Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Captain America: Civil War
    Slaapverwekkende, hoop gelul, saaie kak film. Na 50 minuten (voelde alsof ik al 2 uur aan het kijken was, en naar wat?) film uitgezet.

Ben definitief klaar met Marvel. Was ik al eerder, maar nu definitief.

5/10

Kiss of Fire en Matrix vinden dit leuk.
  2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit dus.

Vorige week ook X-Men: Apocalypse gezien: Saai eindgevecht, saaie villain, maar de hele opbouw en character development vond ik verrassend tof. Civil War daarentegen.... op de airport-scène na kan ik me eigenlijk nu al niets meer van die film herinneren.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Same here, maar blijft leuk popcornvermaak voor in de bios. Opvallend is wel idd dat me niks meer van die films bijblijft.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat vond/vind jij dan wel een leuke Marvel film en waarom kan je er geen vrede mee hebben? Iets met het source-materiaal t.o.v de film?

5. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    - X-Men
    - X-Men 2
    - X-Men First Class
    - Blade
    - Iron Man (deel 1)
    - Guardians of the Galaxy

het is niet zozeer vrede wel of niet hebben, maar van zulke blockbusters wil ik graag entertained worden en 9/10 x ben ik na afloop van een Marvel film teleurgesteld, niet zozeer vanwege hoge verwachtingen, want ik ga altijd zonder verwachtingen erin, maar gewoon omdat het mij niet meer interesseert. De dialogen zijn echt om in slaap te vallen, de laatste Captain America... mijn god wat een gedrocht.

Zulke blockbusters zijn gaaf voor de visuele effecten en wat je voorgeschoteld krijgt, maar als de inhoud van de film dermate slecht is, dan weegt dat zwaarder dan alle eye candy. Ik heb iedere keer hoop bij een nieuwe film dat ik blij ben dat ik het heb gekeken, maar dat is van de ruim 40 ruim films maar 6x gebeurd.

Source tov film kijk ik niet naar, ik beschouw de films los van de strips etc, maar dan alsnog stelt het mij gewoon teleur. De ergste film vond ik nog de eerste Captain America, man man man man man, als director had ik mezelf kapot geschoten.

Reckuuza en Matrix vinden dit leuk.
  6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat voor mij alles voelt als een verhaal wat nog gaande is, waardoor je na het kijken van de film zoiets hebt van... tsja leuk maar wat komt hierna?

Het zijn allemaal wat onvolledige verhalen wat uiteindelijk wel een tof geheel gaat worden, maar op het moment is het gewoon nog niet compleet.

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    The First Avenger was inderdaad geen hoogvlieger maar wel vermakelijk. Met Zon-tomaatje Hugo Weaving inderdaad :+ Winter Soldier en Civil War zijn, imo, de beste twee Marvel films. Overiges is Guardians of the Galaxy een uitzondering omdat de cast en de komische momenten daar gewoon goed werken. Kan voor de rest er ook weinig over zeggen :+ Smaken verschillen ... da's maar goed ook.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De Captain America films zijn de beste overall imo. Alleen 1 niet. Dat was gewoon slecht.
    De rest is oke. Vermakelijk maar niet echt bijzonder. En nog verder daaronder de X men films imo. Apocalypse was weer zo typisch voorbeeld. Grappig dat die erbij wordt gehaald mbt character ontwikkeling en opbouw. Vond het juist super slecht gedaan. Rommelig was de hele film.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    X-Men Apocalypse begon goed. Maar zakte daarna echt als een kaartenhuis in elkaar. Je hebt de bad-guy van de hele franchise en die word dan zo behandeld. Had wat meer laten zien. Laat zien hoe sterk hij is. Hij had zo zijn momenten ... maar de hele film was toen al niet boeiend meer.

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Iron Man en X2 > de rest.

11. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wel, in het eerste uur van Apocalypse zat ik de hele tijd in mijn stoel met het idee van
    "Omg yes! Het is Cyclopse/Storm/Magneto! Gaaf!"
    Bij Captain America kwam Spider-Man met wat geforceerde humor ten tonele en I wasn't buying it.

(De introductie van Apocalypse was dan wél weer een drama van clichematische one-liners :+ )

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    In het geval van X-Men kan ik dat begrijpen. First Class komt aardig in de buurt. Days of Future Past was de laatste goede X-MEN. Hopelijk kunnen ze met die R-Rated Wolverine film iets doen :+

13. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Let's hope so ;-)

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Alice through the looking glass - Geinig filmpje met een leuke rol van Boran Cohen, maar niet meer dan dat. Gewoon een popcorn filler en die rollen van Bonham Carter in Tim Burton achtige films ben je na deze film echt zat. Regie was van iemand anders, maar ben wel klaar met dit soort rollen van haar. 6/10

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    J-Law. <3

L.A. en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Erg vette trailer. Deze moet ik zien :D

17. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo, die studio heeft wel eventjes dé male en female actors van het moment getekend. Dat zijn serieuze blockbuster-ambities.

Yellow 13, L.A. en Killamonkey vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vind de trailer van de film ook veelbelovend en Pratt lijkt eens in een wat meer serieuzere rol te zitten. Moet zeggen dat ik hem irritant vond in Guardians of the Galaxy. Groot en die terror wasbeer stalen voor mij de show.

Maar goed, eerst meer beeld materiaal afwachten om te kijken of het echt wat word. :)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Aw yeah.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina