowieso een kans geven!
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb alleen de orginele serie gezien tot nu toe. Vond die echt te gek.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  18. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    De originele serie is fantastisch zelfs.
    Vooral de muziek ook.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Wie kijkt Mob Psycho 100? Zo geniaal.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Gaar. One Punch Man is beter
     

Deel Deze Pagina