1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    nou de resolutie kan me gestolen worden, ik heb ook een ps4 gehad naast mijn xbone maar heel veel verschil heb ik niet kunnen ontdekken. Ook niet bij dezelfde games (bv destiny, battlefield). Sterker nog ik vond het vaak op de xbox iets mooier qua kleur.

    Ik denk dat het helemaal waar is wat je zegt! Echter ben ik wel heel benieuwd hoe het vervolg van deze generatie zal gaan verlopen met de pro en de scorpio in aantocht. Ik ben nog altijd 100% blij dat ik bij xbox gebleven ben! Muv het ontbreken van een OF dan...

    Jammer dat er hier weinig xbone spelers zijn. Dan ga ik ook op digitaalgras wel ff checken hoe het daar zit.

    Cheers en goed weekend!
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  2. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Hier ook een PES speler die op de Xbox One speelt. Helaas inderdaad geen mogelijkheid om option files te downloaden. Wel kan je natuurlijk zelf de namen van de teams en de kits handmatig zo goed mogelijk proberen na te maken. Dit kanaal bijvoorbeeld heeft tutorials om de kits in ieder geval te de juiste kleuren te geven (logo's en emblems helaas dus niet mogelijk) : https://www.youtube.com/channel/UCKiuQf39waRFWmddbcYzx8g/videos
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok dat kanaal maar eens bekijken dan is altijd leuk dat het er wat meer op lijkt.
     
  4. Shizzle25

    Shizzle25 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    De option file werkt bij mij niet zodra ik tegen een vriend een vriendschappelijke wedstrijd speel. Zodra ik met een andere account inlog zegt die dat de media niet geldig is voor een andere account. Hebben jullie hier ook last van en is dit misschien op te lossen ?
     
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    mischien ff helemaal opnieuw alles importeren?
     
  6. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Pes ziet er op mij xbox one uit als een xbox 360 spel..

    Het ziet er alleen mooi uit als je met de replay inzoomt op de gezichten
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok daar heb ik geen last van dat het op een 360 spel lijkt.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ook toch maar eens de demo gedownload, voorheen altijd PES gespeeld en destijds een keer geswitcht. Echter na een vijftal potjes geef ik toch de voorkeur aan Fifa. Wellicht voor een groot gedeelte gewenning, maar voelt voor mij gewoon beter.
     
  9. Shizzle25

    Shizzle25 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het op een vriend ze playstation ook. Heb jij hier geen last van dan ?
     
  10. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Momenteel heb ik een xbox One, klopt het dat PES 17 ook uitkomt op de PS Pro met 4K ondersteuning? Dan ga ik denk ik overstappen op de PS
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jup, klopt!
     
  12. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Gaaf! Ik ben benieuwd of we daar nog wat nieuws te krijgen zien, en hoe het er sowieso uit gaat zien dan.
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    N00b vraag van mij

    Ik ben nu 2x verplicht opnieuw moeten beginnen met de champions League op PS4, om een of andere debiele reden saved hij niet en als ik de champions League wil laden zegt de ps4 "geen save data" gevonden.

    Wat doe ik verkeerd??
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Laat maar al gevonden...
    Blijkbaar moet je auto-save aanzetten....
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  15. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik heb pes 17 nog niet dus geen last van haha xd
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gister even een avondje gespeeld. Ik...... okay.... Het is echt een vette game. Niet normaal, al die details, het gevoel van een wedstrijd.

    Ik had dit gewoon niet verwacht eigenlijk. Ik dacht ja ja, natuurlijk. Het klinkt weer mooi, demo was best tof, maar na een wedstrijdje of 10 zie je al dat gekut weer, frustraties, keepers, scheidsrechters.

    En nu ben ik eigenlijk ff stil... want het speelt zo lekker. Die details, overal op het veld die duels, ellebogen, dat zoeken naar een gaatje, frustratie bij de tegenstander, overtredingen mee krijgen, de kloppende pace van de game. Ik hoop maar dat het allemaal wat minder gaat worden, want dit is wel heel vet.

    Ps,

    Ik speel niet online, dus daar weet ik niks van....
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Vandaag ff snel nieuwe OF geïnstalleerd en CL met Feyenoord begonnen. Wat een geniaal spel zeg. Nu met Bundesliga erbij, ff alle namen gefixt van de competities. Hopelijk volgende week nog een update met allerlei overige teams uit Europa en dan gaat het feest van de Master League ook beginnen.
    Nba 2k17 moet maar ff wachten!
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik ga morgen ook een OF erop knallen, want dat wachten op die van PESUniverse duurt me te lang, en die anderen zullen ook vast wel prima zijn...
    Ik wil met Master League beginnen.



     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja die PES universe is beetje laat zeg, bèta al zonder Bundesliga...

    Denk dat de meeste die van PES GAMING gebruiken. Woensdag komt er nog een update en dan begin ik met Bristol City denk.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan iemand mij vertellen wat 4K-ondersteuning is?
     

Deel Deze Pagina