Heb online al wel een paar filmpjes gezien van de carlist. Best veel leuke auto's die niet in andere delen van FM of FH zitten.
Klopt inderdaad, laatst kwam hier ook een video voorbij met daarin alle auto's en er zit genoeg leuks in dat we nog niet eerder hebben gezien.
Wat ik ook een vrij vreemde keus vind, is het eerste DLC pakket. Dat volbloed raceauto's bevat die niet op de weg mogen.. haal je direct met je eerste DLC pakket het hele idee van je game om zeep.
Je neemt het allemaal iets te serieus. Je raced zelfs tegen helicopters die een jeep eronder hebben hangen.
lol idd. Auto selectie valt me wel tegen. Veelal hetzelfde en ik mis er toch echt een paar. Nieuwe Giulia, nieuwe Civic Type-R bv.
Reken erop dat de Type R en Giulia wel komen, maar dan in de vorm van DLC.. ik mis qua klassieker een heel aantal auto's (voornaamste toch wel de Volvo 240), die niet alleen in Europa een groot succes was, maar in Australiƫ ook een behoorlijke geschiedenis heeft opgebouwd. reken er ook maar op dat Porsche zijn weg terug vind via een DLC (die niet in de season pass zit). ik weet overigens wel dat ik het te serieus neem hoor.
Wel benieuwd wat Porsche zou betalen om weer met een DLC te komen die in het spel steeds prominent voorgeschoteld wordt.
Porsche betaald niets. De Licensie voor Porsche ligt bij EA Games (NFS), Turn10/playground moet een x bedrag betalen aan EA om die licensie ook te mogen gebruiken en daardoor is de Porsche DLC altijd betaald. Behalve bij FM3, daar was de licensie met Porsche vooraf af geregeld en zaten ze standaard in de game. maar Turn10/Playground kennende, zullen ze hier wel lekker op cashen en dus nooit meer vanaf het begin Porsche bijvoegen.
Er zijn nooit echt details openbaar gemaakt over die deal, maar hij schijnt te verlopen in 2016. Ik kan me ook niet voorstellen dat Porsche blij is met de deal die ze hebben gesloten met EA, dus hopelijk is dit voorbij vanaf volgend jaar. Slightly Mad heeft bijvoorbeeld al een deal met Porsche voor Project Cars 2, dus dat is een goed teken.
ik ben toch echt zeer benieuwd wat je kunt opnoemen als een leuke Seat? behalve de Cupra 280.. want ik kan geen enkele Seat bedenken die niet overschaduwd wordt door OF een Volkswagen OF een Skoda in de vorm van Styling of Performance..
De Seat 600 is een gelicenseerde Fiat 600.. Dus die wordt zelfs overschaduwd door een roestige fiat..