1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ja dit kun je aanvinken bij strategie..
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hij bedoelt denk ik hoe je dit kunt wijzigen tijdens het spelen..
    Kijk hier even voor de juiste controls: https://www.konami.com/wepes/2017/manual/ps4/en/control_special.html

    Je moet bij PES namelijk goed weten wat je doet want het word iets minder duidelijk aangegeven dan bij FIFA wanneer men iets wijzigt.
     
  3. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, weer een heerlijke PES-avond gehad. Was een CL met Ajax begonnen, 3 wedstrijden gespeeld in de groepsfase. Kwam een maatje langs, hebben we het samen af gemaakt. Op Top Player, door naar de volgende ronde. Toen Dynamo Kiev, Bayern, ManU en de finale tegen Real. Zou wel moeilijk worden dachten we...en dat werd het ook. Eerst 1-0 voor, daarna vrij snel 1-1. In de 70ste minuut komt daar Dijks, vanaf de linker kant naar binnen trekkend...BAM, binnenkant paal erin! Wij schreeuwden het uit. Vervolgens weer 2-2 door een prutsgoal van Real. Maar toch, in de 89e minuut kwam er nog even een prachtgoaltje van Traoré. 3-2!

    First try CL winnen op Top Player met zijn 2en, was een mooi avondje. :D
     
  4. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik twijfel nogsteeds om m in huis te halen. Vind t alleen zo kut wou m voor me PS4 halen, maar die is kapot en aangezien de one geen OF ondersteund zonde. Zijn er hier ook mensen die ML spelen?
    Zo ja hoe is het met de transferwaarde van spelers is dat al wat realistischer?
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2016
  5. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Haha... Ja deze pes doet dat met je. Heerlijk.

    En jij speelt nog eens offline, wat menigeen redelijk saai kan vinden.

    Online is nu goed voor elkaar. MYCLUB werkt erg goed met de scouts en de gameplay is niet meer zo scripted als eerst.

    *verslaafd
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nee, ML is nog steeds onrealistisch qua transfers.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja dat is jammer, daarom speel ik met zelf opgelegde regels voor mijn master league.
    Ik ga binnenkort beginnen met Ipswich Town, die hebben wel toffe shirtjes, geinig stadion en prima squad (goeie combo jong en oud).

    Denk dat ik dan ook weer een Master League story ga beginnen op PESfan.com
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik kan er wel mee leven eigenlijk, heb al aardig wat sterren naar Utrecht kunnen halen. ;)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja dat vind ik niet tof :p
    Wie heb je?
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zit al in seizoen 2 (niet belangrijke wedstrijden geskipt in S1) en mijn basisteam is:

    1. L. Karius 81
    2. O. Elabdellaoui 79
    3. R. Leeuwin 74
    4. J. Stones 81
    5. J. Hardeveld 72
    6. Y. Ayoub 77
    7. S. Amrabat 76
    8. K. Coman 79
    9. S. Haller 77
    10. Z. Labyad 75
    11. R. Zivkovic 77
     
  11. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor mijn (trage) begrip.

    Vanavond ga ik toch maar eens een OF opnieuw installeren, omdat gisteravond (na het winnen van de CL) opeens alles weer in de war was. Bayern had bijvoorbeeld verkeerde stats en een compleet verkeerde opstelling. Ik denk dat dit komt door een Live Update? Vanavond ga ik eerst alles maar eens deleten in Edit mode, daarna importeer ik wel weer opnieuw.

    Hoe zit het nou precies met live updates en een geïnstalleerde OF? Werken die nou goed samen of niet? Als ze goed samen werken, hoe dan?
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De Bundesliga squads gaan terug naar die van de originele PEU League clubs zodra de live update wordt gedaan.
    Die kun je uitzetten bij offline potjes (R3 tijdens team select) zodat ze wel weer kloppen, maar als je online gaat is die update verplicht en sta je met een Bayern kit e.d. ineens te spelen met fictieve en slechte spelers. Hier is volgens mij niets aan te veranderen.

    Dit geldt dus alleen voor clubs die in een fictieve competitie zaten (de Bundesliga in dit geval).
    Konami moet gewoon die live update uitzetten voor de drie nepcompetities, want het boeit toch niemand of ''P. Generic'' van PES United in vorm is of niet?
     
  13. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt voor je snelle reactie. Ik speel het spel eigenlijk alleen maar offline, dus dan moet ik er voor zorgen dat die live update niet wordt gedaan. Volgens mij kan je dat niet permanent uitschakelen, toch?

    Zal vanavond nog eens bekijken hoe (of) mijn edits goed zijn na uitzetten van de live update en bepaal daarna wel of ik opnieuw ga importeren, of niet.

    Haha, precies. Dat gaat echt nergens over.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Kan idd niet compleet uitgezet worden. Had er al een opmerking over gemaakt op hun FB, maar ik neem aan dat ze daar verder ook niets meer aan veranderen, dus dat zul je dan iedere speelsessie weer handmatig uit moeten zetten. Sowieso zijn die laadtijden met hun online server vermoeiend wat die live-updates boeien mij persoonlijk echt helemaal geen reet. Ik speel alleen offline, en dus het enige wat dan boeit is dat ze soms een patch uitbrengen met fixes qua gameplay, bugs, of whatever, en uiteraard in de volgende transferperiode de nieuwste updates. Meer niet.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Stones en Coman :eek:
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb de PES17 License 1.0 patch die alleen uit een paar grote CPK-bestanden bestaat, nl Data, data.b en DpFilelist, die je 'download' in de main map hebt (dus waar PES2017.exe ook staat ).
    Mijn vraag is: Wat gebeurt er met deze gedownloade CPK bestanden als je de nieuwe DLC installeert? Ben ik alles dan kwijt?
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2016
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, dus ik zou het niet weten... :oops:;)
     
    Airborne Ruben vindt dit leuk.
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Wij hadden het over PS4 versie, over PC nog niemand gehoord.
    Ik kan me voorstellen dat die Edits niet via de Editor worden ingevoerd maar direct via de code. Die gebruik je dan om de originele PES2017 data bestanden te overschrijven. DLC doet dat niet maar stuurt enkel een update voor het edit data bestand.
    Gok dat het in grote lijnen wel goed moet gaan.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Afwachten dan maar. Bedankt :)
     
  20. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik kom er helaas nog niet uit. Hoe wissen ik op de Xbox one snel van tactiek? Dus allen aanval of alles ineens verdedigen?
     

Deel Deze Pagina