Heeft iemand misschien een korte instructie over hoe ik dit spel via de Singapore store krijg op pc? Heb nu gewoon een NL xbox account. Heb ook nog nooit met de xbox app gewerkt, maar ben wel al ingelogd en zie idd hetzelfde als in het verleden op mijn One. Volgens mij is hij nu gebruiksklaar.
http://www.xbox.com/en-SG/ Giftcards kopen met PayPal, en die gebruiken voor Forza. Misschien moet je de regio even veranderen naar Singapore in W10.
En dat maakt niet uit dat ik dat met een NL paypal account betaal? Heeft adres van mijn xbox account er nog iets mee te maken of is regio veranderen voldoende?
Je wilt graag rond rijden in zo'n moddervette Seat Ibiza 1.2 'FR-Line' met dubbele pijp en embleempjes rondom?
Kom 5x terug op de NL of US site. Naar het spel in de store gaan en dan onderaan locatie naar Singapore veranderen. Kom bij het PayPal keuze optie. Niet verder gegaan, omdat ik nog niet wil riskeren dat ik straks 45 of 82 euro kwijt ben en het spel alsnog niet kan binnen halen. Geen idee of PayPal adres verder van invloed is etc.
Jahaaa, maar jij vroeg om een Seat. Ik heb trouwens een Xboxworld Club aangemaakt ingame, als jullie op de tag XBWN zoeken zouden jullie hem moeten vinden.
Is er een duidelijk overzicht van de versies? Hoe ik het begrijp: Standard Deluxe: Standard + VIP (paar extra auto's) + AllStars (paar extra auto's) Ultimate Deluxe + 6 car packs Vind het best flink wat extra geld voor wat auto's. Maar over eventuele uitbreidingen (zoals je bij 2 Porsche en Storm Island had), met echt een nieuwe locatie en/of nieuwe events, zie ik niet terug komen.
Mja, car packs dus. Maar nog niets over eventuele uitbreidingen. Zou me flink genaaid voelen als ik nu 100 euro betaal en straks weer een uitbreiding kan kopen voor 20 euro. Waar is de tijd dat je gewoon een spel kocht, die volledig was. Niks geldklopperij met tich uitbreidingen en de helft maar in het spel stoppen waar je de volle mep al voor hebt betaald.
Ik heb de Ultimate edition besteld. Als ik kijk naar hoeveel auto's ik erbij heb gekocht in deel 2 is het nog wel rendabel En ik kan dit weekend al spelen.
Yourgamezone.nl heeft hem op voorraad en heeft de mijne al verstuurd. http://www.yourgamezone.nl/epages/Yourgamezone.mobile/nl_NL/?ObjectID=2566687&ViewAction=ViewProduct
Ja dat draagt wat bij aan dit topic, daarnaast was mijn vraag niet of je Seat droevig vindt maar of het er weer in zat aangezien ik in FM4 een erg mooie Leon had zitten. Persoonlijke mening mag je lekker voor je houden als er niet om gevraagd wordt.