App is weer up and running!! Ergens baal ik nog steeds, want ik weet dat ik qua team met Fifa 16 mijn hoogtepunt heb gehad......een team als deze zal ik nooit meer krijgen, maar had dan ook achterlijk veel geluk. Ach ja,... op naar een nieuw team en hopelijk een paar favoriete spelers erbij.
In het begin zijn vooral zeldzame zilveren BPL spelers met veel pace (goede stats in general en een populaire afkomst helpen ook) niet veel te vinden in het spel, hier heb ik vorig jaar een lekkere start mee gemaakt... Veel mensen zetten ze er nu voor minimum op terwijl ze veel meer waard zijn dan veel mensen denken ;O.. plus omdat er zo weinig zijn heb je vaak de enige te koop staan en kan je een soort monopoly effect creëren
Ik heb de account van een vriend van mij als xbox home staan, kan ik met zijn ea acces fifa 17 al spelen?
Ik zou nog wachten omdat er op dit moment nog weinig geld in omloop is en dus ook de bedragen die mensen voor een speler kunnen bieden lager is.
Mijn beste was Fabianski Ben nu de game aan het downloaden,duurt ongeveer 2uurtjes.Heb voor 20 euro fifa points gehaald en ga daar maar even straks mee online draften.Ben niet supergoed dus misschien wel vaak 1ste ronde eruit maar als ik offline ga spelen val ik in slaap
Ik ben hem nu ook aan het downloaden hopelijk gaat het een btje snel....vandaag eindelijk dagje vrij dus komt goed uit. Ik ga denk ik ook maar wat fifa points aanschaffen en pakjes kopen en alvast beginnen met handelen
Pakjes halen met points ben ik wel klaar mee,altijd klotepacks.Met points draften vind ik leuker en als je elke x beetje ver komt heb je er ook meer aan.Nu nog mn 10uur beetje zien te verdelen
Vanochtend even snel kort potje gespeeld. De game begint met de FA Cup finale tussen Chelsea en Man United. Deze wedstrijd bevat netjes de nieuew graphics van de Premier League. Maar wanneer ik een Career start met Manchester United en ik speel de eerste competitiewedstrijd, heb ik gewoon de normale algemene graphics van FIFA (die je bij iedere friendly krijgt). Strange?
Zit me weer niet mee,5000 points erdoorheen gegooid en speler met meeste waarde is Sanches van Bayern
Valt mee hoor Arno. Streamer Castro heeft 1 miljoen punten gekocht. Na dik 60k packs openen had hij als beste een speler van 87 en verder totaal niks bijzonders.
Zo te horen wel heel realistisch dat FIFA 17.. Draait alleen nog maar om geld, net zoals bij echt voetbal!